Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy to sa jakieś żarty ???????
Zamówienie: e0509e82-da1d-11ed-914a-1f0555a2b639 z godziny 19,11
status : OPŁACONE
i TU NAGLE INFORMACJA:
PNOS Pomidor koktajlowy typu cherry Koralik 1g
@biosorcerer ja powoli wycofuje się z e-commerce
Nie ma co się zrażać przez allegro, to jedyna platforma na której są takie cuda 😞 sprzedaje na innych, fakt mniejsza sprzedaż ale jest, mam sklepy internetowe i też żadnych problemów i nikt mnie za nic nie ściga i nie szantażuje blokadami itp. a kiedy dojdzie to do granic wytrzymałości to zobaczymy 😄
@_Likos_ @nat_not wiecie co jest powodem takich akcji, wpływ dyskusji i komentarzy na jakość, bo konkurencja wie jak to wpływa i jest w stanie wykończyć nie jedną firmę, sam był bym w stanie znając sztuczki uwalić sprzedaż części konkurencji na tym portalu w kilka tygodni !!!
Na innych portalach sprzedawcy mają po 75 % poleceń i dalej sprzedają a tu ciągle walka 😞
@kostas11 w tej chwili nie stać mnie na promowanie sklep[u internetowego - konkurencja jest w uj duża a po co się denerwować i nie spać po nocach. Lepiej wrócić na stare śmieci i uczyć innych, by nie popełniali twoich błędów.
Jakiś BOT odpowiada, napisz w dyskusji żeby kupujacy pokazał, napisał kiedy odstąpił od umowy zakupu!
@LEW433 to że boty odpowiadają to wiem. Rylko to jest DYSKUSJA ZAŁOŻONA PRZEZ ALLEGRO do opłaconego zamówienia bez żadnej informacji o jego anulowaniu przez kupujacego
@_Likos_ a masz ustawiony automatyczny zwrot pieniędzy po anulowaniu zakupu?
@Client:44052296 zakup jest opłacony I NIE JEST ANULOWANY nie ma ani maila o anulowaniu aniinformacji przy zamówieniu że kupujący anulował
Świetnie. A dlaczego niezwłocznie?? W świetle tego co powyżej kostas przytoczył?
@nat_not Odstąpienie od umowy kupujący musi złożyć sprzedającemu a nie konsultantowi Allegro aby ten ‚przekazał’ je sprzedającemu.
Kupujący powinien zostać poinformowany aby skontaktował się ze sprzedającym i anulował czy też odstąpił od umowy korzystając z narzędzi jakie daje zakładka moje zakupy.
Ja rozumiem, że Allegro chce pomóc kupującemu itd. ale to są jakieś jaja.
kolejny przykład jak allegro, jest tylko po stronie kupujących 😉
@nat_not a czemu w takich sytuacjach nie odpisujecie kupującym podając instrukcję co mają zrobić:
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
Lub
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-zwrocic-zakup-GDeq5VeKRHD
Tylko zakładacie dyskusje, a czy one wpływają na statystyki ? kto ma to potem zamykać ?
A przy wniosku o zwrot prowizji w pierwszym kroku przyjdzie odmowa bo nie ma śladu po odstąpieniu
właśnie, to jest właśnie to my mamy niezwłocznie się wywiązywać z czegoś... kiedy sprawa nie jest zamknięta do końca
@nat_not czy zgodnie z prawem oraz regulaminem allegro to nie KUPUJĄCY powinien poinformować sprzedającego o odstąpieniu od umowy ??????My od tej Pani takich informacji nie mieliśmy .
Zleciliśmy zwrot wpłat. Lecz czemu nie otrzymaliśmy zwrotu prowizji?????
Co teraz z zamóweiniem które w systemie nie jest anulowane ? bedzie sie liczyło do statystyk jako niewysłane ?????
Zdaje sie że kupująca prowadzi na allegro konkurencyjną działalność handlując tym samym towarem ( pewności nie mam ale jutro ustalę to dokładnie bo dziś już późno) czy w tej sytuacji nie powinna mieć wiedzy o tym w jaki sposób anulować zamówienie ? I czy nie jest to czasem celowe działanie?
Tak dużo pytan tak mało odpowiedzi jak mawiał klasyk
Aha teraz jeśli będziemy chcieli anulować zamówienie lub zrobić zwrot rozumiem że także mamy pisać bezpośrednio do allegro. Cóż człowiek uczy się całe życie
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ponieważ dziś zgodnie z tym co powiedziałem przeprowadziłem małe sledztwo i okazało sie że kupująca prowadzi identyczna działalnośc jak my sprzedając także na allegro niemal te same produkty myśle że celowo działała na nasza szkode.
Przy czym doszło
1) do złamania regulaminu allegro
2) wprowadzenia w błąd konsultanta allegro
3) wymuszenia na nas deycyzji o odstąpieniu od umowy - do czego kupujac na firme produkty zwiazane z działalnością nie miała prawa
4) działania na naszą szkode - otwarcia dyskusji, wymuszenia odstąpienia oraz niezamknięcia dyskusji
5) jako profesjonalny sprzedajacy - powinna wiedzieć jaka jest procedura w przypadku chęci anulowania zamówienia ( jeśli by po prostu napisała że chce anulowac z naszej strony nie byłoby problemów)
W tej sytuacji chciałbym zapytac gdzie moge zgłosić całą sytaucjia aby zostaly wyciągnięte odpowiednie konsekwencje .
@_Likos_ Spóźnił im się "prima aprilis" > mieli kalendarz sprzed kilku lat > zdarza się nawet w "najlepszej rodzinie"🤣
@Ziolko39 jak dla mnie t0o było celowe działanie na naszą niekorzyść. Jesli kupjaca by po prostu zwyczajnie anulowała zamówienie , choćby pisząc przez CW że chce to zrobić zwyczajnie zwrócilibysm kase nie patrząc na przepisy lecz biorąc pod uwage dobro kupującego. Wiem że każdemu zdarza sie pomyłka lub zmiana zdania.
Ale sposób w jaki to zostało zalatwione na pewno nie zostanie przez nas pozostawiony. Zwłaszcze że Pani handluje na dosć dużą skale i z pewnością zna zarówno procedury allegro jak i sposoby załatwiania takich sytuacji. Moim zdaniem zrobiła to świadomie i celowo Mam nadzieje ze sytaucja zostanie załatwiona wewnątrz allegro lecz jeśłi to sie nie uda biore pod uwage czynności takze poza allegrowe
@_Likos_ Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Jeśli Twoje przypuszczenia się potwierdzą, podejmiemy odpowiednie działania.
@nat_not dziekuje
Póki co zostaliśmy z dwiema otwartymi dyskusjami, bez zwrotów prowizji ( mimo że wpłaty zwróciliśmy) oraz z zamówieniem które figuruje jako niewysłane i psuje statystki
Jeśli udałoby sie cos z tym zrobić byłbym wdzięczny
jeszcze potem na koniec dwa negatywy bez opisowej oceny, a więc nie do usunięcia (subiektywne odczucie Kupującego - nie ingerujemy w takie oceny)
🙂
..oby nie, ale to jest jakaś parodia co się dzieje.