anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieodebrana przesyłka z Allegro Odbiór w Punkcie DHL (AD) (DHL POP)

DROGERIE24_pl
#11 Animator#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

7e75f8d1-1964-11f0-ada9-9de4ca93a808
 
Zamówienie: towar 17,99 opłacony, plus 10,99 dostawa opłacona
Paczka wróciła do Sprzedającego.
 
Jak dalej postępować:
1. Jeżeli klient zrezygnuje z zakupu lub nie będzie odpowiadał na kontakt ile zwrócić mu kasy?
2. Kto pokrywa wysyłkę do i z powrotem?
3. Jeżeli będzie chciał ponownej wysyłki to czy i ile musi dopłacić za ponowną wysyłkę?
4. Ile tracę na takiej transakcji w przypadku nieodebrania wysyłki?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

@DROGERIE24_pl nic nie zwracaj dopóki nie złapisz kontaktu z klientem , napisz stosowną wiadomość i czekaj 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@DROGERIE24_pl Sam powrót przesyłki nie jest jednoznaczny z odstąpieniem od umowy. Skontaktuj się w tej sprawie z klientem.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów