Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj dostaliśmy negatywną opinię za to że przesyłka nie przyszła na czas.
Deklarowana godzina wysyłki tego samego dnia 13:00.
Zamówienie złożone o godzinie 13:52 , wysłane dnia następnego (czwartek) o godzinie 10:00.
Przesyłka dostarczona 4 dni później w poniedziałek.
Mimo wysyłki zgodnej z deklaracja InPost nie doręczył przesyłki następnego dnia - otrzymujemy od agresywnego klienta ocenę negatywna.
Allegro negatywa nie usunie i umywa ręce twierdząc że taki mają regulamin.
Regulamin ??? To k. jakiś ponury żart. To jak plucie na sprzedawcę, nie znajduje innych słów.
Jakim cudem sprzedawca ma być odpowiedzialny za terminowe doręczenie przesyłki ???????
Terminową wysyłka owszem ale doręczenie ??? Ludzie ogarnięcie się tam w tej Warszawie czy gdzie tam siedzicie ! @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@TIG20 w Poznaniu😉 , poczytaj sobie tutaj: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/wysy%C5%82ka-w-terminie-i-szybka-wysy%C5%8...
Panowie administratorzy z Poznania i Warszawy , proszę o komentarze na temat. Nie chodzi tu o parę punktów w jakości sprzedaży tylko o poważny problem. Doprecyzuje żeby było prościej zrozumieć: chodzi o komentarze negatywne, powstałe przez zirytowanych klientów którzy nie dostali przesyłki w deklarowanym czasie . W waszym deklarowanym czasie i waszych podwykonawców w tym przypadku Inpostu. Allegro przenosi na sprzedawców winę , i nic z tym nie robi.
@TIG20 podaj proszę numery zamówień do jakich zostały wystawione takie opinię, które uważasz, że powinny został wykluczone.
0bb0bae0-363a-11f0-92d1-89e1c58bbeba
Proszę.
Szkoda twoich nerwów, nikt z tym nic nie zrobi, mieliśmy podobny przypadek- zapkup 15.05 wysyłka 16.05 przy deklaracji wyslki 2 dni. Klientka już rano 16.05 wystawia negatyw za brak paczki i to, iż odpowiedź na pytanie zadane o 22 w nocy otrzymala dopiero rano. Dla allegro to sytuacja normalna. Odpowiedz pod komentarzem, każdy będzie mógł przeczytać Twoje wyjaśnienie.
@TIG20 skonsultuję ten przypadek i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
I Jak sytuacja? ktoś się pochyli nad sprawą ?
Cześć @TIG20, sprawa została zweryfikowana.
Przesyłka została nadana na czas, ale ocena również nawiązuje do obsługi/kontaktu ze sprzedającym.
Są to subiektywne odczucia klienta i nie możemy zaingerować w taką ocenę.
Jeżeli chodzi o czas dostawy, to niestety przesyłka dotarła zgodnie z regulaminowym terminem.
W usługach Allegro Paczkomaty Inpost i Allegro Kurier Inpost, termin doręczenia jest tylko deklarowany (przewidywany), a nie gwarantowany. Przesyłki mogą iść nawet 60 dni i więcej. Jedynie co to po 30 dniach można zgasić zaginięcie (chyba że przewoźnik uzna wcześniej, przesyłkę za zaginioną).
Gwarantowany termin doręczenia mają usługi Inpost Paczkomaty i Inpost Kurier. Jest to do 5 dni roboczych, pod warunkiem nadania do godziny granicznej (a ta zależy od strefy). Godzina graniczna nie obowiązuje też przy stałym podjeździe.
podsumowując wątek
czyli standard na allegro, serwis wprowadził w błąd kupującego nowomową, nie poinformował go, że są jakieś osobne regulaminy wysyłek przewoźników, zapomniał napisać w sposób wyraźny, że deklaracja to nierzeczywisty czas wysyłki i itp
winny oczywiście sprzedawca