anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Notoryczne odstąpienia od umowy z powodu dokupowania do smarta

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

Szczerze powiedziawszy otwiera mi się nóż w kieszeni, gdy widzę kolejny zakup smartem za czterdzieści kilka złotych, składający się z produktu za 35 zł i drugiego za kilka złotych, byleby dokulać do "magicznej" granicy. Z powodu smart liczba odstąpień od umowy wzrosła czterokrotnie. Jest jasne z jakiego powodu. Pracownik przez to traci czas na zupełnie zbędną pracę, bo w innych okolicznościach w ogóle tych zwrotów by nie było. Ponieważ jest to jawne nadużywanie programu ze strony posiadaczy smart, które mocno bije w sprzedających może by tak był w końcu czas, by wyjść naprzeciw tym drugim? Przykładowo może warto ograniczyć liczbę możliwych zwrotów smarciarza do np. 2 w miesiącu? Jest tyle wymagań wobec sprzedawców, na każdym kroku się nas stawia do pionu, więc może by tak pewne ograniczenia dla "sprytnych" smarciarzy?

oznacz moderatorów
107 ODPOWIEDZI 107

Client:79179573
#16 Inspirator#

@konto zamknięte 

1. Kupujący nie otrzymują przesyłek za darmo. Wejście do programu Allegro Smart! kosztuje kupujących konkretne pieniążki (darmowego miesiąca z okazji epidemii koronawirusa tu nie rozważamy).

2."Usługa zwrotu jest zwolniona z opłaty za zwrot Paczki do Nadawcy z powodu wyczerpania możliwości jej doręczenia (awizacja, odmowa przyjęcia) lub z powodu zwrotu na żądanie Adresata Paczki (wymiana towaru lub rezygnacja z zakupu)"

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:79179573, za darmo, bo to nie sprzedawca dostał te 49zł, tylko allegro, i żeby być fair, allegro powinno ponosić koszty, inaczej, zwracać 100% kosztów sprzedawcy 🙂

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

To nie jest właściwa postawa. Zwyczajnie sprzedawcy są na to skazani i tyle.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Nie ma czegoś takiego jak skazani i tyle, możesz się nie zgodzić odebrać zwrotu, ponieważ uznajesz, że kupujący kombinował by dostać przesyłkę za darmo.
Prowizji ci nie zwrócą, ale masz zarobek na tej droższej rzeczy.
A co napisze kupujący w razie negatywa? Oczerni firmę? To zapłaci dodatkowo 🙂

oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Można by było wprowadzić punktację dla kupujących na przykład. Tak jak to robią na innych znanych platformach internetowych. I wtedy kupujący z większą liczbą punktów mają większą szansę na pozytywne rozwiązanie dyskusji. Natomiast kupujących z mniejszą liczbą punktów proszą dodatkowo udowodnić winę sprzedawca lub swoją opinię. Lub możliwość oceniania kupującego przez sprzedawcę. jak to było kiedyś...... ale czemuś zniknęło.......

oznacz moderatorów

Paak_Sport
#10 Popularyzator#

Tak, będą wprowadzać jakiekolwiek punktacje w momencie, gdy usunęli całkowicie możliwość oceny kupujących. Na pewno -_-

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Paak_Sport, oznaczaj mirka do którego piszesz komentarz, bo tutaj po czasie robi się bałagan, posty są źle podzielone, jest akapit zamiast linii jak przy odpowiedzi w mailach np 🙂

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Paak_Sport A wystarczyłoby, że dostawa Smart darmowa dla niższej wartości, a zwrot już nie. Finansowo dla Allegro na jedno by wyszło, a sprzedawcy nie robiliby roboty głupiego.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Podejrzewam że nie. Z tego co Allegro odpisuje wynika, że ilość tych ludzi, którzy dobierają do 40 i chętnie później zgłaszają zwrot, generują kody i idą do paczkomatu, jest nieporównywalnie mała do ilości tych, którzy dobierają do 40 i nie zwracają nic, i w taki sposób zwiększają średnią cenę koszyka. 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

warunki smarta są głupie poprostu, powinno być od 50zł, ale conajmniej jedna rzecz musi kosztować te 50zł, nie tak, że ktoś sobie podobiera 5 x 10zł 🙂

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@konto zamknięte 

Dlaczego tylko 50 zł? Może od razu pińcet? Albo 10 tysięcy! Piędziesiąt! Milion szejset!

 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

bo dlaczego 40 a nie 50 😛 50 jest równiej niż 40, i tyle kosztuje smart 😛
a jak nie to co pan nam zrobi 😄

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@konto zamknięte 

Jedyna właściwa odpowiedź to 42.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

kolega podpowiada, że 420, ale to chyba nie to 😄

oznacz moderatorów

Rednask
#9 Pomysłodawca#
Patryk0701
#8 Zapaleniec#

warunki smarta są głupie po prostu, powinno być od 50zł, ale conajmniej jedna rzecz musi kosztować te 50zł, nie tak, że ktoś sobie podobiera 5 x 10zł

 

Nie nie może tak być jak piszesz , zamawiam dzisiaj 4 antyperspiranty po 26zł razem koszyk to 104zł i w tym są 4 zapachy , i nijak nie mogę sobie uzmysłowić jak pachnie lawendowy , 3 mi będą pasować to dlaczego lawendowego nie będę mógł zwrócić ? - oczywiście jeśli nie było by zwrotów to nie kupię NIC i jak zwał tak zwał nie zarobisz nic .

Oczywiście każdy ma kobitkę w domu i dzieci czy dziadków ale jak żadnemu nie pod pasuje jak chcesz to zostawić , wyrzucone pieniądze w błoto .

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

oczywiście jeśli nie było by zwrotów to nie kupię NIC i jak zwał tak zwał nie zarobisz nic .

szczerze wolę nic, niż bujać się dwukrotnie z wysyłką (drugi raz ten sam przedmiot dla kogoś innego) 🙂 to nie sklep stacjonarny, gdzie sobie dobierzesz do koszyka i sprawdzisz czy ci pasuje. dlatego zwroty przedmiotów tylko tych, których wartość (nie suma, pojedyńczo) jest większa jak 40 (najlepiej 50)zł 🙂

ale.. nie jestem firmą, więc nie ma u mnie zwrotów 😄 ani smarka 🙂

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Gasmin_pl  Tak, dobierają i nie zwracają ale tylko od tych sprzedawców, którzy mają bardzo różnorodne oferty, bo zawsze coś wybiorą, co się przyda. Sprzedawcy z wąską specjalizacją będą mieli kłopoty i dodatkową robotę. Może powinni pomyśleć o rozszerzeniu oferty?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@WREDZIA-W1. Darmowe zwroty to obecnie standard w e-commerce. Zobacz jak to robi konkurencja, której tak tęsknie wyczekujesz. -> LINK <- 

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Client:79179573  Doskonale wiem, że darmowe zwroty to standard. Zauważ jednak, że żaden e-sklep nie wymaga do tego limitu zakupów. Nikt więc nie potrzebuje omijać zasad, jak na Allegro. Nikt nie dokłada sprzedawcom roboty, żeby samemu mieć za darmo.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

problem jest tutaj tylko jeden

darmowe zwroty - gdyby ich nie było to problemu by też nie było

 

Sprzedawca przy smarcie nie jest stroną wysyłek i to też może być czasami zaletą

gdyby przesyłka zaginęła czy też uległa zniszczeniu

oznacz moderatorów