Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie, mam problem z brakiem aktualizacji statusów przesyłek wysłanych przez Allegro Smart Pocztex. Niektóre z przesyłek w przypadku śledzenia przesyłki mają już status "przekazano do doręczenia" jednak w podglądzie na allegro widnieje "oczekuje na nadanie". Czy można sprawdzić? Podaje przykładowe numery zamówień:
Sprawdzam dzisiaj statystyki i widzę że wykluczenie zamówień nie poprawiło wskażnik skuteczności wysyłki. Wysyłka kanałem Poczta Polska w poniedziałek - 100%, wczoraj - 86%, dzisiaj rano - 85%.
O co tu chodzi???
skoro 5 dzień nie są w stanie usunąć prostego problemu z aktualizacją statusów, to zaczynam powiątpiewać, czy są w stanie cokolwiek innego zrobić. Nie wierzę, że wykluczają te zgłaszane przesyłki.
@mikeza Na pewno wykluczają z raportu, bo w świeżo pobranym raporcie zgłaszanych zamówień nie ma. Natomiast same % w statystykach się nie poprawiły. Po co to wtedy zrobili 🤔
@Marimotki U nas ocena Wysyłka w terminie wróciła z 96% do 99%
@annas14-firma Chodziło mi o Wysyłce tego samego dnia. I to konkretnie kanału wysyłki Poczta Polska. Tam nic się nie zmienia mimo wykluczenia zamówień z raportu. I się nie zmieni dopóki nie poprawią. Wysyłamy codziennie, więc na codzień mamy nowe "opóźnione" paczki. Także to wykluczenia słabo pomaga....
@Marimotki No tak, bo wykluczenie z oceny to tak samo jak brak wysyłki tego samego dnia. Tej miary nie da się poprawnie obliczyć bez zaczytania danych z Poczty Polskiej. Ale nie należy się spodziewać, że będą w stanie z tym cokolwiek zrobić.
W tym tygodniu w aplikacji Allegro pojawił się problem z aktualizacją statusów przesyłek wysyłanych przez Pocztex. Aktualizacja statusu przebiega normalnie w przypadku wybrania kuriera dpd lub gls, pocztex ma statusy "w drodze", "w przygotowaniu", "opłacone", a paczki już dawno dotarły. Wprowadza to ogromne zamieszanie w aplikacji i utrudnia kontrolę nad zamawianymi paczkami. Uprzejmie proszę o rozwiązanie tego problemu technicznego.
@Client:73337922 Jest to problem po stronie przewoźnika i niestety nie jesteśmy w stanie wskazać terminu, w którym zostanie usunięty.
Jedynym, co możemy zrobić, jest wykluczenie wskazanych przez Ciebie zamówień ze statystyk jakości sprzedaży.
@nat_not czy klienci z dostawą do żabki widzą u siebie na Allegro kody odbioru?
@Gasmin_pl od kiedy się wysypało brak zmian na allegro, paczka odebrana a w allegro że dostawa opóźniona - bark info że do odbioru i brak kodów itp. na maila od poczty przychodzą kody 🙂
nie wiem jak w aplikacji, ale dostają smsy z kodami i odbierają paczki. Mam klientów, którzy już otrzymali zamówienia, a w systemie widzą, że nie zostały one nadane 🙂
@nat_not Poproszę o wykluczenie nadanych 28 piątek:
e4542760-5631-11ed-9622-c3b1df87d802 | POCZTA_POLSKA | 00659007730235176968 |
af21db10-5699-11ed-a839-391ab96cff1c | POCZTA_POLSKA | 00659007730235176982 |
7d225700-5623-11ed-a2c5-2365b0ce5856 | POCZTA_POLSKA | 00659007730235166136 |
731c0590-561d-11ed-8feb-4f7d820429c0 | POCZTA_POLSKA | 00659007730235163647 |
5cda1b10-5630-11ed-ab7d-a7a418932807 | POCZTA_POLSKA | 00659007730235163654 |
abbbb330-5679-11ed-9ec6-0569dda8448c | POCZTA_POLSKA | 00659007730235163661 |
Z góry dziękuję i mam nadzieję że do poniedziałku ktoś ogarnie ten problem.
oby, bo u mnie statystyki są śmieszne, numery przesyłek uzupełnione w terminie 99%, a wysyłka już tylko 85% i z dnia na dzień idzie w dół.
Wykluczenie z oceny poprawia statystykę
, ale spada
, bo część wykluczonych jest wysłanych tego samego dnia.
U mnie dzisiejsze pocztowe zaskoczyły i statusy są poprawne. Te z poprzedniego tygodnia bez zmian, statusy nadal "oczekująca na nadanie".
@annas14-firma Dziękuję, wykluczenia zostały zapisane
Proszę o wykluczenie tych zamówień poczty polskiej ze statystyk, cały czas widnieje że przesyłki czekają na nadanie od 5 dni.
2ee2cee0-5564-11ed-891b-7f32687b9214
446995a0-5523-11ed-a52c-5d8a4f7d72fb
b430fcd2-53ec-11ed-9dcd-5993cd6b9b11
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@AlePiesio Dziękuję, przekazałam wskazane zamówienia do wykluczenia.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jak tam naprawa ? przyznacie ale tydzień czasu poprawiać coś co wpływa na jakość - sortowanie ofert czy popularność oferty to kpina 😞
Wymagacie ileś tam procent a sami źle to liczycie 😞 kolejnego dnia po tym jak spadł mi termin wysyłek, padła sprzedaż do dziś leży i kwiczy, a Wy zamiast się zająć naprawą wielu rzeczy spapranych na portalu wprowadzacie kolejne udogodnienia 😞
@kostas11 Ten problem nie jest spowodowany błędami po naszej stronie, a awarią po stronie Poczty Polskiej, więc nie mamy tutaj większych możliwości do działania, niż to co już robimy, czyli wykluczania poszczególnych zamówień ze statystyk dotyczących jakości sprzedaży.