Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy to sa jakieś żarty ???????
Zamówienie: e0509e82-da1d-11ed-914a-1f0555a2b639 z godziny 19,11
status : OPŁACONE
i TU NAGLE INFORMACJA:
PNOS Pomidor koktajlowy typu cherry Koralik 1g
ale w ogóle z jakiego tytułu i na jakiej podstawie została założona dyskusja ?
Jak rozumiem Kupujący przesłał odstąpienie od umowy do Allegro, a Allegro założyło sobie dyskusję bez wcześniejszego kontaktu ani poinformowania Sprzedającego, tak ?
Nawet Allegro traktuje sobie dyskusje jako czat, to jest chore. Od dziś może trzeba zakładać dyskusje zamiast wysyłać maile do Sprzedawców....
@mm-computers dyskusja została zalożona ponieważ kupująca zamiast anulować zamówienie w systemie lub napisać do nas wiadomośc o chęci anulowania zamówienia to napisała wiadomośc do allegro że anuluje zamówienie ( dokładnej treści wiadomości jednak nie znam).
Wiec w jej mieniu allegro założyło dyskusje.
Dlaczego ? nie wiem
Czy kupująca skutecznie odstapiła od umowy ? Nie wiem
Czy konsultant zakładając dyskusje popełnił błąd? kilka błedów
Czy złamano przepisy prawa i regulamin allegro ? zdecydowanie tak
Czy zrobiła to celowo? Tak podejrzewam ponieważ dyskusje do tej pory nie są zamknięte a klientka jest także sprzedającą firmą wiec miała pełną świadomość zarówno jak należy zamówienie anulować oraz ile szkody zrobi w statystykach to zo własnie zrobiła.
Sprawa wygląda na celowe uderzenie w nas ponieważ zakup był zrobiony w ojednej godzinie na dwóch naszych kontach i sytuacja jest identyczna nadwóch kontach.
czy możemy poprosić o wypowiedź moderatorów ? Na jakiej podstawie założono te dyskusje bez wcześniejszej próby kontaktu oraz przesłania informacji do Sprzedawcy ?
(co Allegro może potwierdzić wewnętrznie)
Dlaczego w ogóle dyskusje, a nie przekierowanie informacji od Kupującego. Czy Allegro zostało upoważnione przez Kupującego do występowania w jego imieniu w jakiś sposób i czy taka forma odstępowania od umów jest dopuszczalna na Allegro ?
@mm-computers taka forma odstąpienia odumowy nie jest dopuszczalna prawnie wiec nie może być dopuszczona regulaminowo.
i tu jest cały myk. Kupujący robi coś, co nie jest dopuszczone prawnie, ale Ty masz dyskusje, negatywy i spadek ocen. Ty odpowiadasz za wszystko. Zostaniesz oszukany - Twoja wina. Ktoś ukradnie towar - Twoja wina. Ale wpłatę zwróć. No i popraw jakość sprzedaży, bo zablokujemy Ci konto. Nie wiem, ale to idzie w złym kierunku.
ps. jeśli to firma, to ze spokojnym sumieniem możesz zablokować tego użytkownika - na przyszłość mniej problemów.
zablokowanie po zmianach z 11 kwietnia niewiele da, komentarze będą mogły wystawiać kupujący bez pełnej aktywacji konta, czyli można spodziewać się coraz większej ilości podobnych jaj 😂😂😂 kilka fejkowych kont i konkurencja zablokowana 😂😂😂
@nat_not jeszcze jedno. Jeśłi to moze w czymś pomóc jestem w stanie przekazać nazwe konta sprzedażowego kupującej (Oczywiście nie puiblicznie). Gdze mozna potwierdzić handel tym samym asortymentem oraz dane właściciela konta ( w tym dane które nam podała jako dane do FV)
Myśle że Wasz system to spokojnie wyłapie lecz jak najbardziej mam to potwierdzone
@nat_not odświeżam temat.
Ponieważ dziś dostaliśmy ODMOWE ZWROTU PROWIZJI mało tego okaząlo sie że fromularz odwołania także sie zmienił i nie można juz zamieścić swoich wyjaśnien. Chciałem sie zapytac czy cos sie wyjaśniło ?
W tej sytuacji niestety jeśli nic do jutra sie nie wyjaśni w weekend bede zmuszony napisac oficjalna reklamacje zarówno na działania kupujacej jak i konsultanta który w tak "dziwny" sposób "rozwiązal "problem naruszając zarówno regulamin allegro jak i przepisy prawa
@_Likos_ dziś pisałem odwołanie i było okienko na wyjaśnienia oraz na załącznik, klient mi mailem zrezygnował, odwołałem się i dostałem po godzinie zwrot prowizji 😄
@kostas11 a ja miałem tylko przycisk "odwołaj sie" bez okienka które zwykle było. Nie można byla zamieścicć żadnej informacji tylko wybrac login kupującego i kliknąć. Co mnie także zaskoczyło. No ale zdaje sie że to w ogóle "specyficzna" sprawa jest
@_Likos_ ogólnie dziwnie to wszystko wygląda, jak by celowe działanie w zmowie z allegro, wszystko pod górkę i niezgodnie z prawem i ustawami 😞
@kostas11 na razie nie chce nic zakładać. Prócz co najmniej dziwnych zachowań. Zarówno konsultanta jak i kupującej. Lecz handlując na allegro chyba od 5 lat , zawierając rocznie kilka-kilkanascie tysiecy transakcji, obsługując różne dziwne zwroty, reklamacje i anulowania PO RAZ PIERWSZY mam taką sytuacje.
