Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
jeden kupujący z Czech wystawił nam wczoraj negatywną ocenę bez komentarza i dodając 5 gwiazdek do obsługi kupującego i zgodności z opisem. Jestem prawie pewien, że ten kupujący pomylił się i chciał wystawić pozytywny komentarz. Niestety z powodu bariery językowej nie mam jak do zadzwonić i się z nim porozumieć. Klient nie odpisuje na SMS i wiadomości e-mail. Nie wiem z czego to wynika ale kupujący z Czech bardzo często nie odpisują na e-maile i wiadomości.
Mam na Allegro dwa konta na których przez kilka lat miałem 100% pozytywnych komentarzy. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy, dwóch klientów z Czech wystawiło mi negatywną ocenę bez komentarza i oboje nie odpisują na wiadomości.
Co można z tym zrobić? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Aktualnie jedyne rozwiązanie jakie widzę to zrezygnowanie ze sprzedaży w Czechach. Taki jeden negatywny komentarz nie jest warty nawet kilkuset złotych zarobku. Biorąc pod uwagę, że sprzedaż w Czechach ruszyła dopiero pół roku temu i z czasem będzie coraz większa jestem prawie pewien, że będę miał coraz więcej negatywnych komentarzy z niewiadomych przyczyn i bez możliwości konsultacji z kupującym. Ogólnie uważam, że sekcja komentarzy powinna być oddzielna dla rynku polskiego i czeskiego.
Proszę odnieść się do wszystkich przemyśleń którymi podzieliłem się w tej wiadomości. Odwlekam dyskusję i Z góry dziękuję za aktywność.
Pozdrawiam Rafał.
Jeśli wystawił 5 gwiazdek i zaznaczył "nie polecam" to jest duża szansa by allegro taką opinię usunęło jako błąd. Sam kiedyś tak miałem i nie było problemu z jego usunięciem.
Rzeczywiście Allegro usunęło komentarz. Ale temat nadal jest otwarty do dyskusji.
@Cookie___Monster w takim przypadku, gdy ocena wskazuje na pomyłkę kupującego, jak zauważyłeś, usuwamy ocenę. Jeśli chodzi o Twoją sugestię dotyczącą rozdzielenia ocen ze względu na rynek sprzedaży, to możesz zgłosić to tutaj.