anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Negatywny komentarz

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Mam pytanie związane z negatywnym komentarzem od klienta.

Klient dokonuje zakupu i widzi "przewidywalny czas dostawy" podany przez Państwa, po dwóch dniach pyta dlaczego przesyłka jeszcze nie dotarła, po otrzymaniu odpowiedzi że czas realizacji określony przez sprzedawce to 4 dni robocze, wysyła wiadomość że oszukujemy i wystawi negatywną opinie.

Tak też się wydarzyło, negatywny komentarz został dodany chwile po udzieleniu odpowiedzi.\

Klient ocenił zgodność z opisem na 1 gwiazdkę, tylko teraz moje pytanie, na jakiej podstawie ocenił zgodność produktu z opisem skoro produktu nie otrzymał.

Czy takie komentarze są akceptowalne? 

Jeśli tak to proszę o konkretny punkt regulaminu który mówi o tym, że klient może ocenić produkt nie posiadając go. 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Qwin_sklep Cześć. W sprawie usunięcia negatywnego komentarza napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i podaj numer zamówienia, o którym mówisz. Pracownik Allegro zapozna się z całą sprawą. 

oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#

Niestety ale pracownik od rana nie jest w stanie przytoczyć konkretnego punktu regulaminu, więc liczymy że tutaj otrzymamy odpowiedz 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Qwin_sklep Przykro mi, ale musisz poczekać na odpowiedź mejlową konsultanta. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

nie wiem co za bzdury wpisuje obecnie konsumentom allegro

ale my też mamy obecnie wysyp telefonów i maili od kupujących

mimo, że towar wysyłamy tak jak zawsze

 

co pokazuje im allegro tego nie wiem

oznacz moderatorów