Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałbym poruszyć kwestię nieuczciwej oceny kupującego, która w moim przypadku znacząco wpłynęła na ocenę konta.
Kupujący zakupił u mnie żyrandol sufitowy, który zgodnie z opisem oferty nie zawierał żarówek. Informacja ta od początku istnienia oferty była jasno podana zarówno w specyfikacji technicznej zaznaczona dodatkowo w nawiasie, jak i wyróżniona na końcu opisu. Mimo to kupujący zadzwonił do mnie z pretensjami o brak żarówek. W rozmowie wyjaśniłem, że od początku nie były one częścią zestawu, co było wyraźnie zaznaczone w ofercie.
Ostatecznie kupujący zwrócił produkt, ale dodatkowo wystawił mi negatywny komentarz pt ("W zestawie jest żyrandol plus żarówki Led których brakuje.") . Jako że jestem jeszcze sprzedawcą prywatnym, ten jeden negatyw spowodował spadek mojej oceny aż o 20%, co wydaje mi się bardzo niesprawiedliwe, ponieważ wypływa to na rozwój mojego konta jak i mojej marki.
Czy istnieje jakakolwiek możliwość interwencji w takiej sytuacji? Czy można odwołać się od tej opinii, skoro była ona wystawiona w sposób nieuzasadniony?
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i pomoc.
Pozdrawiam,
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Happyshopek Możesz skontaktować się z nami w tej sprawie przez formularz.
Pamiętaj jednak, że nie usuwamy ocen i komentarzy, które kupujący wystawili:
- w wyniku nieporozumienia ze sprzedającym – o ile są zgodne z naszymi zasadami
- za niezgodność towaru z opisem, a także jakość towaru
- za obsługę i kontakt ze sprzedającym
- gdy problemy z dostarczeniem paczki były po stronie przewoźnika.
Więcej informacji znajdziesz na tej stronie.
@Happyshopek jesteś sam sobie winien ,wiadomo ,,wszem i wobec ,, że klienci opisów nie czytają , a Twoją rolą jako sprzedawcy jest umieszczenie najistotniejszych informacji w obszarze tytułu oferty oraz miniaturki . Wszystkie Twoje oferty żyrandoli zawierają w miniaturce żarówki , baa .. nawet świecące , natomiast nie ma tytułach wzmianki o ich braku
Witam
Ma Pan też racje w takim wypadku poprawie owe oferty aby miało to jakiś sens, dziękuje za konstruktywna uwagę.
Nic nie poradzisz, nic z tym nie zrobisz, ten kretyński serwis i ludzie którzy go obsługują nie pomogą tobie wcale a nawet wręcz swoimi beznadziejnymi odpowiedziami utrudnią życie bo ty pytasz o jedno a oni odpowiadają zupełnie na inny temat.
Komentarz od kupującego to subiektywna ocena na którą nie masz wpływu, choć byś był najuczciwszą osobą na świecie to jak kupujący nakłamie w komentarzu to oni tobie nie pomogą
Witam
Jak najbardziej, prawda żadna wiadomość ani żaden e-mail nie pomógł, pozdrawiam
@Happyshopek Niestety marne-szanse..... jak napisali poprzednicy. No i mój ulubiony przykład tym razem dla @N_Nitka28 Kupujący kupuje łopatę, dostaje łopatę i wystawia negatywny komentarz o treści: nie dostałem roweru. Allegro nie usunie bo komentarz prawdziwy (rzeczywiście nie dostał roweru), a że nielogiczny... cóż....
Jak najbardziej prawda 🙂