anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niezasłużony negatyw

petinek_pl
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  proszę o usunięcie nagtywa który właśnie otrzymałam. Świeża dyskusja, założona przez klientkę godzinę temu, odesłała zniszczony produkt,którego nie mogliśmy już dalej odsprzedać. Tłumaczyliśmy jej to 3 krotnie,pierwszy raz miesiąc temu. Oczywiście zero refleksji i poleciał negatyw. Proszę o jego usunięcie. Wpłynął zaraz po Naszym wytłumaczeniu sytuacji,macie wszystko w dyskusji.

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

petinek_pl
#13 Ambasador#

Swoją droga mam już tego dosyć, kolejne razy z rzędu otrzymuję porozrywane jak od świń opakowania, klienci wyjmują sobie i wypróbowują produkty z zapieczętowanych opakowań i przetrzymuję całe 30 dni a potem negatywy bo nie otrzymali zwrotu lub zwrot pomniejszony człowiek jeszcze zwraca a niepotrzebnie bo i tak lecą negatywy. A wy nie chcecie ich usuwać mimo dowodów

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@petinek_pl  ja rozumiem, ze masz już dość, ale dla klienta musisz być zawsze miła i uprzejma, bo jak nie, to zawsze może wlecieć taki komentarz😔

KOGIEL_T_0-1751743465927.png

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@KOGIEL_T świetnie, tylko że cały czas byłam uprzejma co jest zresztą w dyskusji i właśnie o tym piszę i prosiłam o pomoc bo komentarz jest kłamliwy.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@petinek_pl rozumiem, natomiast jako Allegro nie możemy usuwać opinii jeśli nie naruszają zasad jakie są ustalone. W tym temacie możesz skontaktować się z kupującym i poprosić o usunięcie opinii lub skierować na drogę prawną.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@gdvorek ktoś tu ostro kłamie, mataczy lub stosuje podwójne standardy

wyjaśnij to:

 

Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość, chętnie wyjaśnię.

Rozumiem Pana niezadowolenie związane z realizacją zamówienia. Zapoznałem się z Pana sprawą i widzę, że sprzedawca nadał przesyłkę 27 czerwca, co było zgodne z deklarowanym terminem wysyłki. Z tego powodu komentarz został usunięty. Niemniej jednak rozumiem, że opóźnienie w dostawie mogło wpłynąć na Pana plany, za co bardzo przepraszam.


Zachęcam do ponownego wystawienia komentarza

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do Pana dyspozycji.

Życzę miłego dnia.

Pozdrawiam

 

taką wiadomość dzisiaj otrzymałem od allegro

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@RED jeżeli klient w swoim komentarzu odnosi się do terminowości nadania przesyłki, a sprzedający nadał przesyłkę terminowo - zgodnie z zadeklarowanym przez siebie czasem, komentarz może zostać wykluczony. Czy jesteś w stanie podać zamówienie, dla którego dostałeś taką informację? 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Syrena_zT a właśnie, że nie nadał terminowo, odnosiłem się w komentarzu także do innych kwestii - a komentarz został usunięty - w podobnych sytuacjach nie chcecie usuwać wpisów

 

 

kupujący deklarował wysyłkę w ofercie "natychmiast"

cyt z oferty "Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar natychmiast

a wysłał w terminie -  w ciągu 24 godzin.

godziny graniczne dla tego zakupu nie były przekroczone

nawet wy twierdzicie obliczając swoje deklaracje, że sprzedawca nie trzyma się terminu natychmiast i wysyła towar po tym terminie

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

wszystkie inne zamówienia z tego dnia (czwartek) otrzymałem w piątek i od sprzedawców, którzy podawali termin wysyłki w 24godziny - czyli późniejszy

w czwartek i w piątek próbowałem się telefonicznie skontaktować ze sprzedawcą w sprawie dostawy - nie tam nie odbierał tam telefonów

w sobotę towar trafił do paczkomatu zastępczego, znacznie oddalonego od paczkopunktu, który wybrałem

zapytałem sprzedawcę, kiedy otrzymam towar - zamiast odpowiedzi sprzedawca podał numer przesyłki

musiałem telefonicznie interweniować i awanturować się w inpoście by towar dotarł do docelowego paczkopunktu, bo inpost postanowił go zwrócić do nadawcy

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moderatorzy allegro obsługujący zgłoszenie "52925544" kompletnie nie potrafią ogarnąć sytuacji -

przypominam jeszcze raz - kupujący zadeklarował, że wyśle towar natychmiast, zakup był przed godziną graniczną dla danego typu przewoźnika, w czwartek 26 czerwca

towar został wysłany dzień poźniej, a dostałem do swojego paczkopunktu w wtorek

moderator mi pisze

Chciałbym wyjaśnić że kupujący wywiązał się z terminowej wysyłki - zadeklarował, że paczkę wyśle do 27.06.2025 do końca dnia

gdzie tu regulamin allegro? umiecie liczyć - od zakupu w czwartek około 15-tej do piątku do 24tej - ile jest godzin? 29 godzin?

