Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Super - allegro zamiast pomagać to cenzuruje niewygodne tematy. Mam pytanie do @msniezek co jest nie tak z tym serwisem ?
Zainicjowałem post, w którym poruszamy bardzo poważny problem z nadaniem paczek poprzez EN, a allegro zamiast pomóc post wykasowało. Czekam na wyjaśnienia ??
ale czy nie uważacie, że serwis powinien się tym zainteresować i wspomóc nas w tych problemach. przecież to od nich kupujemy usługi allegro, a nie bezpośrednio od poczty. Takie zlewanie jest trochę nie na miejscu.
Ja mam podobnie. Od piątku próbuję uzyskać pomoc czy to od allegro czy od opiekuna. Allegro milczy, jak to ma w zwyczaju, natomiast opiekun miał mi zablokować i odblokować umowę bo uwaga... "coś się pewnie zwiesiło" I niby miało działać. Oczywiście nie działa. Mogę je nadać tylko jako zwykłe polecone - nie firmowe. Powoli dostaję szału, bo nie wiem nawet, czy jeśli je nadam jako zwykłe, to czy zapłacę za nie podwójnie? PP i allegro? Na ten temat allegro również milczy, nie ma nigdzie żadnych informacji co, komu, za ile i po ile... Wiemy tylko że za przesyłki płacimy allegro. Już sama nie wiem co jest większym paździerzem. Poczta czy allegro. Ręce opadają.
Przyjęliśmy zgłoszenie numer "09854281" ref:_00D24aE05._5003V3p6LR:ref
Przyjęliśmy zgłoszenie numer "09838239" ref:_00D24aE05._5003V3opWC:ref
potem przestałem już pisać, bo nawet na forum widać, że nie ma chętnych do pomocy.
@mikeza Poprosiłam o szybsze zajęcie się Twoją sprawą. Niestety w przypadku dużej ilości zgłoszeń czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć. Przepraszamy za tę niedogodność.
@nat_not tylko ze ta "niedogodność" odbije się na naszych opiniach a nie na Waszych...
Czyli nie jest to mała ilość osób którym coś nie działa jeżeli jest tak dużo zgłoszeń...
@PawHaft - dokładnie, podejrzewam, że zostali zasypani zgłoszeniami, a oficjalnie odpiszą, że tylko jedna, dwie osoby mają problem i niech się sami martwią.
@Janirka jak je nadasz jako zwykłe to zapłacisz tylko poczcie, allegro nie będzie ich identyfikowało. Problemem są przede wszystkim smarty, ja te piatkowe wysłałem za własną kasę. Na EN nadawny było info, żeby improtować na zwykłe konto, więc tak zrobiłem, a tam nie dało się wysłać tych firmowych.
Aktualnie działa mi to jako tako, ale robię import na konto allegro EN, bo tam mogę importować allegro polecone. A pocztex kurier pobranie wysyłam ze zwykłego.
Po sugestiach ze strony opiekuna wystąpiłem z wnioskiem o aneks do zwykłej umowy, tak bym mógł nadawać polecony firmowy również na zwykłej umowie. Może to pomoże.
Nadmienię, że pocztex wprowadzam ręcznie na zwykłe konto, ponieważ import idzie mi na konto allegro, a wtedy ceny będę miał wyższe niż w umowie.
@mikezaJa od dzisiaj konto Allegro EN mam wyłączone. Nawet nie ma możliwości logowania. Od razu wyrzuca mnie stąd. Walczę ze zwykłym...
@JanirkaOd 7 rano walczymy wspólnie z Pocztą. Odświeżanie karty, eksportowanie danych, nowe aneksy do umowy, czyszczenie koszów. Nic nie działa. Tych przesyłek Kurier 48 i polecona firmowa nadal nie mam na liście. PP niby coś robie, bo co chwilę odpisują "proszę spróbować teraz....." Obawiam się, że za chwilę PP przekieruje do Allegro, a Allegro do PP.
Może to komuś pomoże - u mnie już wszystko naprawione. Opiekun ponownie dodał do umowy zwykłej te przesyłki Allegro dostawy Poczty Polskiej (Kurier 48 i polecona firmowa). I potem odświeżył moją kartę, tak jak pisało mi Allegro. Bez odświeżenia nie działało!!!!!! Jest to bardzo i bardzo ważne. Więc komu nie ładuje - spróbujcie jeszcze to.
@Gasmin_pl @mikeza U mnie wreszcie coś ruszyło. Do tej pory miałam dwie umowy: biznesową (allegro) i zwykłą. 29 maja otrzymałam komunikat na allegrowskim EN, żeby korzystać ze zwykłego konta bo te alegrowskie zwyczajnie będą nieaktywne, i faktycznie od wczoraj miałam już zablokowany dostęp. Więc próbowałam je nadać na zwykłym koncie, ale przesyłki wyskakiwały jako błędne.
