Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Super - allegro zamiast pomagać to cenzuruje niewygodne tematy. Mam pytanie do @msniezek co jest nie tak z tym serwisem ?
Zainicjowałem post, w którym poruszamy bardzo poważny problem z nadaniem paczek poprzez EN, a allegro zamiast pomóc post wykasowało. Czekam na wyjaśnienia ??
nadal czekamy, aż ktoś kompetenty zajmie stanowisko w sprawie bałaganu z EN. Kto będzie zwracał wpłaty za przesyłki smart, które muszę nadać normalnie ??
Brak odpowiedzi i merytorycznej dyskusji ze strony serwisu, świadczy tylko tym, że zmiany te zostały przygotowane w sposób niesamowicie nieprofejsonalny.
Ode mnie kilka pytań, które z resztą fruwają po forum od kilku dni, i na które mam nadzieję odpowie ktoś rzetelnie. Jeśli ktoś ma jeszcze inne pytania, dopisujcie je po kolei...
Komunikat na stronie EN:
"Po wydaniu nowej wersji Elektronicznego Nadawcy mogą mieć Państwo problem przy imporcie transakcji z Allegro z pliku XML MS Allegro za pomocą „Importuj plik XML z Menedżera Sprzedaży” co objawia się zapisem przesyłki "Przesyłka firmowa polecona" jako błędna z komunikatem „Priorytet wymaga dodatkowych zapisów umowy z Pocztą Polską S.A. (EN:81019)”. Do czasu rozwiązania problemu można przesyłkę poprawnie zapisać, poprzez wybranie błędnej przesyłki i wybierając na dole przycisk „Zapisz zmiany”. Obecnie pracujemy nad rozwiązaniem tego błędu"
podpinam się pod wyżej wymienione pytania. U mnie jest ten sam problem.
@mikeza Ukrywamy posty, których treść się powtarza. Jeśli w jakimś wątku poruszasz dany problem, pisz w nim już do końca. Powielanie tego samego problemu powoduje, że forum przestaje być czytelne i trudno się po nim poruszać.
@nat_not Brak odpowiedzi na nasze wszystkie pytania skutkuje zakładaniem kilku, kilkunastu nowych wątków. Liczymy na to, że w końcu ktoś nam odpowie, bo ja mam nieodparte wrażenie, że jesteśmy zwyczajnie ignorowani.
Wystarczyło by napisać "Prosimy o cierpliwość, analizujemy wszystkie pytania, wkrótce Wam odpowiemy". A wszystkie nasze pytania w zasadzie pozostają bez odpowiedzi... Nie wiem czy to ignorancja z Waszej strony, czy pracujecie nad skonstruowaniem odpowiedzi, czy zwyczajnie nie wiecie co zrobić z tym problemem i sobie nie radzicie. Zamiast przeczesywać forum w poszukiwaniu podobnych, powtarzających się treści tylko po to, by je usunąć, odpowiedzcie nam na nie w końcu...
Jeśli wprowadzacie jakieś zmiany, to przygotujcie listę najczęściej zadawanych pytań. Naprawdę nie wiadomo, gdzie mamy szukać odpowiedzi i od rana bawimy się w ciuciu-babkę.
dokładnie, 100% poparcia. pisałem nowe posty, bo stare są usuwane i to również z wpisami innych forumowiczów, więc nie wygląda to ładnie.
Jesli uważacie, że się dublujemy, to można było przenieść treść do innego postu, a nie wszystko wywalać. Jak widać moderacja działa, ale wsparcia brak i nadal nie ma żadnych merytorycznych odpowiedzi na zadawane pytania.
Co mam robić ? po weekendzie będzie masa wysyłek. Nie wiem nadal na jakie konto mam dokonywać importu. Polecą oceny za czas wysyłki i obsługę, bo nr nie są generowane, a być może trzeba je będzie ręcznie zmieniać.
Już dzisiaj odmawiałem klientom wysyłki, z powodu braku możliwości jej zrealizowania w normalnych warunkach ?
i nadal cisza, tylu ekspertów i nic nie wiemy. Czy ktoś wreszcie wypowie się w tym temacie ze strony serwisu ??
rozumiem, że przetrzymacie nas przez weekend, a w poniedziałek jak będzie najwięcej pracy dopiero zaczną się eksperymenty z nadaniami.
Zadam jeszcze dodatkowe pytanie. Czy będziemy mieli jakieś szczegółowe rozliczenie przesyłek allegro nadanych i rozliczonych z serwisem ? chciałbym wiedzieć, czy nie zapłacę dwa razy za tą samą paczkę raz na poczcie, a raz poprzez allegro.
Napisz do poczty , to prawdopodbnie nawalił Twój opiekun . Dzisiaj bez najmniejszego problemu zaimportowałem dane z allegro i wszystko hulało jak po staremu
@mdrogeria nie tylko ja mam taki problem, tylko sporo innych osób. Allegro milczy i wycina posty na ten temat, więc problem nie leży tylko po stronie poczty. Serwis nabrał wody w usta i siedzi cicho.
Oczywiście ja też importuję, tylko że przy dwóch kontach na EN wszystko działa na opak, na zwykłe importuje allegro polecone, których nie można nadać ze zwykłego, na allegro idzie import zwykłych paczek, a według info z poczty jeśli smarty nadam na zwykłym to policzą mi je na fv pocztowej pomimo, że powinny być za darmo. Cały dzień próbujemy dowiedzieć się czegoś od allegro, ale jak widać nie ma odważnych do merytorycznej wypowiedzi.
@mdrogeria może masz tylko jedno konto w EN i dlatego nie masz problemu.
niestety Ci użytkownicy co mają dwa konta są w kłopocie. Na zwykle jak zaimportuje allegro polecone to nie można ich nadać, a jak na allegro importuje zwykłe paczki to pójdą po cenach z aneksu, które są wyższe niż moja umowa z pocztą. To jest niestety bubel i wie to zarówno poczta, jak i serwis.
Najgorsze jest to, że zaimportowało mi masę przesyłek allegro smart, których nie mogę edytować i nadać, a powinny być za darmo.
import z poczty dzisiaj nie działał, zapłaciłem z własnej kieszeni za dwie żeby wysłać, ktoś się tym zajmie czy wszyscy pracujecie jak by tu pobrać jeszcze jakąś prowizję, oczywiście wszystko dla naszego dobra.
Na zwykle jak zaimportuje allegro polecone to nie można ich nadać
Możesz nadać, tylko musisz wyciąć z adresu e-mail wszystko od + (włącznie z plusem) do @@, np. adres jest aa7sd57+98d9fsd@allegromail.pl, to zostawiasz tylko aa7sd57@allegromail.pl
@daniel_net_pl a jaką mam gwarancję, że po tej modyfikacji nie zapłacę za tą przesyłkę normalnie według cennika, pomimo, że to jest smart i powinno iść za darmo.
Cóż, miało być lepiej a wyszło jak zawsze. Myślę, że PP jak zwykle technicznie jest do tyłu i nie dała rady technicznie sprostać wymaganiom magików z allegro.
Teraz dostaniemy dodatkową pracę, by wyłapać wszystkie błędy w naliczaniu opłat z PP i allegro. Będzie analiza faktur, poszczególnych przesyłek za co i dlaczego tyle. Potem reklamacje i tłumaczenie jednej i drugiej stronie, że nie jesteśmy wielbłądami. Dziękuję allegro za dodatkową pracę, naprawdę, nudzę się i trochę papierkowej roboty mi się należy. Po tych podwyżkach opłat dla PP (ceny zmieniliśmy już 15. maja na te maksymalne) widzę, że spadła wybieralność PP o jakieś 2/3 ale i tak przeanalizowanie teraz tylko kilkadziesiąt przesyłek w miesiącu to fajnie nie będzie. Dzięki wielkie 😞
@monikaol111 to ciesz się, że masz kilkadziesiąt, bo my pocztowych mamy ponad 1000szt. na miesiąc i kto to sprawdzi ?? tego nie da się zweryfikować.
@mikezai o to chodzi PP i allegro, MY nabroimy, namieszamy, a Ty się martw. Skasujemy Cię podwójnie i co nam zrobisz? Sprawdzisz nas? Droga wolna, będziesz reklamował 1000 przesyłek? Proszę bardzo, powodzenia...
@daniel_net_pl nie mogę nic wycinać z adresu, bo nie mogę w żaden sposób edytować tej przesyłki. Jest nieaktywna, nie mogę nic zmienić, żadnych danych. mam tylko komunikat:
Przesyłka nieobsługiwana. Wymagana jest zmiana typu przesyłki. (EN:12203)
Produkt ('Przesyłka firmowa polecona (845)') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A. (EN:33203)
Dla tej karty produkt ("845") nie może być nadany jako Przesyłka firmowa (EN:32601)
Opcje Miejscowa/Zamiejscowa oraz Miasto/Wieś nie są dostępne dla przesyłki. (EN:81044)
@mikezamam dokładnie to samo. Nadaję z EN Allegro. Na razie idzie, nie wiem tylko jak będę się rozliczać.
tak , właśnie sugerował mój opiekun , mam wszystko na jednym koncie i zwykle i alleroskie