Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni sprzedawcy,
Co mam zrobić z negatywnym, 5 gwiazdkowym komentarzem, w którym - na moje nieszczęście - klient postanowił coś napisać i okazało się, że jedynym zastrzeżeniem co do jakości obsługi (?) , jest jego zdaniem zawyżona o 20 zł cena produktu.
Allegro nie usunie komentarza, bo klient ma prawo do wystawienia subiektywnej opinii. Choć sami przyznają, że przecież nikt klientowi do głowy pistoletu nie przykładał i wiedział co i za ile kupuje.
Rozumiem - po coś jest oddzielne ocenianie produktu w innej zakładce, po coś jest gwiazdkowe ocenianie obsługi i zgodności z opisem. Jednak ocenianie de facto polityki cenowej firmy, jest co najmniej absurdem, a tenże absurd potęguje fakt, że klient nie miał uwag co do rzeczywistego obsłużenia.
Czy ktoś z Was miał podobną sytuację z klientem? Jak z tego wyszliście?
Oczywiście że absurd, opisowy komentarz- możliwe że nie tylko cena ponieważ to napisał ale obniżenie gwiazdek nie musi być opisane, mogło jeszcze coś wpłynąć na to. Natomiast jeżeli ma to "tylko" związek z ceną powinien zostać usunięty taki komentarz.
Dziękuję za przeczytanie i odpowiedź.
Klient dostał towar jeszcze przed deklarowanym czasem Allegro (o jeden dzień), gwarantuję, że paczka była bardzo solidnie zapakowana - no i tak jak mówię - dał za obsługę tj. zgodność z opisem i obsługę kupującego 5 gwiazdek.
W komentarzu odniósł się jedynie do tej ceny - tutaj muszę sprostować - nie o 20 zł zawyżonej jego zdaniem, a o 30 zł, pomyliłem się we wcześniejszym poście.
No i nie wiem - co mam z tym absurdem zrobić? Jakieś pomysły? Allegro powołując się na regulamin, stwierdza, że takiego komentarza nie usunie. Czy skoro Allegro już tak stwierdziło, to już klamka zapadła?
Najlepiej jak nie wpłynie na spadek jakości "przespać się" , są tu takie wpisy o wysłaniu przedsądowego wezwania do usunięcia ale to ty musisz przemyśleć, Allegro jak napisało że nie usunie to nie usunie, a kupujący pytałeś?
Rozmowa telefoniczna z klientem wzniosła tylko tyle, że "on w hipermarkecie widział za 119zł, ale z samej jakości obsługi jest zadowolony".
Cóż, chyba nie warto kopać się z koniem, czy tam - mówię to z przykrością - osłem.
🤗
@lisiszop-pl przy takich komentarzach należy odpisać, że cena produktu zawiera
zgodnie z regulaminem serwisu
prowizję allegro, doliczone dopłaty do wysyłki smart, koszta pakowania i zwrotów oraz allegro protect, oraz informację, że gdyby ich nie było to cena by była niższa niż w supermarkacie
zapadła.
A gdyby pogadać z łebkiem, że ma cene wyższą, ale 1 dzien przed terminem i nie w strzępach i klapkach, bo to towja wizytówka?
@lisiszop-pl Ciekawe jaka by była reakcja allegro w przypadku gdyby taki klient wygrał w licytacji od złotówki taki przedmiot ,po czym ocenił negatywnie że za dużo zapłacił .
@kolekcjoner608 jakby to na osa napisane było to już by było dawno zdjęte i to tak szbko że ai by zdążyła zauważyć że istniało. @lisiszop-pl odpisz mu że skoro w markecie ma "taniej" to niech zwróci zgodnie z 14dniowym prawem do zwrotu i sobie kupi w markecie, kliknięcie kup teraz jest zgodzeniem się na warunki oferty jakie widział w momencie zakupu więc w tym cenę. Komentarz do absolutnego zaorania w sądzie cywilnym o szkalowanie wizerunku i pomawianie w internecie.
Dziękuję wszystkim za odzew i komentarze do tematu. Sprawę udało się rozwiązać. Skorzystałem z rady jednej z Pań tutaj, choć ogólnie sercem bliżej mi do rozwiązania @az1rael.
Chyba z pół godziny wierciłem mu dziurę w brzuchu, aż w końcu - nie wiem, czy z przekonania, czy z zwykłego "odpindol się Pan już" - usunął ten negatywny komentarz.
Chociaż nie ukrywam - najchętniej takich "klijętów" też bym orał w sądzie. Z drugiej strony, szkoda na do czasu i energii i tak mam wrażenie, że mu zdecydowanie za dużo tego poświęciłem.
Dziękuję wszystkim za rady, niesamowicie fajni jesteście. 🙂
ważne że się udało a co do czasu i energii to będzie coraz gorzej z takimi kupującymi to się musisz przygotować niestety ale prokonsumencka polityka allegro upadła już na głowę i teraz po niej skaczą
@kolekcjoner608 wiesz że ostatnio krąży takie powiedzonko "za darmo to odpowiednia cena"
@az1rael Nie zdziwił bym się nawet jakby się tu trafił taki któremu i za darmo mogło by się wydawać za drogo.
@kolekcjoner608 ja też ale prędzej za darmo z darmową dostawą do domu
@lisiszop-pl ja bym chyba nic nie robił. Takie prawo kupującego
Dał 5 na gwiazdkach wiec de facto na statystykach nie stracisz zbyt dużo. Czasem jeśli kupujący nie da sie przekonać to lepiej tak wszystko zostawić. Jesli bedziesz próbował naciskać na zmiane oceny to kupujacy może zmienić ..... i dać 1 gwiazdke bo nie bedzie zadowolony z obsługi
Też mam taki negatyw. Oceny na 5 gwiazdek a do tego negatyw treści:
"Cena jak za zboże"
Nic z tym nie da się zrobić, prośba o zmianę oceny przez kupującego też nic nie dała.
@CHECINIAKI to napisz pod spodem że z powodu tranzytu zboża z ukrainy polskie jest bardzo tanie i dziękujesz za pochwałę
@CHECINIAKI @Serio nie wiem co trzeba mieć w głowie żeby napisać taki komentarz. Przecież każdy widzi cenę przed zakupem, jak za drogo to szuka taniej a nie kupuje i wystawia negatywa, bo wolałby taniej. Ja też wolałabym nie płacić tak wysokich prowizji do Allegro, gdzie mogę napisać odpowiedni komentarz? :)))
Generalnie obsługa Allegro ma nas sprzedających w "głębokim poważaniu". Ja dostałem negatywa od klienta który kupił u innego sprzedawcy jakiś filtr i dostał niekompletny. U mnie kupił tabletki uspokajające dla psów. Transakcja w 100% zgodna i dostawa na czas. Tak był wkurzony, że poleciał z negatywem również dla mnie choć jak sam przyznał niesłusznie. Allegro odmówiło usunięcia komentarza, klient ma wywalone i też nie usunął. W efekcie poleciało 450pkt ze statystyk. moje oferty spadły " na dno". Przeniosłem oferty na inny portal z nazwą na "E" i pożegnałem Allegro po prawie 3 latach współpracy. Jak my sprzedający będziemy "uciekać" z Allegro to może wreszcie zrozumieją, że bez nas skończą się ich bananowe uśmiechy i zarobki.