anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie aktualizujące się statusy POCZTEX

MAMY ROZWIĄZANIE!
rolfa
#11 Animator#

Jak w temacie, mam problem z brakiem aktualizacji statusów przesyłek wysłanych przez Allegro Smart Pocztex. Niektóre z przesyłek w przypadku śledzenia przesyłki mają już status "przekazano do doręczenia" jednak w podglądzie na allegro widnieje "oczekuje na nadanie". Czy można sprawdzić? Podaje przykładowe numery zamówień:

be8e6e60-5383-11ed-8b95-cdfdc1bc52d3
70441b50-5389-11ed-8705-019821e02578
69bd7790-537f-11ed-9b2a-5379f922e8f2
oznacz moderatorów
111 ODPOWIEDZI 111
Marimotki
#9 Pomysłodawca#

Sprawdzam dzisiaj statystyki i widzę że wykluczenie zamówień nie poprawiło wskażnik skuteczności wysyłki. Wysyłka kanałem Poczta Polska w poniedziałek - 100%, wczoraj - 86%, dzisiaj rano - 85%. 

O co tu chodzi???

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

skoro 5 dzień nie są w stanie usunąć prostego problemu z aktualizacją statusów, to zaczynam powiątpiewać, czy są w stanie cokolwiek innego zrobić. Nie wierzę, że wykluczają te zgłaszane przesyłki.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
Marimotki
#9 Pomysłodawca#

@mikeza  Na pewno wykluczają z raportu, bo w świeżo pobranym raporcie zgłaszanych zamówień nie ma. Natomiast same % w statystykach się nie poprawiły. Po co to wtedy zrobili 🤔

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@Marimotki U nas ocena Wysyłka w terminie wróciła z 96% do 99%

oznacz moderatorów
Marimotki
#9 Pomysłodawca#

@annas14-firma  Chodziło mi o Wysyłce tego samego dnia. I to konkretnie kanału wysyłki Poczta Polska. Tam nic się nie zmienia mimo wykluczenia zamówień z raportu. I się nie zmieni dopóki nie poprawią. Wysyłamy codziennie, więc na codzień mamy nowe "opóźnione" paczki. Także to wykluczenia słabo pomaga.... 

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@Marimotki No tak, bo wykluczenie z oceny to tak samo jak brak wysyłki tego samego dnia. Tej miary nie da się poprawnie obliczyć bez zaczytania danych z Poczty Polskiej. Ale nie należy się spodziewać, że będą w stanie z tym cokolwiek zrobić.

oznacz moderatorów
Client:73337922
#1 Nowicjusz#

W tym tygodniu w aplikacji Allegro pojawił się problem z aktualizacją statusów przesyłek wysyłanych przez Pocztex. Aktualizacja statusu przebiega normalnie w przypadku wybrania kuriera dpd lub gls, pocztex ma statusy "w drodze", "w przygotowaniu", "opłacone", a paczki już dawno dotarły. Wprowadza to ogromne zamieszanie w aplikacji i utrudnia kontrolę nad zamawianymi paczkami. Uprzejmie proszę o rozwiązanie tego problemu technicznego.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:73337922 Jest to problem po stronie przewoźnika i niestety nie jesteśmy w stanie wskazać terminu, w którym zostanie usunięty. 

Jedynym, co możemy zrobić, jest wykluczenie wskazanych przez Ciebie zamówień ze statystyk jakości sprzedaży.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@nat_not czy klienci z dostawą do żabki widzą u siebie na Allegro kody odbioru? 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Gasmin_pl od kiedy się wysypało brak zmian na allegro, paczka odebrana a w allegro że dostawa opóźniona - bark info że do odbioru i brak kodów itp. na maila od poczty przychodzą kody 🙂

111111112.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

nie wiem jak w aplikacji, ale dostają smsy z kodami i odbierają paczki. Mam klientów, którzy już otrzymali zamówienia, a w systemie widzą, że nie zostały one nadane 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@nat_not Poproszę o wykluczenie nadanych 28 piątek:

e4542760-5631-11ed-9622-c3b1df87d802 POCZTA_POLSKA 00659007730235176968
af21db10-5699-11ed-a839-391ab96cff1c POCZTA_POLSKA 00659007730235176982
7d225700-5623-11ed-a2c5-2365b0ce5856 POCZTA_POLSKA 00659007730235166136
731c0590-561d-11ed-8feb-4f7d820429c0 POCZTA_POLSKA 00659007730235163647
5cda1b10-5630-11ed-ab7d-a7a418932807 POCZTA_POLSKA 00659007730235163654
abbbb330-5679-11ed-9ec6-0569dda8448c POCZTA_POLSKA 00659007730235163661

Z góry dziękuję i mam nadzieję że do poniedziałku ktoś ogarnie ten problem.

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

oby, bo u mnie statystyki są śmieszne, numery przesyłek uzupełnione w terminie 99%, a wysyłka już tylko 85% i z dnia na dzień idzie w dół.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

Wykluczenie z oceny poprawia statystykę

Wysyłka w terminie

, ale spada

Wysyłka tego samego dnia

, bo część wykluczonych jest wysłanych tego samego dnia.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

U mnie dzisiejsze pocztowe zaskoczyły i statusy są poprawne. Te z poprzedniego tygodnia bez zmian, statusy nadal "oczekująca na nadanie".

_____________
Kama
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@annas14-firma Dziękuję, wykluczenia zostały zapisane 

oznacz moderatorów
AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Proszę o wykluczenie tych zamówień poczty polskiej ze statystyk, cały czas widnieje że przesyłki czekają na nadanie od 5 dni.

2ee2cee0-5564-11ed-891b-7f32687b9214

446995a0-5523-11ed-a52c-5d8a4f7d72fb

b430fcd2-53ec-11ed-9dcd-5993cd6b9b11

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AlePiesio Dziękuję, przekazałam wskazane zamówienia do wykluczenia. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  jak tam naprawa ? przyznacie ale tydzień czasu poprawiać coś co wpływa na jakość - sortowanie ofert czy popularność oferty to kpina 😞

Wymagacie ileś tam procent a sami źle to liczycie 😞 kolejnego dnia po tym jak spadł mi termin wysyłek, padła sprzedaż do dziś leży i kwiczy, a Wy zamiast się zająć naprawą wielu rzeczy spapranych na portalu wprowadzacie kolejne udogodnienia 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 Ten problem nie jest spowodowany błędami po naszej stronie, a awarią po stronie Poczty Polskiej, więc nie mamy tutaj większych możliwości do działania, niż to co już robimy, czyli wykluczania poszczególnych zamówień ze statystyk dotyczących jakości sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów