
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry,
Klient dokonał u nas zakupu lampy (zamówienie nr 59cf4f10-9371-11ee-9adf-1fb149ec8ac7).
Niestety z powodu błędu w systemie magazynowym, okazało się, że lampy zostały wyprzedane, a system tego nie zaktualizował.
W związku z tym poinformowaliśmy Klienta o tej sytuacji i anulowaliśmy zamówienie.
Niestety nie możemy dokonać zwrotu środków Kupującemu przez Allegro, bo mamy wyszarzone pole "zwróć wpłatę". Płatność była dokonywana przez Klienta poprzez Allegro Pay Business.
Jak możemy dokonać zwrotu środków?
Pozdrawiamy
Zespół Szukam Lampy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@SzukamLampy Zamówienie zostało opłacone za pomocą metody Allegro Pay Business.
Jeśli klient użyje formularza zwrotów Allegro, to prześlemy Ci mejla z informacją, na jaki numer rachunku zwrócić środki. Będzie to numer rachunku dostawcy usługi, firmy PragmaGO S.A. lub kupującego, w zależności od statusu rozliczeń klienta.
Zwrot do PragmaGO S.A. wykonasz na jeden z dwóch sposobów:
-
Wyślij nowy przelew ze swojego konta bankowego, a w danych odbiorcy podaj:
- Numer rachunku bankowego: PL 75 1140 1078 0000 4033 4900 1014
- Nazwa: PragmaGO S.A.
- w tytule przelewu wpisz numer zamówienia Allegro
-
Wybierz na swoim koncie bankowym opcję zwrotu przelewu otrzymanego od PragmaGO, z danymi które widnieją na przelewie do Ciebie.