Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mamy małą zagwozdkę. Otóż mamy zamówienie, które nie zostało opłacone oraz nie wybrano dla niego formy płatności/danych dostawy. Po jakim czasie możemy uważać takie zamówienie za anulowane/nieobowiązujące?
ID zamówienia:
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Pozdrawiam serdecznie.
Po 7 dniach możesz już składać wniosek o zwrot prowizji o ile samemu w ustawieniach nie zaznaczyłeś dłuższego czasu na wpłatę.
@kolekcjoner608 Mówi Pan o wpłatach dla nieopłaconych zamówień z określoną metodą płatności. To nie jest przypadek, o który pytam.
@Pawel3017 dla własnego bezpieczeństwa zaczekaj aż system automatycznie anuluje transakcję
@Pawel3017 To jest dokładnie taki sam przypadek. Nieopłacone to nieopłacone, i nie ma znaczenia, czy wybrano metodę płatności lub dostawy, czy nie. Jeśli to było "kup teraz" to się automatycznie anuluje po 7 czy 10 dniach - nic nie trzeba robić
@TomBanknoter Oczywiście, że ma to znaczenie. Ustawienia, o których mowa powyżej dotyczą zamówień z wybraną formą płatności. Zamówienia, które nie mają wybranej płatności nie są anulowane nawet po 14 dniach i dłużej (niezależnie od tego, co jest w ustawieniach).
Dodatkowo "kup teraz" lub licytacja nie powinny mieć po 17 czerwca znaczenia ze względu na tą zmianę: Wprowadziliśmy zmiany dla sprzedających zapowiedziane na 17 czerwca – Zmiany w regulaminach – Pomoc ...
Allegro ujednoliciło czas na opłacenie zamówienia dla "kup teraz" i licytacji - ale dotyczy to zamówień z wybraną formą płatności. Stąd moje pytanie.