Dzisiaj po kilku rozmowach z opiekunem, okazało się, że te konta allegrowskie jednak zostają i mamy z nich korzystać jak do tej pory. I mnie EN allegrowskie działa, normalnie pobiera przesyłki i wygląda na to, że wszystko jest w porządku. Na razie. Otrzymałam też info, co zrobić z przesyłkami pobranymi na innego EN (o ile jeszcze nie wygenerowano etykiet), więc zostawiam tutaj, może się przyda:
"Dzisiaj jest problem, bo klienci zaimportowali sobie transakcje na „stare” konto Allegro Dostawy. Obecnie karty się poodpinały i nie ma możliwości przeniesienia albo ponownego pobrania transakcji już na właściwe konto. Można powiedzieć, że zalogowali się na niewłaściwe konto. Najlepszym rozwiązaniem jest w takim przypadku wpisanie danych adresowych do formatki przesyłki z klawiatury łącznie z aliasem mailowym. Wówczas Allegro powinno potwierdzić te przesyłki, bo o to głównie chodzi klientom. Proponuję sprawdzać grafikę logo Allegro zgodnie z instrukcją. Klient ma alias w mailu z Allegro z danymi zamówienia."
czyli wystarczy ręcznie dodać przesyłki które się zaimportowały na innego EN i ręcznie dodać adres mailowy. U mnie zadziałało.
Na tym koncie możemy dodawać również przesyłki z poza allegro (ale tylko Kurier 48 i polecony e-commerce), jeśli ktoś ma tylko jedną umowę. Do 29 maja nie można było dodawać żadnych przesyłek, i te konta służyły wyłącznie do obsługi allegro.
Przesyłki oznaczone czarnym symbolem allegro (czyli z poza allegro, lub błędnie zassane z allegro), są opłacane przez nas, i płacimy je PP według cen z aneksu, natomiast te oznaczone pomarańczowym symbolem płacimy allegro, według cen z tutaj: https://assets.allegrostatic.com/popart-attachments/att-0133771b-bff8-4e79-92b9-a26913f7dee5?utm_sou...
Nie wiem jeszcze jak wygląda kwestia smarta, bo zostawiłam tylko polecone u siebie w sklepie, ale mam nadzieję że wkrótce to się wszystko unormuje...
Ja dzisiaj miałem tak: miałem 2 przesyłki Allegro-polecony (F-commerce), na koncie EN allegrowym zaimportowała się tylko jedna. Musiałem więc ręcznie dodać drugą. Myślę, że może to mieć związek z tym, że jedna mogła by być w smart, a druga nie, choć obie formalnie były po za Smartem. Na linii allegro-poczta jest ewidentnie jakiś błąd. W tych ręcznie dodawanych kopiuję wszystkie dokładnie te same dane jaki mi się pokazały na koncie zwykłym (tam z kolei mogę importować wszystkie, ale Allegro-polecony (F-commerce) są jako błędne. Ktoś pisał coś o tym, że jak się dodaje ręcznie to żeby wklejać email bez plusa, ale przecież jak się to normalnie importuje są całe z tym plusem.
Tak czy inaczej Allegro koniecznie powinno przyjrzeć się tym problemom i przeanalizować żeby podwójnie sprzedawcy nie płacili za koszt wysyłki.
@sprawdzone-gry nic nie można edytować w tych adresach mailowych, bo potem allegro stwierdzi, że to nie ich przesyłki i będziemy bulić dwa razy.
Ja na razie nadaję z konta allegro EN, a przesyłki nie-allegrowe ze starego, i tam je ręcznie wprowadzam. Niestety jest to czasochłonne, ale lepsze to niż nic.
prawie tydzień czekałem na odpowiedź z pomocy allegro i wreszcie jest info, które wręcz mnie powaliło z nóg swoją przenikliwością:
Jeśli chodzi o przeniesienie ofert pomiędzy kontami w e-nadawcy to niestety nie mam takiej możliwości ponieważ jest to aplikacja zewnętrzna i nie mam do niej dostępu. Natomiast wszelkiego rodzaju nieprawidłowości związane z importem z Allegro proszę przekazać na ogólny adres mailowy kontakt@poczta-polska.pl załączając screeny z Allegro i E-Nadawcy.
Myslę, że pomoc allegro powinno zmienić nazwę, bo z pomocą ma niewiele wspólnego. To jest bardziej spychologia i aby dalej od nas, to nie my za to odpowiadamy. W zasadzie to dajcie nam spokój.
Moja rada - zwolnić tych wszystkich pseudo pomagaczy i będzie kasa na rozwój serwisu.
@mikeza Właściwie to nawet nie wiadomo czy bardziej śmiać się czy płakać 🤣
A importują się wam wszystkie F-commerce na koncie EN-allegrowym ? Mnie bardzo zastanawia dlaczego z dwóch jedna przeszła, a inna nie.
@mikezatu akurat Allegro może mieć rację bo oni odpowiadają za Api. Prawdopodobnie poczta niewłaściwie się przygotowała do zmian. Ale tak naprawdę informatycy poczty powinni razem z informatykami Allegro ustalić co się dzieje.
A dzisiaj kolejna ciekawostka. Przesyłka powszechna polecony-priorytet w ogóle się nie zaimportowała na koncie powszechnym. Za to na koncie allegrowym jako błędna (z możliwością edycji do F-Commerce). Ręcznie ją wprowadziłem na koncie powszechnym.
System mają na maxa niedopracowany. Czy przed jego wprowadzeniem na co było kilka miesięcy nie było jakiegoś testowania ? Przecież to paranoja co się dzieje. Ja mam po kilka przesyłek, ale jak ktoś ma do wysłania setki czy tysiące to współczuję.
Problemy widać są z wszystkimi przesyłkami poleconymi: F-commerce, polecony ekonomiczny i polecony priorytet - różnie się importują do różnych kont EN.