Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@DROGERIE24_pl nic nie zwracaj dopóki nie złapisz kontaktu z klientem , napisz stosowną wiadomość i czekaj
@DROGERIE24_pl Sam powrót przesyłki nie jest jednoznaczny z odstąpieniem od umowy. Skontaktuj się w tej sprawie z klientem.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy możecie mi odpowiedzieć na konkretne moje wypunktowane pytania????
Czy czegoś moderatorzy nie zrozumieli?
Tak więc jeszcze raz:
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
1. nie zwracasz nic dopóki klient nie zgłosi zwrotu
2.klient
3.Ty ustalasz koszt ponownego nadania , nie może odbiegać od cennika przewoźnika
4.se policz