Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem negatywny komentarz, który jest niezgodny z prawdą, cytuję:
"Nie wiem jaki macie porządek i jak sprawdzacie wpłaty ale przelew był skoro syn dostał od was zwrot pieniędzy ja u was więcej nie kupie i wystawiam negatywną opinie nie polecam "
Nie otrzymaliśmy żadnej wpłaty od ww. człowieka, w systemie ciągle widnieje status płatności: rozpoczęta.
Kontaktowaliśmy się z nim kilkukrotnie w tej sprawie, mówił, że opłaci, nic nie opłacał. I teraz wystawia negatywa 😕
Da się to usunąć w inny sposób, niż wysyłając do niego prośbę?
Możesz spróbować dwutorowo.
Do Alla napisz prośbę o usunięcie powołując się na art. 11.7 punkt a:
"Allegro.pl nie ingeruje w treści ocen i odpowiedzi, jednakże zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania możliwości ich wystawienia w uzasadnionych przypadkach, gdy:
a. naruszają postanowienia Regulaminu, w szczególności artykułu 11.5 lub 11.6,"0
Napisz, że komentarz narusza art. 11.5 tj. nie odpowiada rzeczywistemu przebiegowi transakcji i załącz print screen ze statusem płatności.
Do Kupującego możesz napisać prośbę o usunięcie z zaznaczeniem, że w innym przypadku zgłosisz udostępnianie konta osobie trzeciej (synowi). Zgodnie z regulaminem Allegro do korzystania z portalu można jedynie upoważnić małżonka.
Szanse małe, szczególnie w opcji nr 2 ale warto spróbować.
Dziękuję
Dostałem odpowiedź od allegro:
Otrzymałeś niepełny, niezgodny z regulaminem wykaz sytuacji, w której Allegro może ingerować w ocenę.
No ja właśnie użeram się z obsługą Allegro w sprawie nega gdzie zaszły jednocześnie sytuacje z pkt 1 oraz 8. Kupująca przed wysyłką zrezygnowała z zakupu od nas i dostała natychmiastowy zwrot kasy. W komentarzu wystawionym nam można przeczytać jak to rozczarowana jest jakością produktu. Czyli kupiła produkt u kogoś innego, być może nawet inny produkt.
Oczywiście pierwsza odpowiedź to tradycyjne smęcenie o subiektywności ocen i braku możliwości weryfikacji przebiegu transakcji. Tłumaczenie w stylu 5-latka lub bezmózgiego yeti. Jeśli przedstawiam maila z odstąpieniem od zakupu i prośbą by towaru nie wysyłać oraz potwierdzenie zwrotu wpłaty to chyba wyraźnie widać jak przebiegła transakcja. Dodatkowo otrzymany zwrot prowizji za odstąpienie od umowy też to potwierdza. Ale lepiej to olać i pisać o braku możliwości weryfikacji.
witam
ale jak kiedyś jak napisałam do allegro o negatywa też nie słusznie wystawionego dostałam identycznego @. czy to nie jest wiadomość z automatu allegro..bo wygląda że tak.
Dział obsługi ma za zadanie dopasować najbardziej pasujący szablon odpowiedzi i go wkleić i jak najszybciej spławić natręta, jakim jest sprzedawca z problemem,
@ubraniabhp_com Napisz do kupującego, że syn widocznie anulował wpłatę. Napisz, że ten komentarz wpływa negatywnie na Twoją ocenę, a to przynosi wymierne straty i sprawę skierujesz do sądu, a wtedy wesoło nie będzie. Pokryje koszty sądowe i Twoje straty.
Teraz niemal wszyscy straszą sądem, ale mało kto się na to nabiera.
@xyz96 Nie nabierze się ten, kto wie, że racja jest po jego stronie. Inny się może zastanowi co może stracić.
i w taki własnie sposób traci się znaczek super sprzedawce . Ja tez straciłem bo ocena spadła . Patrząc po komentarzach to naprawdę sprzedający się stara a ktoś nie umie tego docenić tylko dlatego ze broni syna
ja mam taką teorię - ale wg mnie synek zapłacił ręcznym przelewem ze swojego konta bankowego, którego payu nie mogło zweryfikować/dopasować do transakcji i zwróciło mu pieniądze
ja bym poprosił Kupującego o potwierdzenie tego zwrotu i przelewu
do allegro pisz twardo, że Kupujący nie zapłacił za towar i wiedzą że kłamie w komentarzu
tu masz podstawę prawną
Patologia co się tutaj wyprawia. Człowiek się stara, zawsze idzie na rękę kupującym, doradza, pomaga rozwiązać problem, zawsze w kontakcie i co? I G***O ! Dostaje negatywa od człowieka, który nie potrafi zrobić przelewu pomimo, iż się z nim kontaktowało i próbowało wyjaśnić sprawę 😕
@ubraniabhp_com Przede wszystkim wpisz dziada na Czarną listę.