anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

OCENA SPRZEDAWCY I KUPUJĄCEGO

ewaneta
#10 Popularyzator#

Witajcie, czy ktoś pomoże mi zrozumieć, dlaczego Allegro odebrało możliwość oceniania Kupującego? W obecnej sytuacji wygląda to tak, że Kupujący może wszystko, nie musi niczego udowodnić i może zrobić ze Sprzedawcą co mu się podoba, a Sprzedawca nie może nic, nie ma żadnej szansy obrony (bo chyba nikt nie wierzy w te odpowiedzi na negatywny komentarz, że to cokolwiek zmienia). 

Miałam sytuację, że Pani kupiła u mnie kurtkę, zjechała mnie od góry do dołu, że kurtka to szmata i mam jej zwrócić 60 procent ceny, albo wystawi mi negatywny komentarz. Zwrotu dokonać nie chciała. Pieniędzy nie zwróciłam, komentarz się pojawił, a Pani sprzedała kurtkę (również na Allegro), za dwa razy wyższa kwotę pisząc, że jej stan jest bardzo dobry. Zrobiłam screeny, wszystko udokumentowałam, wysłałam do Allegro. I co? I nic. Komentarz został, a Pani nadal może uprawiać swoje praktyki i nic jej nie grozi. Ma się świetnie, wiem bo obserwuję. 

Wśród całej rzeszy normalnych Kupujących ciągle trafiają się tacy, którzy nie umieją czytać, liczyć, nie umieją obsłużyć rzeczy, którą kupili, albo po prostu mają zły dzień i trafił im się ktoś na kim mogą się wyżyć. Mogą napisać co im przyjdzie do głowy, bujdę wyssaną z palca. Wiem, można sobie iść do sądu, ale przepraszam bardzo: czas i koszty zabijają. 

Pamiętam czasy, gdy Kupujący też byli oceniani i sporo było takich, którzy mieli całą masę negatywów. Można było ich zablokować, albo nawet na starcie - w przypadku licytacji - odrzucić. Było jakieś narzędzie do weryfikacji. Teraz nie ma nic. Kupujący to Bóg i jak nie chcesz mieć negatywa od "rodzynka", to musisz mu zapłacić. 

O co chodzi? Ktoś wie, czemu tak się stało? 

oznacz moderatorów
175 ODPOWIEDZI 175

mdrogeria
#21 Demiurg#

ZROZUM JEDNĄ RZECZ , KLIENT MA ZAPŁACIĆ I TU KOŃCZY SIĘ JEGO ROLA , A ZACZYNA TWOJA . MUSISZ SIĘ UODPORNIĆ NA WIDZIMISIĘ  KUPUJĄCEGO ..... TAKA NASZA ROLA

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@mdrogeria 

Wygłaszasz niepopularne opinie. Jesteś na forum sprzedawców - tutaj kupujący oznacza śmiertelnego wroga, a z wrogami się nie układa - wrogów się zwalcza.

PS: Gdybym mógł, dałbym Ci dwa kciuki w górę.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Kupujący dla sprzedającego jest największym dobrem , w końcu to my czeszemy ich portfele . Jeśli marża jaką pobierasz  cię nie zadowala sumując włożoną pracę i ew, stres proste podnieś ją tak wysoko ,aby  uzyskane finanse pokrywały twoje roszczenia wobec nieznośnego klienta

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@mdrogeria 

Czy Ty wiesz, co czynisz takimi postami? Burzysz starannie budowaną narrację, że kupujący to najgorsze zło, jakie się może przydarzyć Uczciwemu Panu Sprzedawcy, człowiekowi-diamentowi rzuconemu przed wieprze. Kupujących nie wolno nazywać dobrem - wszyscy, ale to absolutnie wszyscy kupujący to podstępne kanalie, szukające tylko okazji, żeby oszukać Uczciwych i Prawych Sprzedawców - ludzi o kryształowych charakterach, ludzi łaskawych i dobrych, ludzi płacących podatki i składki, ludzi, którzy swoim poświęceniem i pracą dla dobra całej ludzkości codziennie przywracają innym wiarę w człowieka.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

to poco to robisz , zrezygnuj i nie rób kaszany . Klient jak mu się nie będzie podobało na allego to pójdzie kaflanda czy biedronki itp... zostaniesz z ręką w nocniku zamiast w jego portfelu 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

ołaza spokoju 😛 zwroty pewnie ma już w cenę wliczone 😄

@Client:79179573, szkrajnoszcziiiiiiiiii....... łoko za łoko, tak podchodzim do ludzi 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak oaza spokoju i obieranie z kasy do białej kości hehe

oznacz moderatorów

ewaneta
#10 Popularyzator#

@Client:79179573

O czym Ty mówisz człowieku? Kto tu twierdzi, że Kupujący to jacyś wrogowie? Mówimy o systemie Allegro. Czytałeś mój przykład, czy tak sobie po prostu wygłaszasz swoje teorie, bo możesz? 

oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

@ewaneta : Sam(a) piszesz, że "Kupujący to Bóg". Dajesz łapkę w górę gościowi, który pisze, że szantażowanie sprzedawców to powszechna praktyka wśród kupujących, którzy nie rozróżniają kolorów, nie odbierają przesyłek pobraniowych, "bardzo często" walą negatywami "bo tak", nie płacą i nie czytają opisu aukcji, za to żądają wysyłki w 24h, w końcu kupują bez rejestracji i znikają >>KLIK<<. Wszystko to pisze facet, który ma 100% pozytywów i oceny za zgodność z opisem i obsługę klienta po 5,0. Nie dziwi Cię to?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:79179573, ja też tak mam, za uczciwość 😊
choć nadal mnie boli, że koleś zapłacił za (specjalnie ustawioną darmową) smartodostawę, bo nie aktywował smarta 😞 boli mnie kiedy ktoś przepłaca, a ja na to nie mam wpływu (czytałem regulamin iTaxi z ciekawości i nawet tam nawet na to nie pozwalają (żeby dać komuś zniżkę)) 😮

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

uczciwość w handlu ,,,, hipokryzja 

oznacz moderatorów

ewaneta
#10 Popularyzator#

@Client:79179573

Nie, nie dziwi mnie to. Oceny znikają po roku, a ile łapówek ten ktoś dał, żeby mieć 5,0 - tego nie wiemy. 

 

oznacz moderatorów

Wioletta2701
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria 

Obowiązkiem klienta jest zapoznanie się dokładnie z opisem aukcji.

Jeśli ma wątpliwości, brak konkretnych informacji ma do dyspozycji możliwość zadania pytania sprzedawcy.

Jeśli otrzymany towar odbiega od opisu, ma wady, klient ma zgodnie z ustawą konsumencką prawo do reklamacji.

Jeśli towar się po prostu nie podoba, może go zwrócić.

Skoro kupująca @ewaneta sprzedała kurtkę z zyskiem, dlaczego jeszcze szantażowała i wystawiła komentarz negatywny?

Nikt nie musi godzić się na widzimisię kkupującego, które jest kompletnie zdjęte z sufitu. Każdy ma dostać to, co zamówił.

Wiola
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:79179573, mam pomysł, komentarze powinny być zamiast ocen, same komentarze,
sprzedający też powinien je wystawiać, ale obie strony musiałyby zaznaczyć coś w stylu:
Tym komentarzem oświadczam prawdziwość opisu przebiegu transakcji, jednocześnie
potwierdzam, że w razie nieprawdziwości wydarzeń moje konto zostanie zablokowane.

Jesteśmy uczciwi, tak? 🙂

Kiedyś obciąłem pasażerowi 4zł, bo pojechałem trasą na wprost zamiast dookoła,
czego Bolt nie przewidział i mimo mojego ustawienia pobrał opłatę po staremu.
Miało być uczciwie, wyszło, że ktoś wtrąca się w ustalenia pomiędzy podmiotami 😐

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

za co wystawisz ocenę klientowi  , że zapłacił ładnie albo nieładnie  bo dalszy ciąg transakcji to twoja broszka i odbiorca ocenia jak wywiązałeś się ze swojej roli

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Nie, w takim przypadku oceniasz jak kupujący sprzedającego
Polecam Allegrowicza 🙂 Bardziej chodzi o oceny kiedy kupujący czegoś zaczyna
wymagać rabatu, albo kręci, byle mu zwrócić po 2 miesiącach, tylko przy skrajnych
przypadkach, oczywiście dla chętnych 🙂 skoro kierowca ubroboltów może ocenić,
to czemu i tu nie 🙂 byle uczciwie - każdy musi udowodnić, że naprawdę tak było,
inaczej mamy rację i dowody tylko jednej strony, bez wtrącania się pośredników.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@konto zamknięte Am.......nie Znowu wypikuje

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@LEW433, Ą 😛

oznacz moderatorów

ewaneta
#10 Popularyzator#

@mdrogeria 

Ok, w takim razie proszę o wytyczne: jak powinnam się wywiązać ze swej roli w podanym przeze mnie przykładzie. Co źle zrobiłam, że otrzymałam komentarz negatywny? 

Naprawdę czekam z niecierpliwością na Twoją odpowiedź. Może się czegoś nauczę. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

grzecznie poprosić o zwrot i z pokorą przyjąć ocenę .Zrozum klient zapłacił ciężko zarobionym groszem , być może przeżył w pracy stres  w chmurze być może z twojego powodu bezpośredni lub pośrednio i potrzebuje odreagować + pozwól mu na to . Na Ciebie może przyjdzie czas a może już kiedyś był i ....zrobisz to samo

oznacz moderatorów