anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana przesyłka - gdzie taka informacja?

Intirol
#7 Wielbiciel#

Dostałam wiadomość od Klienta, że ROK temu nie odebrał przesyłki i prosi o nr konta do wpłaty za transport i wysyłkę. Moje pytania: czy na allegro mogę sprawdzić czy faktycznie ta przesyłka do nas wróciła? Czy mam obowiązek wysłania zakupionych rzeczy po takim czasie - czy umowa się jakoś sama nie anulowała?

Dodam, że zakup był przez firmę - faktura wysłana i nigdy nie został zgłoszony zwrot ani inna informacja od tego kupującego.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

az1rael
#21 Demiurg#

W zamówieniu masz etykietę przewoźnika to sprawdź na trackingu co z tą paczką się działo

oznacz moderatorów

Intirol
#7 Wielbiciel#

Gdyby to było takie proste... 🙂 Nie mam tej informacji, a zamówienia mogę zobaczyć tylko od listopada 2022 (czyli równo rok wstecz), a Klient kupił w maju 2022.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria @kostas11 podpowiecie coś?
@Intirol czego używasz do obsługi zamówień baselinkera?

oznacz moderatorów

Intirol
#7 Wielbiciel#

Nie używam zewnętrznych programów, tylko allegro.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

tylko stosowny zapis w zakładce ,, o sprzedającym ,, pozwoli Ci uniknąć takich historii w przyszłości .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria pamiętam z forum że któryś z demiurgów pisał raz że sprzedawca odpowiada za paczkę do 1 roku więc jak on jej nie ma a kupujący nie odebrał to kupujący ma problem.

oznacz moderatorów

Intirol
#7 Wielbiciel#

Co masz na myśli pisząc "stosowany zapis" ? Ogólnie mam info, że np. nie akceptuję zwrotów od firm, tylko że to nie zwrot tylko nieodebranie przesyłki, nie wiem w sumie czym to się różni. A do tego Klient nie kontaktował się w żaden sposób aż do teraz (1,5 roku...).

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Intirol zerknij sobie do mojej zakładki , mija czas i ....  bye ... bye 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Intirol Informacje na temat tego zamówienia, możesz pobrać w zakładce "zamówienia", wybierając opcję "zestawienie sprzedaży", która znajduje się na samym dole, po lewej stronie. Natomiast skonsultuje z odpowiednim zespołem, jak najlepiej postąpić w tej sytuacji. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Intirol Wyślij proszę login kupującego na adres spolecznosc@allegro.pl i dodaj w wiadomości link do bieżącego wątku. Jeśli udało Ci się już pobrać zestawienie sprzedaży to numer zamówienia będzie również pomocny. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów