Notoryczne odstąpienia od umowy z powodu dokupowania do smarta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szczerze powiedziawszy otwiera mi się nóż w kieszeni, gdy widzę kolejny zakup smartem za czterdzieści kilka złotych, składający się z produktu za 35 zł i drugiego za kilka złotych, byleby dokulać do "magicznej" granicy. Z powodu smart liczba odstąpień od umowy wzrosła czterokrotnie. Jest jasne z jakiego powodu. Pracownik przez to traci czas na zupełnie zbędną pracę, bo w innych okolicznościach w ogóle tych zwrotów by nie było. Ponieważ jest to jawne nadużywanie programu ze strony posiadaczy smart, które mocno bije w sprzedających może by tak był w końcu czas, by wyjść naprzeciw tym drugim? Przykładowo może warto ograniczyć liczbę możliwych zwrotów smarciarza do np. 2 w miesiącu? Jest tyle wymagań wobec sprzedawców, na każdym kroku się nas stawia do pionu, więc może by tak pewne ograniczenia dla "sprytnych" smarciarzy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konto zamknięte
1. Kupujący nie otrzymują przesyłek za darmo. Wejście do programu Allegro Smart! kosztuje kupujących konkretne pieniążki (darmowego miesiąca z okazji epidemii koronawirusa tu nie rozważamy).
2."Usługa zwrotu jest zwolniona z opłaty za zwrot Paczki do Nadawcy z powodu wyczerpania możliwości jej doręczenia (awizacja, odmowa przyjęcia) lub z powodu zwrotu na żądanie Adresata Paczki (wymiana towaru lub rezygnacja z zakupu)"
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79179573, za darmo, bo to nie sprzedawca dostał te 49zł, tylko allegro, i żeby być fair, allegro powinno ponosić koszty, inaczej, zwracać 100% kosztów sprzedawcy 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie jest właściwa postawa. Zwyczajnie sprzedawcy są na to skazani i tyle.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma czegoś takiego jak skazani i tyle, możesz się nie zgodzić odebrać zwrotu, ponieważ uznajesz, że kupujący kombinował by dostać przesyłkę za darmo.
Prowizji ci nie zwrócą, ale masz zarobek na tej droższej rzeczy.
A co napisze kupujący w razie negatywa? Oczerni firmę? To zapłaci dodatkowo 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Można by było wprowadzić punktację dla kupujących na przykład. Tak jak to robią na innych znanych platformach internetowych. I wtedy kupujący z większą liczbą punktów mają większą szansę na pozytywne rozwiązanie dyskusji. Natomiast kupujących z mniejszą liczbą punktów proszą dodatkowo udowodnić winę sprzedawca lub swoją opinię. Lub możliwość oceniania kupującego przez sprzedawcę. jak to było kiedyś...... ale czemuś zniknęło.......

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, będą wprowadzać jakiekolwiek punktacje w momencie, gdy usunęli całkowicie możliwość oceny kupujących. Na pewno -_-

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Paak_Sport, oznaczaj mirka do którego piszesz komentarz, bo tutaj po czasie robi się bałagan, posty są źle podzielone, jest akapit zamiast linii jak przy odpowiedzi w mailach np 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Paak_Sport A wystarczyłoby, że dostawa Smart darmowa dla niższej wartości, a zwrot już nie. Finansowo dla Allegro na jedno by wyszło, a sprzedawcy nie robiliby roboty głupiego.
Ula

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podejrzewam że nie. Z tego co Allegro odpisuje wynika, że ilość tych ludzi, którzy dobierają do 40 i chętnie później zgłaszają zwrot, generują kody i idą do paczkomatu, jest nieporównywalnie mała do ilości tych, którzy dobierają do 40 i nie zwracają nic, i w taki sposób zwiększają średnią cenę koszyka.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
warunki smarta są głupie poprostu, powinno być od 50zł, ale conajmniej jedna rzecz musi kosztować te 50zł, nie tak, że ktoś sobie podobiera 5 x 10zł 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konto zamknięte
Dlaczego tylko 50 zł? Może od razu pińcet? Albo 10 tysięcy! Piędziesiąt! Milion szejset!
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
bo dlaczego 40 a nie 50 😛 50 jest równiej niż 40, i tyle kosztuje smart 😛
a jak nie to co pan nam zrobi 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@konto zamknięte
Jedyna właściwa odpowiedź to 42.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kolega podpowiada, że 420, ale to chyba nie to 😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
warunki smarta są głupie po prostu, powinno być od 50zł, ale conajmniej jedna rzecz musi kosztować te 50zł, nie tak, że ktoś sobie podobiera 5 x 10zł
Nie nie może tak być jak piszesz , zamawiam dzisiaj 4 antyperspiranty po 26zł razem koszyk to 104zł i w tym są 4 zapachy , i nijak nie mogę sobie uzmysłowić jak pachnie lawendowy , 3 mi będą pasować to dlaczego lawendowego nie będę mógł zwrócić ? - oczywiście jeśli nie było by zwrotów to nie kupię NIC i jak zwał tak zwał nie zarobisz nic .
Oczywiście każdy ma kobitkę w domu i dzieci czy dziadków ale jak żadnemu nie pod pasuje jak chcesz to zostawić , wyrzucone pieniądze w błoto .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
oczywiście jeśli nie było by zwrotów to nie kupię NIC i jak zwał tak zwał nie zarobisz nic .
szczerze wolę nic, niż bujać się dwukrotnie z wysyłką (drugi raz ten sam przedmiot dla kogoś innego) 🙂 to nie sklep stacjonarny, gdzie sobie dobierzesz do koszyka i sprawdzisz czy ci pasuje. dlatego zwroty przedmiotów tylko tych, których wartość (nie suma, pojedyńczo) jest większa jak 40 (najlepiej 50)zł 🙂
ale.. nie jestem firmą, więc nie ma u mnie zwrotów 😄 ani smarka 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Gasmin_pl Tak, dobierają i nie zwracają ale tylko od tych sprzedawców, którzy mają bardzo różnorodne oferty, bo zawsze coś wybiorą, co się przyda. Sprzedawcy z wąską specjalizacją będą mieli kłopoty i dodatkową robotę. Może powinni pomyśleć o rozszerzeniu oferty?
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WREDZIA-W1. Darmowe zwroty to obecnie standard w e-commerce. Zobacz jak to robi konkurencja, której tak tęsknie wyczekujesz. -> LINK <-
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79179573 Doskonale wiem, że darmowe zwroty to standard. Zauważ jednak, że żaden e-sklep nie wymaga do tego limitu zakupów. Nikt więc nie potrzebuje omijać zasad, jak na Allegro. Nikt nie dokłada sprzedawcom roboty, żeby samemu mieć za darmo.
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
problem jest tutaj tylko jeden
darmowe zwroty - gdyby ich nie było to problemu by też nie było
Sprzedawca przy smarcie nie jest stroną wysyłek i to też może być czasami zaletą
gdyby przesyłka zaginęła czy też uległa zniszczeniu