Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szczerze powiedziawszy otwiera mi się nóż w kieszeni, gdy widzę kolejny zakup smartem za czterdzieści kilka złotych, składający się z produktu za 35 zł i drugiego za kilka złotych, byleby dokulać do "magicznej" granicy. Z powodu smart liczba odstąpień od umowy wzrosła czterokrotnie. Jest jasne z jakiego powodu. Pracownik przez to traci czas na zupełnie zbędną pracę, bo w innych okolicznościach w ogóle tych zwrotów by nie było. Ponieważ jest to jawne nadużywanie programu ze strony posiadaczy smart, które mocno bije w sprzedających może by tak był w końcu czas, by wyjść naprzeciw tym drugim? Przykładowo może warto ograniczyć liczbę możliwych zwrotów smarciarza do np. 2 w miesiącu? Jest tyle wymagań wobec sprzedawców, na każdym kroku się nas stawia do pionu, więc może by tak pewne ograniczenia dla "sprytnych" smarciarzy?
@konto zamknięte
1. Kupujący nie otrzymują przesyłek za darmo. Wejście do programu Allegro Smart! kosztuje kupujących konkretne pieniążki (darmowego miesiąca z okazji epidemii koronawirusa tu nie rozważamy).
2."Usługa zwrotu jest zwolniona z opłaty za zwrot Paczki do Nadawcy z powodu wyczerpania możliwości jej doręczenia (awizacja, odmowa przyjęcia) lub z powodu zwrotu na żądanie Adresata Paczki (wymiana towaru lub rezygnacja z zakupu)"
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, za darmo, bo to nie sprzedawca dostał te 49zł, tylko allegro, i żeby być fair, allegro powinno ponosić koszty, inaczej, zwracać 100% kosztów sprzedawcy 🙂
To nie jest właściwa postawa. Zwyczajnie sprzedawcy są na to skazani i tyle.
Nie ma czegoś takiego jak skazani i tyle, możesz się nie zgodzić odebrać zwrotu, ponieważ uznajesz, że kupujący kombinował by dostać przesyłkę za darmo.
Prowizji ci nie zwrócą, ale masz zarobek na tej droższej rzeczy.
A co napisze kupujący w razie negatywa? Oczerni firmę? To zapłaci dodatkowo 🙂
Można by było wprowadzić punktację dla kupujących na przykład. Tak jak to robią na innych znanych platformach internetowych. I wtedy kupujący z większą liczbą punktów mają większą szansę na pozytywne rozwiązanie dyskusji. Natomiast kupujących z mniejszą liczbą punktów proszą dodatkowo udowodnić winę sprzedawca lub swoją opinię. Lub możliwość oceniania kupującego przez sprzedawcę. jak to było kiedyś...... ale czemuś zniknęło.......
Tak, będą wprowadzać jakiekolwiek punktacje w momencie, gdy usunęli całkowicie możliwość oceny kupujących. Na pewno -_-
@Paak_Sport, oznaczaj mirka do którego piszesz komentarz, bo tutaj po czasie robi się bałagan, posty są źle podzielone, jest akapit zamiast linii jak przy odpowiedzi w mailach np 🙂
@Paak_Sport A wystarczyłoby, że dostawa Smart darmowa dla niższej wartości, a zwrot już nie. Finansowo dla Allegro na jedno by wyszło, a sprzedawcy nie robiliby roboty głupiego.
Podejrzewam że nie. Z tego co Allegro odpisuje wynika, że ilość tych ludzi, którzy dobierają do 40 i chętnie później zgłaszają zwrot, generują kody i idą do paczkomatu, jest nieporównywalnie mała do ilości tych, którzy dobierają do 40 i nie zwracają nic, i w taki sposób zwiększają średnią cenę koszyka.
warunki smarta są głupie poprostu, powinno być od 50zł, ale conajmniej jedna rzecz musi kosztować te 50zł, nie tak, że ktoś sobie podobiera 5 x 10zł 🙂
@konto zamknięte
Dlaczego tylko 50 zł? Może od razu pińcet? Albo 10 tysięcy! Piędziesiąt! Milion szejset!
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
bo dlaczego 40 a nie 50 😛 50 jest równiej niż 40, i tyle kosztuje smart 😛
a jak nie to co pan nam zrobi 😄
@konto zamknięte
Jedyna właściwa odpowiedź to 42.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
kolega podpowiada, że 420, ale to chyba nie to 😄
warunki smarta są głupie po prostu, powinno być od 50zł, ale conajmniej jedna rzecz musi kosztować te 50zł, nie tak, że ktoś sobie podobiera 5 x 10zł
Nie nie może tak być jak piszesz , zamawiam dzisiaj 4 antyperspiranty po 26zł razem koszyk to 104zł i w tym są 4 zapachy , i nijak nie mogę sobie uzmysłowić jak pachnie lawendowy , 3 mi będą pasować to dlaczego lawendowego nie będę mógł zwrócić ? - oczywiście jeśli nie było by zwrotów to nie kupię NIC i jak zwał tak zwał nie zarobisz nic .
Oczywiście każdy ma kobitkę w domu i dzieci czy dziadków ale jak żadnemu nie pod pasuje jak chcesz to zostawić , wyrzucone pieniądze w błoto .
oczywiście jeśli nie było by zwrotów to nie kupię NIC i jak zwał tak zwał nie zarobisz nic .
szczerze wolę nic, niż bujać się dwukrotnie z wysyłką (drugi raz ten sam przedmiot dla kogoś innego) 🙂 to nie sklep stacjonarny, gdzie sobie dobierzesz do koszyka i sprawdzisz czy ci pasuje. dlatego zwroty przedmiotów tylko tych, których wartość (nie suma, pojedyńczo) jest większa jak 40 (najlepiej 50)zł 🙂
ale.. nie jestem firmą, więc nie ma u mnie zwrotów 😄 ani smarka 🙂
@Gasmin_pl Tak, dobierają i nie zwracają ale tylko od tych sprzedawców, którzy mają bardzo różnorodne oferty, bo zawsze coś wybiorą, co się przyda. Sprzedawcy z wąską specjalizacją będą mieli kłopoty i dodatkową robotę. Może powinni pomyśleć o rozszerzeniu oferty?
@WREDZIA-W1. Darmowe zwroty to obecnie standard w e-commerce. Zobacz jak to robi konkurencja, której tak tęsknie wyczekujesz. -> LINK <-
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573 Doskonale wiem, że darmowe zwroty to standard. Zauważ jednak, że żaden e-sklep nie wymaga do tego limitu zakupów. Nikt więc nie potrzebuje omijać zasad, jak na Allegro. Nikt nie dokłada sprzedawcom roboty, żeby samemu mieć za darmo.
problem jest tutaj tylko jeden
darmowe zwroty - gdyby ich nie było to problemu by też nie było
Sprzedawca przy smarcie nie jest stroną wysyłek i to też może być czasami zaletą
gdyby przesyłka zaginęła czy też uległa zniszczeniu