Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W kolejnych miesiącach przebudujemy panel Jakość mojej sprzedaży. Decyzję podjęliśmy w oparciu o wyniki badań, które potwierdziły, że kupującym zależy na otrzymywaniu tanich przesyłek najszybciej jak to możliwe. Nowe miary, które wprowadzimy, wskażą Wam kierunek działań, koniecznych do podjęcia, by poprawić wskaźniki w obszarach dotyczących realizacji zamówień.
Jak zmieni się panel Jakość mojej sprzedaży w październiku 2021
Zaczniemy od dodania nowych miar:
Jeśli Wasze firmy zarejestrowane są w innym kraju i wysyłacie zamówienia z zagranicy, uwzględnimy dłuższy czas dostawy dla miary Procent zamówień z szybką dostawą. Będzie to procent zamówień, które kupujący otrzymali najpóźniej trzeciego dnia kalendarzowego po płatności.
Również w październiku 2021 zmienimy punktację dla miary Numery przesyłek uzupełnione w terminie. Zdobędziecie punkty, jeśli procent zamówień z uzupełnionym w terminie numerem nadania przekroczy 63% (aktualnie jest to 49%). Punktacja będzie wyglądać następująco:
Dodatkowo usuniemy te miary w obszarze Atrakcyjność oferty:
A także zmienimy sposób, w jaki liczymy punkty dla miary Aktywne kanały płatności. Obejmiemy nią sprzedających, których firma zarejestrowana jest w kraju spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W ich przypadku będziemy przyznawać maksymalną liczbę punktów za udostępnienie jednego kanału płatności – PayU.
To nie koniec. Zapowiedź zmian w 2022 roku
Modernizację panelu Jakość mojej sprzedaży będziemy kontynuować jeszcze w pierwszych miesiącach 2022 r. Pojawią się wówczas kolejne miary:
Przecież to kłamstwo, że nie wpłynie na jakość. Przez ten błąd systemu mam odjęte aż 4 punkty! To pogarsza pozycjonowanie. Mało tego, tracę wiele godzin pracy na sprawdzaniu czy system liczy prawidłowo i na procedury reklamacyjne, które są bardzo uciążliwe i nastawione na zmęczenie i zniechęcanie klienta. Na takim błędzie mogę tracić kilkaset złotych. Dlatego zależy mi żeby to naprawić.
@la_nika czy takie działanie jest zgodne z regulaminem i zasadami allegro?
nie znalazłem na stronach allegro informacji o wykluczeniach o jakich piszesz
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Szybkie zwroty wpłat do klientów
1. Dlaczego mamy być karani dlatego, że klient wypełni formularz zwrotu a w korespondencji / dyskusji w z rękojmi ustalone będzie wymiana towaru na wolny od wad? Proste, że wpłata nie będzie zwrócona
2. Klienci często poprzez formularz zwrotu dokonują wymiany produktu. Oczywiste jest, że wymiana nie powoduje zwrotu wpłaty
Wymiana przez formularz oszczędza czas na zwrot, kolejny zakup klienta, kolejny przelew i w konsekwencji klient przez 2 dni ma zablokowane środki, a sprzedawca kolejne formalności typu zwrot, korekta anulowanie zamówienia. Aby nie karać sprzedawców za brak zwrotu środków z tych dwóch powyższych przykładów nie można by w formularzu dodać pola wymiana/rękojmia i wtedy pole z numerem konta by się nie pojawiało a tym samym pole to nie liczyłoby się do punktacji?
Kiedy wreszcie poprawicie katalog allegro żeby produkt był przypisywany do dobrej nazwy a nie wyskakują nazwy z kosmosu, niedługo wystawię aukcję z głośnikiem a katalog allegro napisze że to garnek albo lodówka
Witam
W oststnim czasie widzę coraz większe kłopoty firm spedycyjnych z terminowością odbiorów. Nie ma w tym mojej winy , przesyłki są naszykowane do odbioru i czekają. Monity na infolinii niczego nie zmieniają. Ciekaw jestem w jaki sposób alle gro się do tego odnosi w kwestii czasu dostawy do klienta. Wydaje mi się że zawsze wina leży po stronie nadawcy i będzie to miało wpłąyw na jakość sprzedaży.
A tak że to sprzedający za to odpowiadają, wiele wypowiedzi jest tu na forum, może ten jako przykład: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/nowe-miary-w-panelu-jako%C5%9B%C4%87-mojej...
Unitrontak , będzie miało wpływ na jakość sprzedaży , jak trafisz na dodatek na up....o klienta to dostaniesz negatywa , a może i dyskusję otworzy i z muchami w nosie przesyłki nie odbierze ... bo po terminie .Na początek wystarczy strachów , można by więcej napisać na temat , ale ...najważniejsze DO PRZODU !!!
Wiem, że nie na temat ale jestem już zdesperowany a moderator Allegro nawet zmienia mi temat , żeby chyba jak najmniej osób odpisało. Bardzo proszę !!!!!! o kontakt jeśli ktoś ma do osoby jakiejś decyzyjnej z ramienia Allegro, telefon bądź email. Tylko do osoby która potrafi załatwić coś z poza algorytmu rozwiązań. Biję głową w mur już trzeci miesiąc . Z góry dziękuję.
Z Bogiem nie możesz gadać jako nędzny robaczek. Projektanci systemu są nieomylni i nie wolno podważać ich świętości, ani zakłócać spokoju. Konsultanci już nieraz mówili, że dzieło najwyższej mądrości tłumaczą rosnące co roku zyski i ilość klientów. Psy szczekają a karawana jedzie dalej. Ja już odpuściłem. Po prostu więcej inwestuję w inne serwisy. Jest teraz realny wybór i bardzo fajnie.
Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź bo właśnie chodziło mi o kogoś kto ma doświadczenie. Nigdy nie chciałem opuszczać Allegro ale dziś nie widzę innej możliwości. Możesz mi coś podpowiedzieć jeśli chodzi o inne serwisy. Mówisz głównie o zagranicznych czy jest coś w Polsce ?
Raczej nie można tu zamieszczać reklam konkurencji.
Rozumiem a możesz do mnie na email napisać ? podaję email: [edycja] z góry dziękuję .
Niestety niewiele pomogę, bo każdy biznes jest inny i trzeba szukać swoich ścieżek. Wiem tylko że w Allegro nie ma możliwości kontaktowania się z osobami decyzyjnymi, ani projektującymi system. Twórcy systemu mają inne priorytety niż dobro Sprzedawców. Zwykle nie naprawiają zgłaszanych błędów logicznych, projektowych, ani dotyczących wygody użytkowania, czy praktyki handlu. Dlatego jest tu masa absurdów irytujących i utrudniających pracę.
Ok dziękuję Ci bardzo ale ręce już opadają więc będę musiał szukać alternatyw.
jedyną sensowną alternatywą jest stworzenie własnego sklepu ale zanim na nim cokolwiek sprzedasz mogą minąć wieki + wymaga to wiele pracy i jeżeli nie zamierasz "iść na całość" tzn. zatrudnić fachowców i konkurować z najlepszymi w branży to od razu sobie odpuść, zmiana serwisu wg mnie jest bez sensu bo każdy będzie chciał na tobie zarobić a ten największy na świecie, też na literę "A" jest jeszcze większą pijawką niż nasze Allegro tak że zamiast szukać alternatyw pokombinuj jak być bardziej konkurencyjnym na tym serwisie, który oczywiście nie jest doskonały ale lepszych "dla sprzedającego" raczej nie znajdziesz, bo co z tego że opłaty będą niższe lub nie będzie ich wcale kiedy pies z kulawa nogą tam nie zajrzy
Ok dzięki za spostrzeżenie , tylko właśnie ja chcę działać z Allegro . Tylko Oni mi cały czas pod górę . Mam płacić np za dług innej firmy co spowodowało blokadę konta. Dużo by opisywać , gdy już wydaje się że po dwóch miesiącach doszliśmy do jakiegoś rozwiązania nie mogę się doprosić o podanie szczegółów ja sprawę załatwić. Teraz to już mam blokadę zablokowanego konta 🙂 Więc chyba sam rozumiesz, że w tym wypadku może człowiek już zrezygnować. A już najgorsze z tego wszystkiego jest komunikacja z ludźmi załatwiającymi sprawę to szok .
Wasze badania że "że kupującym zależy na otrzymywaniu tanich przesyłek najszybciej jak to możliwe." są nic nie warte, bo niewłaściwie zadajecie pytania. Gdybyście w ankietach prawidłowo uświadamiali, że szybko znaczy gorzej i drożej, to większość kupujących zrezygnowałaby z szybkości. To klasyczny trójkąt szybko-tanio-dobrze.
Allegro i ich ciągłe beznadziejne zmiany, do mnie zamówiony kurier w ogóle nie przyjeżdża, jeżeli przyjedzie jest to święto, najczęściej ja muszę jechać własnym autem i zawozić paczki do punktu i z tego tytułu ALLEGRO I KURIER kasuje pieniądze za wysłanie paczki oraz mam spóźnienia w wysyłce bo punkt pobierze paczkę wieczorem a nada rano, po prostu super. CO BY SIĘ NIE DZIAŁO SPRZEDAJĄCY PONOSI WSZELKIE KOSZTY I ZA WSZYSTKO ODPOWIADA - TO JEST SYSTEM ALLEGRO, TYLKO PATRZEĆ JAK PODNIOSĄ PROWIZJĘ 🙂