Która jest tak dziwna od początku do konca. Cóż człowiek uczy sie całe życie. Byc moze uda sie coś wyjaśnić.... a może nie. Zobaczymy
@kostas11 cudów ciąg dalszy 🙂
Wieczorem otrzymalismy maila pt: "sprawdz informacje o rabacie transakcyjnym" - chociaż zawsze mail był zatytuowany "przyznaliśmy /nie przyznalismy rabatu"
W mailu było napisane:" Przeanalizowaliśmy zamówienie jeszcze raz i obecnie spełnia warunki przyznania rabatu."
Czyli o godz 20 -nie spełnialo ale już po upłynięciu 1 godziny zaczeło spełniać
Dalszy ciąg dziwnych rzeczy> pod mailem nie ma podpisu konsultanta. Choc z reguły przy odwoływaniu sie już z reguły robił to człowiek , rabat był przyznawany ręcznie i był podpis.
Ale w tym przypadku żadnego podpisu nie ma
Albo allegro znów testuje mechanizacje przy odwołaniach od nieprzyznanych rabatów albo ta sprawa jest tak tajemnicza że tylko boty chca o niej wiedzieć a żaden człowiek nie chce sie pod tym podpisać.
Ani konsultant zakładający dyskusje anie teraz przy odwołaniu o zwrot prowizji.
Wszystko zupełnie inaczej niż zwykle.
@_Likos_ nie wiesz o co chodzi i po co dziwna dyskusja ? ... jak zwykle chodzi o kasę , jeśli do transakcji jest otwarta czy była dyskusja , a jakość sprzedawcy oscyluje w okolicy neutralnego mają podstawę do odrzucenia wniosku o zwrot prowizji , czyli suma - sumarum kolejna ukryta prowizja .
@mdrogeria tylko że my mamy jakośc od dawna super lub super+ . Po prostu w tym przypadku cały przebieg sprawy jest dziwny. Przy odwołaniu o nieprzyznana prowizje nie mieliśmy miejsca na wyjasnienia, po przyznaniu zwrotu prowizji takze żadnego podpisu ( choć zasze był podpisany konsultant który rabat przyznawał.) Od samego początku do konca ta sprawa jest zupełnie inna niż standardowa procedura.
Po prostu jest to dziwne
@_Likos_ działanie na zwłokę może zniechęcić sprzedawcę jeśli kwota zwrotu jest niewielka
@nat_not Czy dobrze zrozumiałem, ze mimo iż ustawa wymaga aby to Kupujący poinformował Sprzedającego wy uznajecie że poinformowanie kogokolwiek kto nie jest stroną jest ok? Czyli o odstąpieniu ( które mi nie przysługuje ustawowo jak w tym przypadku) mogę poinformować "Ciocię Jadzię" i to będzie prawnie skuteczne? I czy możliwe ( to sarkazm) ze konsultant Allegro nie ma pojęcia co robi i o czym pisze???
Niektórzy konsultanci mają bardzo duże pojęcie - jednak zawsze znajdzie się dżentelmen w musztardowych rurkach 😉
Dobre..... takiej chały i komiksu już dawno nie widziałem.
Kupujący wysyła do Allegro odstąpienia od umowy, a Allegro zakłada dyskusję !!!!
Ten pracownik powinien serwisu Allegro być w trybie w trybie natychmiastowym skierowany na odpowiednie szkolenie, a inny , bardziej doświadczony pracownik powinien przeprosić sprzedawcę i poinstruować kupującego, który jest zresztą doświadczonym sprzedawcą, o jego prawach i obowiązkach.
Również nat_not odpowiadając tutaj po prostu "błaźni się". Ta informacja nic nie znaczy. Zarówno nasze prawo jak i regulamin Allegro wyraźnie określają, kto i do kogo, w jaki sposób, w jakiej formie ma wysyłać odstąpienie od zawartej umowy i co ma minimum zawierać to zgłoszenie.
Jeśli Allegro czuje się stroną transakcji - to proszę zwrócić klientowi wpłacone środki. Jeśli Allegro uważa, że nie jest stroną transakcji - to proszę poinformować kupującego, do kogo powinien kierować odstąpienie od zawartej umowy - zresztą kupujący widział je przed zawarciem umowy na stronie aukcji.
Chała, chała i jeszcze raz chała i totalna kompromitacja niedoświadczonych pracowników Allegro, a potem jeszcze stanie murem za ich decyzjami.
Czy ktoś kiedyś otrzymał jakieś przeprosiny od Allegro typu:
- Przepraszamy, podjęliśmy błędną decyzję
- Przepraszam, jestem nowym pracownikiem, podjąłem niewłaściwa decyzję
- Przepraszamy, nasz pracownik podjął błędną decyzję...
Przez lata toczyłem boje z jednym "adminem" - ja twierdziłem, że zwrot towaru nie jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy, on twierdził, że jest. Po kilku latach, jednak okazało się , że racja leży po mojej stronie, co Allegro poinformowało na forum, a co samo stosowało od kilku lat w swoim oficjalnym sklepie.
allegro ginie od własnego bajzlu
obecnie NIKT NIE PANUJE nad wymysłami
pracowników serwisu
@_Likos_ @maxr01 to co allegro wyczynia w dyskusjach to kuriozum
obecnie też mamy u siebie kilka takich kwiatków w dyskusjach - moderatorów
nie interesują polskie przepisy, wręcz ignorują ich istnienie
otrzymujemy od nich groźby, jesteśmy szantażowani i zmuszani do niekorzystnego gospodarowania mieniem
i co najciekawsze - 90% takich zgłaszanych dyskusji generuje sam serwis
złym działaniem swoich usług
tu w roku 2020 podawałem czym jest odstąpienie od umowy