Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałam wiadomość od Klienta, że ROK temu nie odebrał przesyłki i prosi o nr konta do wpłaty za transport i wysyłkę. Moje pytania: czy na allegro mogę sprawdzić czy faktycznie ta przesyłka do nas wróciła? Czy mam obowiązek wysłania zakupionych rzeczy po takim czasie - czy umowa się jakoś sama nie anulowała?
Dodam, że zakup był przez firmę - faktura wysłana i nigdy nie został zgłoszony zwrot ani inna informacja od tego kupującego.
W zamówieniu masz etykietę przewoźnika to sprawdź na trackingu co z tą paczką się działo
Gdyby to było takie proste... 🙂 Nie mam tej informacji, a zamówienia mogę zobaczyć tylko od listopada 2022 (czyli równo rok wstecz), a Klient kupił w maju 2022.
@mdrogeria @kostas11 podpowiecie coś?
@Intirol czego używasz do obsługi zamówień baselinkera?
Nie używam zewnętrznych programów, tylko allegro.
tylko stosowny zapis w zakładce ,, o sprzedającym ,, pozwoli Ci uniknąć takich historii w przyszłości .
@mdrogeria pamiętam z forum że któryś z demiurgów pisał raz że sprzedawca odpowiada za paczkę do 1 roku więc jak on jej nie ma a kupujący nie odebrał to kupujący ma problem.
Co masz na myśli pisząc "stosowany zapis" ? Ogólnie mam info, że np. nie akceptuję zwrotów od firm, tylko że to nie zwrot tylko nieodebranie przesyłki, nie wiem w sumie czym to się różni. A do tego Klient nie kontaktował się w żaden sposób aż do teraz (1,5 roku...).
@Intirol zerknij sobie do mojej zakładki , mija czas i .... bye ... bye
@Intirol Informacje na temat tego zamówienia, możesz pobrać w zakładce "zamówienia", wybierając opcję "zestawienie sprzedaży", która znajduje się na samym dole, po lewej stronie. Natomiast skonsultuje z odpowiednim zespołem, jak najlepiej postąpić w tej sytuacji.
@Intirol Wyślij proszę login kupującego na adres spolecznosc@allegro.pl i dodaj w wiadomości link do bieżącego wątku. Jeśli udało Ci się już pobrać zestawienie sprzedaży to numer zamówienia będzie również pomocny.