Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, czy ktoś pomoże mi zrozumieć, dlaczego Allegro odebrało możliwość oceniania Kupującego? W obecnej sytuacji wygląda to tak, że Kupujący może wszystko, nie musi niczego udowodnić i może zrobić ze Sprzedawcą co mu się podoba, a Sprzedawca nie może nic, nie ma żadnej szansy obrony (bo chyba nikt nie wierzy w te odpowiedzi na negatywny komentarz, że to cokolwiek zmienia).
Miałam sytuację, że Pani kupiła u mnie kurtkę, zjechała mnie od góry do dołu, że kurtka to szmata i mam jej zwrócić 60 procent ceny, albo wystawi mi negatywny komentarz. Zwrotu dokonać nie chciała. Pieniędzy nie zwróciłam, komentarz się pojawił, a Pani sprzedała kurtkę (również na Allegro), za dwa razy wyższa kwotę pisząc, że jej stan jest bardzo dobry. Zrobiłam screeny, wszystko udokumentowałam, wysłałam do Allegro. I co? I nic. Komentarz został, a Pani nadal może uprawiać swoje praktyki i nic jej nie grozi. Ma się świetnie, wiem bo obserwuję.
Wśród całej rzeszy normalnych Kupujących ciągle trafiają się tacy, którzy nie umieją czytać, liczyć, nie umieją obsłużyć rzeczy, którą kupili, albo po prostu mają zły dzień i trafił im się ktoś na kim mogą się wyżyć. Mogą napisać co im przyjdzie do głowy, bujdę wyssaną z palca. Wiem, można sobie iść do sądu, ale przepraszam bardzo: czas i koszty zabijają.
Pamiętam czasy, gdy Kupujący też byli oceniani i sporo było takich, którzy mieli całą masę negatywów. Można było ich zablokować, albo nawet na starcie - w przypadku licytacji - odrzucić. Było jakieś narzędzie do weryfikacji. Teraz nie ma nic. Kupujący to Bóg i jak nie chcesz mieć negatywa od "rodzynka", to musisz mu zapłacić.
O co chodzi? Ktoś wie, czemu tak się stało?
ZROZUM JEDNĄ RZECZ , KLIENT MA ZAPŁACIĆ I TU KOŃCZY SIĘ JEGO ROLA , A ZACZYNA TWOJA . MUSISZ SIĘ UODPORNIĆ NA WIDZIMISIĘ KUPUJĄCEGO ..... TAKA NASZA ROLA
Wygłaszasz niepopularne opinie. Jesteś na forum sprzedawców - tutaj kupujący oznacza śmiertelnego wroga, a z wrogami się nie układa - wrogów się zwalcza.
PS: Gdybym mógł, dałbym Ci dwa kciuki w górę.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
Kupujący dla sprzedającego jest największym dobrem , w końcu to my czeszemy ich portfele . Jeśli marża jaką pobierasz cię nie zadowala sumując włożoną pracę i ew, stres proste podnieś ją tak wysoko ,aby uzyskane finanse pokrywały twoje roszczenia wobec nieznośnego klienta
Czy Ty wiesz, co czynisz takimi postami? Burzysz starannie budowaną narrację, że kupujący to najgorsze zło, jakie się może przydarzyć Uczciwemu Panu Sprzedawcy, człowiekowi-diamentowi rzuconemu przed wieprze. Kupujących nie wolno nazywać dobrem - wszyscy, ale to absolutnie wszyscy kupujący to podstępne kanalie, szukające tylko okazji, żeby oszukać Uczciwych i Prawych Sprzedawców - ludzi o kryształowych charakterach, ludzi łaskawych i dobrych, ludzi płacących podatki i składki, ludzi, którzy swoim poświęceniem i pracą dla dobra całej ludzkości codziennie przywracają innym wiarę w człowieka.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
to poco to robisz , zrezygnuj i nie rób kaszany . Klient jak mu się nie będzie podobało na allego to pójdzie kaflanda czy biedronki itp... zostaniesz z ręką w nocniku zamiast w jego portfelu
ołaza spokoju 😛 zwroty pewnie ma już w cenę wliczone 😄
@Client:79179573, szkrajnoszcziiiiiiiiii....... łoko za łoko, tak podchodzim do ludzi 🙂
Tak oaza spokoju i obieranie z kasy do białej kości hehe
O czym Ty mówisz człowieku? Kto tu twierdzi, że Kupujący to jacyś wrogowie? Mówimy o systemie Allegro. Czytałeś mój przykład, czy tak sobie po prostu wygłaszasz swoje teorie, bo możesz?
