anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie aktualizujące się statusy POCZTEX

MAMY ROZWIĄZANIE!
rolfa
#11 Animator#

Jak w temacie, mam problem z brakiem aktualizacji statusów przesyłek wysłanych przez Allegro Smart Pocztex. Niektóre z przesyłek w przypadku śledzenia przesyłki mają już status "przekazano do doręczenia" jednak w podglądzie na allegro widnieje "oczekuje na nadanie". Czy można sprawdzić? Podaje przykładowe numery zamówień:

be8e6e60-5383-11ed-8b95-cdfdc1bc52d3
70441b50-5389-11ed-8705-019821e02578
69bd7790-537f-11ed-9b2a-5379f922e8f2
oznacz moderatorów
111 ODPOWIEDZI 111
SorokaSklep
#8 Zapaleniec#

Sprawdzam dzisiaj statystyki i widzę że wykluczenie zamówień nie poprawiło wskażnik skuteczności wysyłki. Wysyłka kanałem Poczta Polska w poniedziałek - 100%, wczoraj - 86%, dzisiaj rano - 85%. 

O co tu chodzi???

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

skoro 5 dzień nie są w stanie usunąć prostego problemu z aktualizacją statusów, to zaczynam powiątpiewać, czy są w stanie cokolwiek innego zrobić. Nie wierzę, że wykluczają te zgłaszane przesyłki.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
SorokaSklep
#8 Zapaleniec#

@mikeza  Na pewno wykluczają z raportu, bo w świeżo pobranym raporcie zgłaszanych zamówień nie ma. Natomiast same % w statystykach się nie poprawiły. Po co to wtedy zrobili 🤔

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@SorokaSklep U nas ocena Wysyłka w terminie wróciła z 96% do 99%

oznacz moderatorów
SorokaSklep
#8 Zapaleniec#

@annas14-firma  Chodziło mi o Wysyłce tego samego dnia. I to konkretnie kanału wysyłki Poczta Polska. Tam nic się nie zmienia mimo wykluczenia zamówień z raportu. I się nie zmieni dopóki nie poprawią. Wysyłamy codziennie, więc na codzień mamy nowe "opóźnione" paczki. Także to wykluczenia słabo pomaga.... 

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@SorokaSklep No tak, bo wykluczenie z oceny to tak samo jak brak wysyłki tego samego dnia. Tej miary nie da się poprawnie obliczyć bez zaczytania danych z Poczty Polskiej. Ale nie należy się spodziewać, że będą w stanie z tym cokolwiek zrobić.

oznacz moderatorów
Client:73337922
#1 Nowicjusz#

W tym tygodniu w aplikacji Allegro pojawił się problem z aktualizacją statusów przesyłek wysyłanych przez Pocztex. Aktualizacja statusu przebiega normalnie w przypadku wybrania kuriera dpd lub gls, pocztex ma statusy "w drodze", "w przygotowaniu", "opłacone", a paczki już dawno dotarły. Wprowadza to ogromne zamieszanie w aplikacji i utrudnia kontrolę nad zamawianymi paczkami. Uprzejmie proszę o rozwiązanie tego problemu technicznego.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:73337922 Jest to problem po stronie przewoźnika i niestety nie jesteśmy w stanie wskazać terminu, w którym zostanie usunięty. 

Jedynym, co możemy zrobić, jest wykluczenie wskazanych przez Ciebie zamówień ze statystyk jakości sprzedaży.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@nat_not czy klienci z dostawą do żabki widzą u siebie na Allegro kody odbioru? 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Gasmin_pl od kiedy się wysypało brak zmian na allegro, paczka odebrana a w allegro że dostawa opóźniona - bark info że do odbioru i brak kodów itp. na maila od poczty przychodzą kody 🙂

111111112.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

nie wiem jak w aplikacji, ale dostają smsy z kodami i odbierają paczki. Mam klientów, którzy już otrzymali zamówienia, a w systemie widzą, że nie zostały one nadane 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@nat_not Poproszę o wykluczenie nadanych 28 piątek:

e4542760-5631-11ed-9622-c3b1df87d802 POCZTA_POLSKA 00659007730235176968
af21db10-5699-11ed-a839-391ab96cff1c POCZTA_POLSKA 00659007730235176982
7d225700-5623-11ed-a2c5-2365b0ce5856 POCZTA_POLSKA 00659007730235166136
731c0590-561d-11ed-8feb-4f7d820429c0 POCZTA_POLSKA 00659007730235163647
5cda1b10-5630-11ed-ab7d-a7a418932807 POCZTA_POLSKA 00659007730235163654
abbbb330-5679-11ed-9ec6-0569dda8448c POCZTA_POLSKA 00659007730235163661

Z góry dziękuję i mam nadzieję że do poniedziałku ktoś ogarnie ten problem.

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

oby, bo u mnie statystyki są śmieszne, numery przesyłek uzupełnione w terminie 99%, a wysyłka już tylko 85% i z dnia na dzień idzie w dół.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

Wykluczenie z oceny poprawia statystykę

Wysyłka w terminie

, ale spada

Wysyłka tego samego dnia

, bo część wykluczonych jest wysłanych tego samego dnia.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

U mnie dzisiejsze pocztowe zaskoczyły i statusy są poprawne. Te z poprzedniego tygodnia bez zmian, statusy nadal "oczekująca na nadanie".

_____________
Kama
oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Dziękuję, wykluczenia zostały zapisane 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
AlePiesio
#13 Ambasador#

Proszę o wykluczenie tych zamówień poczty polskiej ze statystyk, cały czas widnieje że przesyłki czekają na nadanie od 5 dni.

2ee2cee0-5564-11ed-891b-7f32687b9214

446995a0-5523-11ed-a52c-5d8a4f7d72fb

b430fcd2-53ec-11ed-9dcd-5993cd6b9b11

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@AlePiesio Dziękuję, przekazałam wskazane zamówienia do wykluczenia. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  jak tam naprawa ? przyznacie ale tydzień czasu poprawiać coś co wpływa na jakość - sortowanie ofert czy popularność oferty to kpina 😞

Wymagacie ileś tam procent a sami źle to liczycie 😞 kolejnego dnia po tym jak spadł mi termin wysyłek, padła sprzedaż do dziś leży i kwiczy, a Wy zamiast się zająć naprawą wielu rzeczy spapranych na portalu wprowadzacie kolejne udogodnienia 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Ten problem nie jest spowodowany błędami po naszej stronie, a awarią po stronie Poczty Polskiej, więc nie mamy tutaj większych możliwości do działania, niż to co już robimy, czyli wykluczania poszczególnych zamówień ze statystyk dotyczących jakości sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów