anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nieuczciwy komentarz - to zagadka dla adminów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

To pytanie do adminów.

Nr zamówienia: b33a9b40-2d54-11ef-afd4-d92c249f8517

Towar za 10,50 zł

Data zamówienia: 18.06.2024 godz. 11:26

Data wysyłki: 18.06.2024 godz. 13:06

Data odbioru przesyłki: 19.06.2024 godz. 16:29 - czyli 1 doba przed sugerowanym przez Allegro czasem.

Sposób wysyłki: Allegro Paczkomaty InPost

 

Otrzymałem komentarz i ocenę od kupującego:

- Obcięte 4 gwiazdki za obsługę kupującego

- Zaznaczone opcje "Dostawa na czas", "Dobrze zabezpieczony produkt"

- I do tego komentarz:"Nie miałam kontaktu z obsługą ,więc co do niej się nie wypowiem."

Status zamówienia był zmieniany z poziomu Panelu Sprzedaży Allegro - więc to do serwisu Allegro należy wysyłanie wszelkich powiadomień - i do kuriera.

Generalnie to do wszystkich kupujących dochodzą wszystkie powiadomienia - nie mam zastrzeżeń i informacji od kupujących - ale nie wiem jak było w tym przypadku, czy Allegro wysłało wszystkie powiadomienia. 

Jednak kupująca odebrała przesyłkę w następny dzień po zakupie, więc musiała otrzymać wszystkie informacje odnośnie statusu przesyłki.

Dlatego też proszę serwis Allegro o usunięcie tej oceny transakcji.

Powód:

- Kupujący w komentarzu do transakcji podaje nieprawdziwy powód (Nie miałam kontaktu z obsługą ,więc co do niej się nie wypowiem.), za co uznaje prawie negatywną ocenę, a przecież serwis Allegro wysyłał wszystkie informacje odnośnie zamówienia.

 

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGD-SERVICE masz przykład subiektywnego podejścia klienta do oceny transakcji - nie miał potrzeby się kontaktować z ,, obsługą ,, to się nie wypowiedział i nie dodał gwiazdek .

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AGD-SERVICE Cześć. Na Gadane nie podejmujemy decyzji dotyczących usunięcia komentarzy na prośbę sprzedających. Najlepszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się bezpośrednio z kupującym lub napisanie przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@AGD-SERVICE Może przesoliła zupę? Niestety, na takie humory nic nie poradzisz.

Jedyne co możesz zrobić, to skorzystać z linku "poproś o zmianę oceny", może się osoba opamięta. Do Allegro szkoda pisać, nie ruszą tego.

oznacz moderatorów