Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od zeszłego piątku występuje problem z wystawianiem nowych aukcji - pojawia się błąd o treści: Wystąpił błąd - Nie możesz wystawić oferty bez powiązanego produktu w tej kategorii. Wybierz z katalogu lub utwórz nowy produkt i połącz go ze swoją ofertą oraz
Wystąpił błąd - W serwisie innym niż allegro.pl wspierane są tylko oferty z podpiętym produktem.
W piątek do południa było ok, później był błąd i już nie dało się wystawić oferty, to samo wczoraj, dziś przez 2 godziny było dobrze i znowu jest to samo. Historia i ciasteczka wyczyszczone, sprawdzane na innej przeglądarce oraz na trybie incognito... masakra.
@materialytkaniny czy wystawiasz tę ofertę, korzystając z opcji "wystaw podobną"? Prześlij proszę też niższe części formularza, z parametrami obowiązkowymi i z pełnym ekranem, aby widoczny był adres strony oraz godzina i data.
Korzystam z opcji wystaw podobną, ponieważ jest to ten sam produkt w różnych kolorach z różnymi kodami producenta. Próbowaliśmy przez formularz wystawiania i również były te błędy także nie miało to znaczenia.
Oto treść mojego maila w ramach zgłoszenia właśnie w tej sprawie. Jestem przekonany, że warto się nim tutaj podzielić i nacisnąć na coś więcej niż tylko Wasze ciągłe prośby o zrzuty ekranu.
Szanowni Państwo,
Zapewne prowadzicie jakiś wewnętrzny "scorring" sprzedawców tak aby wiedzieć z kim macie do czynienia. Taki scorring w naszym przypadku byłby zapewne na plus:
-18 lat historii
- terminowe wpłaty za faktury
- zdrowe konto,
- brak jakichkolwiek kombinacji i naginania regulaminu.
Mają to na uwadze chciałbym serdecznie prosić abyście sobie przestali robić JAJA !!!!
Mojego zgłoszenia (a jest to już ponaglenie) nie możecie obsłużyć od TYGODNIA.
Coś mnie olśniło i wszedłem na Allegro GADANE. Patrząc tylko po pierwszej stronie wpisów widzę, że mamy do czynienia z DUŻĄ I TRWAŁĄ AWARIĄ.
Wciskacie ludziom KIT na forum prosząc ich o poszczególne zrzuty ekranu sugerując tym samym, że każda taka sprawa powinna być rozpatrywana osobno i ma charakter indywidualny.
Nie prawda.
Mamy do czynienia z dużą i poważną awarią natury ogólnej lub taką zmianą algorytmu, która nie była komunikowana z Waszej strony a wpłynęła na pracę bardzo wielu ludzi, którzy Wam płacą.
Stąd też serdecznie proszę o coś więcej niż prośba o oczekiwanie. Chciałbym poznać jakieś bardziej oficjalne stanowisko z Waszej strony oraz informację co dalej......
Liczę, że takie oczekiwanie z mojej strony jest adekwatne do pobieranych przez Państwa opłat w ramach naszej umowy współpracy.
@kupkoszule Nasze zgłoszenie również zostało przesłane już w piątek, ponownie wczoraj i jest ciągłe proszenie o zrzuty, czyszczenie ciasteczek itp. To nie jest normalna sytuacja, a jest bardzo poważna i powinna zostać rozwiązana w trybie pilnym. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Mam problem, dodając kolejny produkt i korzystając z "wystaw podobny" wyświetla mi się komunikat :
Wystąpił błąd - Nie możesz wystawić oferty bez powiązanego produktu w tej kategorii. Wybierz z katalogu lub utwórz nowy produkt i połącz go ze swoją ofertą.
https://allegro.pl/oferta/koszula-elegancka-wizytowa-galazki-granat-116-13237982500
czy jest to jakiś ogólny błąd ....?
@mszczepka czy problem dalej występuje? Jeżeli tak, to prześlij proszę zrzuty ekranu z całego formularza wystawiania oferty z pełnym ekranem (aby na zrzucie widać było adres strony oraz godzinę i datę).
ja chcę wznowić istniejącą ofertę , produkt się wyprzedał a teraz mamy dostawę i chcę ofertę wznowić. produkt miał sprzedaż. Mam takie 2 oferty,
@materialytkaniny dziękuję za zrzuty, zgłosiłam to do działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Dziękujemy i prosimy o priorytetowe potraktowanie tego tematu - jak widać nie tylko my mamy problem i od 3 dni nie możemy wystawiać nowych aukcji.
@materialytkaniny wracam z odpowiedzią.
W katalogu Allegro mamy już taki produkt, dlatego powoduje to błąd na formularzu, ponieważ nie wybierając go, próbujesz utworzyć nowy produkt. Podczas wystawiania oferty wybierz proszę ten produkt na formularzu:
Mam w ofercie spodnie czerwone w rozmiarze 32/32. Kiedyś (więcej niż 3 miesiące temu) miałem też te spodnie w rozmiarze 32/30. Teraz znów przychodzą te spodnie właśnie w rozmiarze: 32/30.
Chcę je wystawić ale aukcja ich dotycząca już nie jest widoczna więc nie mogę jej wznowić. Muszę stworzyć nową. Korzystam więc z opcji "wystaw podobny" w aukcji, którą już mam.
Po kliknięciu jako produkt w katalogu pojawiają się spodnie w rozmiarze: 32/32.
Mam dwie możliwości: pozostawić ten produkt (wprowadzając klientów w błąd) lub go usunąć.
Tego dokładnie dotyczy problem. Co należy zrobić? Dodam, że odnalezienie produktu który nie jest skojarzony z EAN nie jest możliwe.
To jest definicja problemu. Wcześniej takie scenariusze również występowały (czyli dodanie produktu, który już kiedyś był ale było to dawniej niż 3 miesiące więc aukcja nie jest możliwa do wznowienia) ale nie było takiego problemu. Powyższa odpowiedź nie jest chyba rozwiązaniem całego problemu?
@kupkoszule czy możesz podać EAN dla produktu o którym piszesz (spodnie czerwone rozmiar 32/30)?
EAN nie jest konieczny w spodniach. Napisałem powyżej: " Dodam, że odnalezienie produktu który nie jest skojarzony z EAN nie jest możliwe" - myślałem, że brak EAN da się z tego wywnioskować. Konkretny przykład podałem w moich zgłoszeniach. PONAWIAM PROŚBĘ: nie róbcie wielkich oczu !!!! tak jakby garstka użytkowników miała jakiś super-specyficzny problem. System działa inaczej niż jeszcze ok. 7 dni temu. Nie mieliśmy informacji, że tak będzie. Stąd właśnie wiele osób pisze o awarii.
@kupkoszule ok to jeśli nie ma EAN to czy możesz podać numer oferty, która jest powiązana z produktem (tej w rozmiarze 32/32)?
Szanowna Pani - z tego co obserwuję dyskusję - to jesteście ciągle na etapie "wyparcia"!!!!
Oto konkret i w zamian oczekuję KONKRETNEGO do niego odniesienia się.
Będę pisał powoli i w sposób najprostszy w końcu sprawa do Was dotarła:
1. Za przykład posłuży marynarka (produkt bez EAN) o sygnaturze: MARRGNgy66fiolet.
2. Mam do wystawienia rozmiar 60 (wg. Waszej rozmiarówki) - taki towar już był ale było to na tyle dawno, że nie ma zakończonej aukcji, którą mógłbym wznowić.
3. wyszykuję więc w towarach marynarki o sygnaturze: MARRGNgy66fiolet
4. wybieram dowolną i korzystam z funkcji: "wystaw podobną" - np. rozmiar 64 (aukcja numer: 13596263037)
5. pojawia się formularz:
- z danymi rozmiarowymi oryginalnej aukcji (64)
- oraz produktem przypisanym również z oryginalnej aukcji (marynarka w rozm. 64).
6. Usuwam produkt, który jest przypisany automatycznie ponieważ jest niewłaściwy. Bo to marynarka w rozmiarze: 64. A ja wystawiam towar: 60 !!!
7. Zmieniam te dane w formularzu, które odnoszą się do rozmiaru produktu.
8. Akceptuję formularz.
9. Od momentu wprowadzenia produktyzacji powyżej wyszczególniona sekwencja działań skutkowała wystawienie towaru.
10. Teraz jest inaczej i jeszcze raz proszę traktować powyższe jako przykład szerszego problemu a nie jednostkową sprawę.
Pytania:
1) czy zrozumiała Pani mój opis? - to ważne dla procesu naprawy? W razie wątpliwości mogę się rozwinąć szerzej, precyzyjniej i/lub bardziej logicznie (w ramach skromnych możliwości),
2) dlaczego sekwencja działań która kiedyś dawała skutek w postaci wystawienia produktu teraz skutkuje głupim komunikatem?
3) kiedy zostanie to naprawione?
4) jeżeli nie zostanie naprawione to gdzie była informacja o zmianie działania systemu?
Oczywiście mają Państwo rację - w tekstyliach praktycznie nie istnieją nr EAN itp i w ogóle katalogi produktów w przypadku tkanin nie wnoszą nic do aukcji, bo to nie jest gotowy produkt.
Nie, nie jest to ten produkt i dotyczy to również innych kolorów i innych tkanin. Jest kilka odcieni granatu i jest to inny produkt i ma inny kod producenta. Jeżeli Katalog taki już istnieje to sam przy zapisywaniu aukcji się podpowiada a nie nie przepuszcza aukcji.