 

a komentarz usunięty wyglądał tak

Jestem maksymalnie niezadowolony, sprzedawca deklarował wysyłkę towaru natychmiast (zakup w czwartek) - po czym wysłał towar dzień później i w rezultacie otrzymałem go we wtorek, a był bardzo potrzebny - więc zakupy zrobiłem stacjonarnie. Resztę problemów mam nadzieję, że wyjaśni dyskusja, bo dodzwonić się do firmy nie można.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@RED sprawdziłam te zamówienie i sprzedawca nadał je terminowo. Zamówienie złożyłeś 26.06.2025 15:47 a sprzedający nadał je zgodnie ze swoją deklaracją 27.06. W przypadku wysyłki natychmiast zamówienie powinno zostać wysłane tego samego dnia, jeżeli zostało złożone przez klienta przez określoną przez sprzedającego godziną graniczną. Jeżeli było złożone po niej, wysyłka powinna być w następnym dniu. 
Doradcy w swojej odpowiedzi piszą Ci to, co widzą w informacji o zamówieniu. Czyli że sprzedający miał czas na nadanie paczki do 27.06 i spełnił ten termin. 
Jeżeli nie jesteś zadowolony z przebiegu transakcji oczywiście możesz wystawić nowy komentarz, natomiast zamieszczanie w nim informacji o nieterminowej wysyłce może poskutkować jego wykluczeniem. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

te zamówienie?

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Syrena_zT kłamiecie, mataczycie i powielacie nieprawdę oraz stosujecie podwójne standardy - tutaj może się zebrać duże grono sprzedawców, którym nie usunęliście takich komentarzy

przykład

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/negatywny-komentarz/m-p/1036526

i przykład

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/negatywny-komentarz/m-p/985677

 

wskaż zapis z waszych stron, że wysyłka natychmiast - to wysyłka w ciągu 29 godzin jak twierdzi moderator

zgłosiłem temu moderatorowi 2 wpisy podobne u nas - i też ich nie usunęliście

dlaczego? czy my jesteśmy gorszym sortem?

czy koledzy z

@AQUASYSTEMS @ARNOLD-II też są dla was gorszym sortem bo mu im wpisu nie usunęliście?

 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

zobacz co napisała twoja koleżanka

@ARNOLD-II czas na wysłanie widzisz tylko Ty jako sprzedawca, a komentarze usuwamy tylko i wyłącznie gdy łamią te zasady , więc przykro mi, ale jedyne co mogę Ci zaproponować to abyś odpowiedział na ten komentarz. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@gdvorek nic nie rozumiesz! Poniżacie sprzedawców i każecie prosić kupującego który jest zwykłym chamem o miłe zachowanie. A po co niby zgłaszamy się do was o pomoc?? Chyba to świadczy że kupujący jest nieuczciwy i nie da się z nim dyskutować!! Bez przerwy tylko gadacie o tym że ocena musi naruszać zasady a setki klientów daje złośliwe oceny bo są bezkarni ZMIENCIE TEN SYSTEM OCEN POZWALACIE NA BEZKARNE GNĘBIENIE SPRZEDAWCÓW!!!!! Nie wiem po co ja w ogóle do was piszę szkoda czasu zawsze lekceważycie innych

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@petinek_pl allegro stworzyło system w którym może usunąć każdy komentarz o dowolnej treści

więc usuwa np: je sobie lub wybranym podmiotom

aktualny licznik oficjalnego sklepu

127 ocen usuniętych (30 przez Allegro, 97 przez kupujących w tym 13 po rekompensacie)

inni jak ty mają po prostu napisze brutalnie "spadać na drzewo" (wersja grzeczna: "nie dla psa kiełbasa")

 

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@gdvorek otrzymałam komentarz w którym zarzuca mi się nieuprzejmość choć macie cała dyskusję jak uprzejmie tłumaczylismy klientowi sytuację. Zresztą łatwo to powiązać bo chwilę po naszej uprzejmej odpowiedzi poleciała ocena z komentarzem ze nieuprzejmy sklep..jest to działanie na szkodę sklepu i oszczerstwo narusza to nasze dobre mienie więc żądam usunięcia tej oceny.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl mamy wgląd w dyskusję, natomiast nie mamy wglądu w inne kanały komunikacji. Kupujący miał możliwość, aby ocenić transakcję, w jego odczuciu obsługa była nieuprzejma, a my nie możemy tego podważyć. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@Syrena_zT nie wiem po co w ogóle tam jesteście jak nie chcecie pomagać

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Ojojojojǰjjj... Jacy wy biedni jesteście... Taka fala hejtu...

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@TechartGSM to nie jest hejt - tylko próba

właśnie wracam po banie bo moderatorom nie spodobało się użyte przez mnie słownictwo

ale proszę o wybaczenie - skończyło mi się już polskie słownictwo na opisanie tego co się dzieje na allegro - sprzedawcy są obrażani, szykanowani i do tego "dsfasdfsdfsdf:" - tu bym użył słów, które mogą obrazić ponownie kogoś z allegro - powiem delikatnie wprowadzani w błąd

 

w czasie nieobecności i nadal prowadzę korespondencję z serwisem,

gdzie każdy moderator pisał co innego, a żaden, powtarzam to żaden

nie napisał o co naprawdę w tym chodzi, nikt nie podał kryteriów

 

@petinek_pl więc widzisz są podmioty, którym allegro usuwa takie wpisy, podałem przykład ze

swojego podwórka - komentarz do bólu prawdziwy, który został usunięty,

 

gdzie kryterium podawane przez@Syrena_zT 

mamy wgląd w dyskusję, natomiast nie mamy wglądu w inne kanały komunikacji. Kupujący miał możliwość, aby ocenić transakcję, w jego odczuciu obsługa była nieuprzejma, a my nie możemy tego podważyć

zostało zignorowane

 

a komentarze fałszywe, gdzie allegro ma o tym wiedzę - pozostawione

 

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@RED mam identyczne odczucia, też nie mam już słów by to opisać. Dlatego nie będę już pisać, bo oni mają to głęboko i sprzedawcę, za każdym razem żałuję że napisalam bo i tak wiadomo że nie pomogą więc to nie ma sensu. Ty też się tylko nadenerwujesz a i tak nic nie zrobią albo dadzą Ci bloka. Jak im nie zależy to stracą klientów i tyle.

oznacz moderatorów