Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zdajemy sobie sprawę, że realizacja zamówień na Allegro wiąże się ze współpracą z przewoźnikami, na których macie ograniczony wpływ. Dlatego od niedawna umożliwiamy wykluczenie z Jakości sprzedaży oceny dotyczącej wyłącznie opóźnienia z winy firmy kurierskiej.
Jeśli przekażecie przesyłkę zgodnie z Waszą deklaracją, a przewoźnik nie dostarczy jej w terminie, możecie poprosić o wykluczenie takiej oceny. Do oceny musi być jednak dołączony komentarz, z którego jednoznacznie wynika, że ocena dotyczy wyłącznie opóźnienia przewoźnika.
Zrobicie to przez formularz kontaktowy.
Pozostałe powody wykluczenia oceny z Jakości sprzedaży opisaliśmy w tym artykule.
@mr_oma fajnie tylko jeden problem ocen z treścią jest jakieś 2-3 % , może allegro wprowadziłoby w przypadku ocen negatywnych sugerowane powody np.
* produkt niezgodny z opisem
*brak / późny zwrot środków
*przesyłka opóźniona
*inny / z możliwością dodania opisu .
Allegro nie wprowadza zmian ktore nie wspieraja kupujacego. Jest to firma ktora prowadzi polityke kupujacego. Mialem przypadek gdzie jako sprzedajacy anulowalem zamowienie kupujacego. Macie pojecie ze to smieszne allegro umozliwilo kupujacemu wystawienie opinii za dostawe za zgodnosc oroduktu z opisem?! Pisalem do allegro ze nie doszlo do sprzedazy wiec opinia nie jest prawdziwa. Olali to i stwierdzili ze nie moga usunac opinii. Allegro to dziady.
Miałem lepszy przypadek, mianowicie babka dokonała zakupu, opłaciła, przygotowaliśmy przesyłkę do nadania, no i pojawił się zwrot od kupującej, dokonałem od ręki zwrotu środków po czym wpada ocena "nie polecam", allegro nie ingeruje w ocenę, bo nie było komentarza do oceny, kupujący nie chce usunąć oceny - twierdzi, że nie wie jak to się stało, że oceniła zakup, który nawet nie został zrealizowany.
Działa to wstecz?
Heh całe allegro, nie umieją poradzić sobie z badziewiem w postaci allegro ONE to wprowadzają opcję żeby móc złagodzić ciosy zadawane przez klientów za złą jakość allegrowej usługi zamiast ją poprawić.
W sumie to głównie dotyczy to dostawców allegro One (mnóstwo wpisów na nieterminowe dostawy do zielonych automatów ) i zamiast zmieniać kryteria oceny jakości poprawić tę jakość dostawy by wszyscy byli zadowoleni . Teraz są opóźnienia a co będzie przed świętami ?
Problem jest zupełnie inny i tkwi w tym, że umywacie ręce i twierdzicie, że nie możecie zweryfikować, czy klient w komentarzu kłamie, czy nie. Mimo, że z Waszego poziomu jest to proste i zajmuje minutę.
Klient, który chce zrobić na złość i tak zrobi na złość. Jak odniesiecie się do negatywów, które zostały wystawione za sprawy niezależne od Nas np. za opóźnienie kuriera lub za to, że nie zmieniliśmy paragonu na fakturę, ALE klient ponownie wystawi negatyw z innym komentarzem?
U Nas usunęliście te komentarze, a klient-cwaniak po kilku minutach wystawił drugiego negatywa do tego samego zakupu "Serdecznie nie polecam, obsługa na dramatycznym poziomie, nie idzie się dodzwonić, problem ze zwrotem towaru, paczka uszkodzona....".
Szczegóły tutaj:
spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/bezpodstawna-negatywna-ocena/td-p/443522
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Kolejna nowość która jest "niby pomocą dla sprzedawców" bo w praktyce i tak nie ma zastosowania, tak samo jak i usuwanie komentarzy negatywnych.
Szkoda naszego czasu i nerwów na pisanie w tych sprawach.
Dzisiaj poświęciłam prawie godzinę na rozmowę z Waszym pracownikiem właśnie w tej sprawie.
nr zamówienia : 92458700-548f-11ed-9f4c-89632a0c09de
Wcześnie ze 3 godziny w sprawie tego negatywnego i obraźliwego komentarza za niedostarczenie przez DPD przesyłki następnego dnia.
Dyskusja założona przez klienta
Client:....... 27 października 2022 16:45
My:27 października 2022 17:22
Umowę z dpd ma allegro i Pan zawarł z nimi umowę na przewóz rzeczy, ja tylko wykonałam zamówienie. Środki zwrócimy gdy przesyłka do nas dotrze. Proszę usunąć obraźliwy i kłamliwy komentarz który Pan wystawił bezpodstawnie.
Sprawa jest w toku, nie odpuścimy tego, ale czy my musimy walczyć o takie sprawy i zatrudniać prawników w tak jednoznacznych sprawach????
Bo takie odpowiedzi dostaję od pracowników allegro. " Proszę wystąpić na drogę prawną"
Gdzie jest ta pomoc allegro dla nas sprzedawców i po co ta opcja że można oceny wykluczyć z jakości sprzedaży?
Poza tym kupująca oznaczyła dyskusję do zamówienia
84a78c60-55e8-11ed-818c-dd91ae546c10
jako nierozwiązaną bo nikt jej nie chce przesłać potwierdzenia zwrotu środków z płatności za pomocą Allegro Pay albo jakoś przystępnie wyjaśnić to.
Ja jako sprzedawca mogę się dwoić i troić, pisać , zamawiać rozmowy a problem nadal nie jest rozwiązany, ale za to mam nierozwiązaną dyskusję.
Pozdrawiam.
Ocenił produkt którego nie widział bo zamówienia nie odebrał.
Edytowałam post, ale jakoś tak bardzo szybko teraz trzeba, bo dostałam informację że czas mi minął 😞
@sisa3, przepraszam Cię za czas oczekiwania na odpowiedź - zakończyliśmy wskazaną Dyskusję.
Zakończyłaś dyskusję bo nie wygodna była? Polecam lustro. Naprawdę...
dzień dyni xD
Kupujący nie odróżniają gwarantowanego czasu dostawy, od przewidywanego czasu dostawy i nie wiedza, że winę za dezinformację ponosi Allegro i ich algorytmy ćwierć inteligencji.
Ty to masz tupet ale nie ma co sie dziwic. Jesli wasz przewoznik a jest to wasz przewoznik bo wy macie z nim umowe i spoznia sie to jestescie w obowiazku tego oilnowac. Ty chcesz dawac prace pod postacia pilnowania waszego przewoznika i jeszcze skladania wnioskow? Macie juz tyle postepowan w uokik i jak widac jeszcze wam malo.
To bez sensu, ponieważ wkurzony Kupujący zdejmuje gwiazdki z czego popadnie, z jakości obsługi, z jakości opisu, bo tam było napisane że dojdzie dziś. Dlaczego Allegro nie udostępnia po prostu oceny przewoźnika? To by rozładowało emocje. Można tej oceny nigdzie nie używać ani nie udostępniać danych, aby tylko Kupujący mógł się wyżalić w odpowiednim miejscu. Dać gwiazdkową ocenę przewoźnika. To byłoby w porządku.
Ty przestan pajacowac. To ze allegro idzie nie tak jak trzeba to widac po dzialaniach. Sprzedajacego gola i zawsze mieli gdzies ale do czasu. Sprzedajacy ma sie tlumaczyc za wsze badziewie? Masz na to czas to rob i prepraszaj za swoje dzielo.
Dajcie po prostu możliwość oceny gwiazdkowej przewoźnika. Wówczas wkurzeni kupujący nie będą z zemsty zdejmować sprzedawcom gwiazdek za opis czy obsługę. Z resztą wina przewoźnika jest widoczna w śledzeniu. Nie potrzeba niczego udowadniać, tylko automatycznie naprawiać błąd oceny jakości. I nie to że usuwacie ze statystyk. Ma być wpisane, że wysłaliśmy terminowo! To ogromna różnica.
Tak kupujący zakłada dyskusje że inpost nie doręczył paczki na czas mimo że ja wysłałem w terminie chce wyłudzić 80 zł nie dostaje po czym wystawia negatywa w którym pisze między innymi o czasie dostawy i jeszcze jakieś głupoty wymyśla allegro nie może usunąć oceny . a negatyw jest wyłącznie winą że allegro pisało dostawa jutro
Masz rację. Allegro to syf totalny. My mamy podobne sytuacje. Wysłany towar który przepadł. Kupujący nie otrzymał towaru bo Allegro nie potrafi sobie poradzić z Inpiostem z którym ma umowę. Żadne ze sprzedających ani kupujących nie zna treści tej umowy. Nadana kolejna przesyłka ta sama do tego samego kupującego. Także przepadła. Kupujący żąda zwrotu środków a my żądamy zwrotu towaru. Wiecie jaka jest opinia pasożyta Allegro? Że to wina sprzedającego. Napisaliśmy do Prezesa UOKiK kolejną skargę na Allegro. A ty Moderatorka - to nie wiem w jakim celu tu jesteś i w jakim celu się wypowiadasz.
@SoyWax za przerzucanie odpowiedzialności przez serwis za swoje działanie powinna być taka kara uokik, że allegro powinno aż klęknąć
Twierdzenie allegro, że za działanie usługi allegro (w tym wysyłek z przydomkiem allegro) odpowiada sprzedawca i ma sobie wziąć od serwisu upoważnienie do złożenia reklamacji w DPD
to jest jakieś kuriozum