anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie połączysz oferty z wybranym produktem

rolfa
#11 Animator#
Produkt nr: 12619135624 został rozłączony z katalogiem i nie dostałem żadnego powiadomienia o tym. Gdy próbuję go przypiąć do istniejącego produktu dostaje informacje:
 

Wystąpił błąd - Nie połączysz oferty z wybranym produktem. Produkt nie pasuje do oferty i został już wcześniej odłączony. Wybierz inny produkt.

Bardzo proszę o informację dlaczego produkt został rozłączony i nie mogę go ponownie połączyć? To produkt, który w katalogu sam zakładałem i był pierwszym produktem w nim - tym bardziej dziwi mnie to rozłączenie.

Produkt w katalogu to: Karma dla kur Neorol DOMOWA NIOSKA 25 kg, Kod producenta: W-2547-DB-K-25

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa oferta dotyczyła 19.5kg paszy, natomiast produkt, do którego była podłączona 25kg paszy. Z tego powodu została odłączona. Nie był to ten sam produkt. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Ale to jest ten sam produkt - tylko w innym opakowaniu. Wcześniej połączyliście w katalogu zupełnie inne produkty, z innymi kodami, jako jeden produkt, a tu jest produkt pierwotny, który tworzył produkt w katalogu i został z niego odpięty. Łączenie, dzielenie, katalogowanie produktów w katalogu podchodzi pod absurd.

Produkt, który stworzył jakieś 80% opinii w katalogu został odpięty, a przypięte są zupełnie różne produkty od pierwotnego.

Wiem co sprzedaje i który produkt jest jakim produktem, a wasz katalog to jeden wielki burdel:

Karma dla kur Neorol DOMOWA NIOSKA 25 kg (11 ofert) - czyli pasza:
https://allegro.pl/oferta/domowa-nioska-pasza-dla-kur-niosek-25kg-kruszonka-16069550648 lub 19.5 które zostało mi z katalogu odpięte - to jest ten produkt, co widać po np. zdjęciu etykiety. W tym samym miejscu w katalogu przypięte są produkty takie jak:

DJ NIOSKA GRANULOWANA
https://allegro.pl/oferta/dj-nioska-granulowana-pasza-dla-kur-25kg-neorol-12682946484

Jakaś karma innego producenta, która nawet nie jest dobrze opisana:
https://allegro.pl/oferta/karma-dla-kur-niosek-nioska-domowa-nioska-25-kg-13031501399

DJ Nioska kruszonka, o zupełnie innych parametrach niż pasza DOMOWA NIOSKA:
https://allegro.pl/oferta/dj-nioska-kruszonka-pasza-dla-kur-25kg-neorol-13274988094


Dlatego - albo zróbcie z tym konkretny porządek - i dla każdego produktu przywróćcie (tak, przywróćcie, bo sam zakładałem te produkty w katalogu) odpowiednie wpisy w katalogu, albo zrezygnujcie z tej bzdury.

W związku z tym - mam pytanie - czy dla produktu, którego w bieżącym miesiącu sprzedałem ponad 120 sztuk - muszę zakładać NOWY wpis w katalogu i startować OD ZERA z opiniami i sprzedażą? Dlaczego nagle ktoś odbiera mi produkt z katalogu, który SAM ZAKŁADAŁEM i zbudowałem jego opinie itd, uznając, że to inny produkt?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

I podając dalej kolejne absurdy katalogu - powstał swego czasu wątek gdzie temat został rozwiązany:

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/katalog-produkt%C3%B3w/po%C5%82%C4%85czenie-dw%C3%B3ch-r%C3%B3%C5%...


I co się zmieniło? W towarach absolutnie nic, natomiast w katalogu nie wiedzieć czemu produkty znów zostały scalone:

Pasza dla kur Neorol DJ Nioska granulowana 25 kg (12 ofert):

DJ NIOSKA GRANULOWANA:
https://allegro.pl/oferta/dj-nioska-granulowana-pasza-dla-kur-niosek-worek-25kg-neorol-12559968069

DJ NIOSKA SYPKA:
https://allegro.pl/oferta/pasza-dla-kur-niosek-dj-nioska-sypka-worek-25kg-neorol-12560048070

Naprawdę pozwólcie nam po prostu sprzedawać to, co mamy i na czym się znamy, nie róbcie już nam na każdym kroku pod górkę przez takie bzdurne łączenie i katalogowanie produktów. Wiem, co sprzedaje, umiem odróżnić towar od towaru, nie decydujcie za nas o scalaniu produktów w jeden.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Rozumiem, że temat jest niewygodny, ale z powodu niemożliwości podpięcia produktu pod katalog sprzedaż stoi. Czy mogę jednak prosić o odpowiedź? Bardzo proszę o podpięcie produktu pod oryginalny w katalogu.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Czy po odpowiedzi Alicji próbowałeś wystawić towar, dodając jednocześnie nowy produkt do Katalogu? Jeśli nie, proszę żebyś zrobił to teraz. Możesz również zgłosić błąd w produkcie, od którego oferta została odłączona. 

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@nat_not  Ale nadal nie rozumiem, dlaczego mam tworzyć nowy produkt w katalogu, skoro produkt, który odpięliście jest pierwowzorem w katalogu. Mam wystawić w takim razie produkt jako nowy, z zerową opcją opinii i historią sprzedaży co automatycznie sprawi, że nie sprzedam ani sztuki produktu, który sprzedawał się w ilości 100+ miesięcznie?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Alicja podała Ci powód odpięcia oferty od produktu. Jeśli uważasz, że waga podana aktualnie w parametrach tego produktu nie jest poprawna, zgłoś błąd w produkcie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@natgnat W takim razie - podałem wyżej przykłady produktów, które nie pasują pod katalog - dlaczego one nie zostały odpięte? To zupełnie inne produkty. Nie panujecie nad tym katalogiem!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa W tych przypadkach możesz skorzystać z opcji "Zgłoś ofertę błędnie powiązaną z produktem". Link jest dostępny w każdej z ofert. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane przez odpowiedni zespół.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

Wy naprawdę nie rozumiecie absurdów, które stworzył ten wasz beznadziejny katalog? 

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

rolfa
#11 Animator#

@nat_not poza tym - dalej nie dostałem odpowiedzi -  mam wystawić w takim razie produkt jako nowy, z zerową opcją opinii i historią sprzedaży co automatycznie sprawi, że nie sprzedam ani sztuki produktu, który sprzedawał się w ilości 100+ miesięcznie?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rolfa Jeśli w Katalogu nie ma obecie produktu, z którym możesz połączyć ofertę, musisz utworzyć nowy. Jako alternatywę podałam zgłoszenie błędu w istniejącym produkcie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów