Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Mam pytanie związane z negatywnym komentarzem od klienta.
Klient dokonuje zakupu i widzi "przewidywalny czas dostawy" podany przez Państwa, po dwóch dniach pyta dlaczego przesyłka jeszcze nie dotarła, po otrzymaniu odpowiedzi że czas realizacji określony przez sprzedawce to 4 dni robocze, wysyła wiadomość że oszukujemy i wystawi negatywną opinie.
Tak też się wydarzyło, negatywny komentarz został dodany chwile po udzieleniu odpowiedzi.\
Klient ocenił zgodność z opisem na 1 gwiazdkę, tylko teraz moje pytanie, na jakiej podstawie ocenił zgodność produktu z opisem skoro produktu nie otrzymał.
Czy takie komentarze są akceptowalne?
Jeśli tak to proszę o konkretny punkt regulaminu który mówi o tym, że klient może ocenić produkt nie posiadając go.
@Qwin_sklep Cześć. W sprawie usunięcia negatywnego komentarza napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i podaj numer zamówienia, o którym mówisz. Pracownik Allegro zapozna się z całą sprawą.
Niestety ale pracownik od rana nie jest w stanie przytoczyć konkretnego punktu regulaminu, więc liczymy że tutaj otrzymamy odpowiedz 🙂
@Qwin_sklep Przykro mi, ale musisz poczekać na odpowiedź mejlową konsultanta.
nie wiem co za bzdury wpisuje obecnie konsumentom allegro
ale my też mamy obecnie wysyp telefonów i maili od kupujących
mimo, że towar wysyłamy tak jak zawsze
co pokazuje im allegro tego nie wiem