@ewaneta : Sam(a) piszesz, że "Kupujący to Bóg". Dajesz łapkę w górę gościowi, który pisze, że szantażowanie sprzedawców to powszechna praktyka wśród kupujących, którzy nie rozróżniają kolorów, nie odbierają przesyłek pobraniowych, "bardzo często" walą negatywami "bo tak", nie płacą i nie czytają opisu aukcji, za to żądają wysyłki w 24h, w końcu kupują bez rejestracji i znikają >>KLIK<<. Wszystko to pisze facet, który ma 100% pozytywów i oceny za zgodność z opisem i obsługę klienta po 5,0. Nie dziwi Cię to?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Client:79179573, ja też tak mam, za uczciwość 😊
choć nadal mnie boli, że koleś zapłacił za (specjalnie ustawioną darmową) smartodostawę, bo nie aktywował smarta 😞 boli mnie kiedy ktoś przepłaca, a ja na to nie mam wpływu (czytałem regulamin iTaxi z ciekawości i nawet tam nawet na to nie pozwalają (żeby dać komuś zniżkę)) 😮
uczciwość w handlu ,,,, hipokryzja
Nie, nie dziwi mnie to. Oceny znikają po roku, a ile łapówek ten ktoś dał, żeby mieć 5,0 - tego nie wiemy.
Obowiązkiem klienta jest zapoznanie się dokładnie z opisem aukcji.
Jeśli ma wątpliwości, brak konkretnych informacji ma do dyspozycji możliwość zadania pytania sprzedawcy.
Jeśli otrzymany towar odbiega od opisu, ma wady, klient ma zgodnie z ustawą konsumencką prawo do reklamacji.
Jeśli towar się po prostu nie podoba, może go zwrócić.
Skoro kupująca @ewaneta sprzedała kurtkę z zyskiem, dlaczego jeszcze szantażowała i wystawiła komentarz negatywny?
Nikt nie musi godzić się na widzimisię kkupującego, które jest kompletnie zdjęte z sufitu. Każdy ma dostać to, co zamówił.
@Client:79179573, mam pomysł, komentarze powinny być zamiast ocen, same komentarze,
sprzedający też powinien je wystawiać, ale obie strony musiałyby zaznaczyć coś w stylu:
Tym komentarzem oświadczam prawdziwość opisu przebiegu transakcji, jednocześnie
potwierdzam, że w razie nieprawdziwości wydarzeń moje konto zostanie zablokowane.
Jesteśmy uczciwi, tak? 🙂
Kiedyś obciąłem pasażerowi 4zł, bo pojechałem trasą na wprost zamiast dookoła,
czego Bolt nie przewidział i mimo mojego ustawienia pobrał opłatę po staremu.
Miało być uczciwie, wyszło, że ktoś wtrąca się w ustalenia pomiędzy podmiotami 😐
za co wystawisz ocenę klientowi , że zapłacił ładnie albo nieładnie bo dalszy ciąg transakcji to twoja broszka i odbiorca ocenia jak wywiązałeś się ze swojej roli
Nie, w takim przypadku oceniasz jak kupujący sprzedającego
Polecam Allegrowicza 🙂 Bardziej chodzi o oceny kiedy kupujący czegoś zaczyna
wymagać rabatu, albo kręci, byle mu zwrócić po 2 miesiącach, tylko przy skrajnych
przypadkach, oczywiście dla chętnych 🙂 skoro kierowca ubroboltów może ocenić,
to czemu i tu nie 🙂 byle uczciwie - każdy musi udowodnić, że naprawdę tak było,
inaczej mamy rację i dowody tylko jednej strony, bez wtrącania się pośredników.
@konto zamknięte Am.......nie Znowu wypikuje
@LEW433, Ą 😛
Ok, w takim razie proszę o wytyczne: jak powinnam się wywiązać ze swej roli w podanym przeze mnie przykładzie. Co źle zrobiłam, że otrzymałam komentarz negatywny?
Naprawdę czekam z niecierpliwością na Twoją odpowiedź. Może się czegoś nauczę.
grzecznie poprosić o zwrot i z pokorą przyjąć ocenę .Zrozum klient zapłacił ciężko zarobionym groszem , być może przeżył w pracy stres w chmurze być może z twojego powodu bezpośredni lub pośrednio i potrzebuje odreagować + pozwól mu na to . Na Ciebie może przyjdzie czas a może już kiedyś był i ....zrobisz to samo