anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana przesyłka - gdzie taka informacja?

Intirol
#7 Wielbiciel#

Dostałam wiadomość od Klienta, że ROK temu nie odebrał przesyłki i prosi o nr konta do wpłaty za transport i wysyłkę. Moje pytania: czy na allegro mogę sprawdzić czy faktycznie ta przesyłka do nas wróciła? Czy mam obowiązek wysłania zakupionych rzeczy po takim czasie - czy umowa się jakoś sama nie anulowała?

Dodam, że zakup był przez firmę - faktura wysłana i nigdy nie został zgłoszony zwrot ani inna informacja od tego kupującego.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

az1rael
#21 Demiurg#

W zamówieniu masz etykietę przewoźnika to sprawdź na trackingu co z tą paczką się działo

oznacz moderatorów

Intirol
#7 Wielbiciel#

Gdyby to było takie proste... 🙂 Nie mam tej informacji, a zamówienia mogę zobaczyć tylko od listopada 2022 (czyli równo rok wstecz), a Klient kupił w maju 2022.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria @kostas11 podpowiecie coś?
@Intirol czego używasz do obsługi zamówień baselinkera?

oznacz moderatorów

Intirol
#7 Wielbiciel#

Nie używam zewnętrznych programów, tylko allegro.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

tylko stosowny zapis w zakładce ,, o sprzedającym ,, pozwoli Ci uniknąć takich historii w przyszłości .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria pamiętam z forum że któryś z demiurgów pisał raz że sprzedawca odpowiada za paczkę do 1 roku więc jak on jej nie ma a kupujący nie odebrał to kupujący ma problem.

oznacz moderatorów

Intirol
#7 Wielbiciel#

Co masz na myśli pisząc "stosowany zapis" ? Ogólnie mam info, że np. nie akceptuję zwrotów od firm, tylko że to nie zwrot tylko nieodebranie przesyłki, nie wiem w sumie czym to się różni. A do tego Klient nie kontaktował się w żaden sposób aż do teraz (1,5 roku...).

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Intirol zerknij sobie do mojej zakładki , mija czas i ....  bye ... bye 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Intirol Informacje na temat tego zamówienia, możesz pobrać w zakładce "zamówienia", wybierając opcję "zestawienie sprzedaży", która znajduje się na samym dole, po lewej stronie. Natomiast skonsultuje z odpowiednim zespołem, jak najlepiej postąpić w tej sytuacji. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Intirol Wyślij proszę login kupującego na adres spolecznosc@allegro.pl i dodaj w wiadomości link do bieżącego wątku. Jeśli udało Ci się już pobrać zestawienie sprzedaży to numer zamówienia będzie również pomocny. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów