Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam, czy jest przewidziane jakieś rozwiązanie na zmieniające się od lutego zasady u przewoźnika DBSchenker ? Od lutego za pobranie będzie można zapłacić tylko i wyłącznie kartą płatniczą co jest bardzo ważną informacją dla klientów i dotyczy wszystkich przesyłek DBSchenker. Czy przewidują Państwo dodanie jakieś informacji o opcji płatności za pobraniem, jedynie kartą w widocznym dla klientów miejscu ?
Pozdrawiam,
Paulina
Mogą umieścić wiadomość pod literką i tak samo jak informują o tym, że podany czas jest przewidziany.
@SIGNAL_MEBLE_ Ta metoda nie jest nawet z nami zintegrowana. To leży w kwestii przewoźnika, aby informować o tym swoich klientów.