anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nierozwiązana dyskusja

VayaMedical
#10 Popularyzator#

Dzień dobry

Allegro zabrało nam 80pkt za nierozwiązaną dyskusję, a chodziło o to, że klient zgłosił po jakimś czasie, że towar który od nas kupił popsuł się i żądał wymiany na nowy. Nasza odpowiedź była taka, że nie wymienimy mu tego towaru gdyż nie uzywał go we właściwy sposób. Dyskusja skończyła się tak, że odzyskał pieniądze z allegro protect, a my dostaliśmy informację, że nie będziemy musieli zwrócić tych pieniędzy. Można się odwołać jakoś od tego i odzsykać punkty z jakości sprzedaży które allegro nam zabrało.?

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_   @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Jak odwołać?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@VayaMedical doprecyzuj proszę wątek, nie widzę na Twoim koncie minusowych punktów. Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy dyskusja. 

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

VayaMedical
#10 Popularyzator#

Nie widzi go Pani, gdyż jest to dyskusja z drugiego konta nr zamówienia - 

ead44b80-2716-11ef-a468-450da4c2ca50
 
 
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@VayaMedical weryfikuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@VayaMedical wracam z odpowiedzią. Przykro mi, ale otrzymałam informację, że nie wykluczymy tych punktów. Dyskusja otwarta przez Klienta była zasadna. 

   Nicol
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów