Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szczerze powiedziawszy otwiera mi się nóż w kieszeni, gdy widzę kolejny zakup smartem za czterdzieści kilka złotych, składający się z produktu za 35 zł i drugiego za kilka złotych, byleby dokulać do "magicznej" granicy. Z powodu smart liczba odstąpień od umowy wzrosła czterokrotnie. Jest jasne z jakiego powodu. Pracownik przez to traci czas na zupełnie zbędną pracę, bo w innych okolicznościach w ogóle tych zwrotów by nie było. Ponieważ jest to jawne nadużywanie programu ze strony posiadaczy smart, które mocno bije w sprzedających może by tak był w końcu czas, by wyjść naprzeciw tym drugim? Przykładowo może warto ograniczyć liczbę możliwych zwrotów smarciarza do np. 2 w miesiącu? Jest tyle wymagań wobec sprzedawców, na każdym kroku się nas stawia do pionu, więc może by tak pewne ograniczenia dla "sprytnych" smarciarzy?
@Paak_Sport Niestety było poruszane wielokrotnie, Allegro twierdzi ze to Twoje ryzyko jako przedsiębiorcy, a Kupujący ma do tego prawo. Tak jest to "oszukiwanie" systemu na którym de facto tracą Sprzedawcy.
Wiem, że było poruszane, nie zmienia to tego, że jest to faworyzowanie jednej strony, podczas gdy druga ma narzucane z powodu programu same ograniczenia i wymogi. Wystarczy zrobić odpowiednie ograniczenia dla drugiej strony. Minium przyzwoitości. Tylko tyle.
Sam tak robię , ale dobieram do przesyłki inne towary bo oszczędności nigdy nie za wiele , niekiedy zdarza się tak że kalkuluje i kupie u innego drożej bo za 40zł by załapać sie na przesyłkę bo to wychodzi mnie 40zł a nie 38 plus 8zł - No chyba oczywiste prawda ?
I co, potem jak ostatni pajac zwracasz ten "nadprogramowy" produkt, bo go nie potrzebujesz? Nie mam nic przeciw dobieraniu, jeśli nie ma się zamiaru tego potem zwracać. Logiczne. Kupuj to, czego potrzebujesz. Ale jeśli ktoś z premedytacją dorzuca cokolwiek byleby dobić do granicy i doskonale wie w momencie zakupu, że odda część to jest zwyczajnym wiadomo kim.
@Paak_Sport, jak odda część to płaci za zwrot, jeśli bez tej części nie przekracza 40zł 😉
No co Tyyyy???O_O
noo, serio, dlatego trzeba najpierw myśleć, potem klikać 🙂
Heh, czyli januszyzm jest jednak jakoś ukrócony. To dobrze.
jak odda część to płaci za zwrot, jeśli bez tej części nie przekracza 40zł
?? na pewno?
A to nie ma darmowych zwrotów na allegro niezależnie od tego czy jest smart czy go nie ma i niezależnie od tego ile się zwraca?
A to nie wiedziałem że tak można zwrócić tego "nadprogowego" skoro był tylko jeden w paczce , czytaj ze zrozumieniem .
Ale wezmę pod uwagę to następnym o tym co piszesz i zobaczę czy sprzedawca mnie zbluzga hehehe bo jeszcze tak nie zrobiłem 🙂
@Rednask, nie zbluzga, ale wskoczysz na CL jeśli przyjanuszujesz (i oddasz) 🙂
?
Przecież piszę o dobieraniu innych rzeczy do produktu podstawowego, więc jaki jeden? Kolega tu napisał jednak, że gdy ktoś chce oddać i ten oddawany produkt powoduje, że jest <40 zł to delikwent płaci za zwrot, a o tym nie wiedziałam.
@Paak_Sport Nie wiedziałeś o opłacie za zwrot w ramach Smart! bo takiej opłaty nie ma. Poczytaj odpowiedzi pracowników Allegro w tym temacie: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zakupy-do-40z%C5%82-na-smart-i-zwrot-ich-c...
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Czyli jednak mają wsio za friko? Nawet jak oddają częściwo i jest poniżej 40 zł?
Dokładnie. Właściwą postawę sprzedawcy wobec tego zjawiska możesz zobaczyć tutaj: https://kranserwis.pl/smart-sposob-na-allegro-smart-,1008,pl.html
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, teraz patrz, sprzedający (oczywiście firma) nie odbiera zwrotu, paczka wraca do kupującego, co wtedy się dzieje? 🙂
można też zgłosić do allegro, że ludź zamówił towar za 2zł + drugi za 38zł, ten drugi oddał i wyraźnie to jest kombinowanie 🙂
To nic nie da, dobrze wiesz, że staną po stronie kupującego, bo on może.
@konto zamknięte
Co się dzieje, kiedy firma nie oddaje konsumentowi pieniążków za zwrócony towar? Najpierw jest dyskusja, a potem blokada sprzedaży. Nie warto.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, a co jeśli firma uznaje, że kupujący kombinował by otrzymać przesyłkę za darmo, a ona musi ponosić (dodatkowe) koszty wysyłki? Ma od razu pozywać Allegro, za to że za plecami pozwala na kombinowanie klientom? 😕
Przecież nie można być biernym na to co robi Allegro i zgadzać się bo tak..
Gdybym miał firmę i Allegro by mnie robiło w konia to bym odpłacał tym samym,
nie opłacając rachunku, póki nie dostanę 100% zwrotu za przesyłkę (potrącając sobie z opłaty).
Nie pasuje? Zabierzcie sobie od kupującego.