Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zwracamy się z zapytaniem dotyczącym odbiorów osobistych. Mamy skonfigurowany punkt odbioru, a opcja ta jest dostępna dla klientów podczas zakupu. Zauważyliśmy jednak, że możliwość wyboru odbioru osobistego widoczna jest jedynie na komputerze — na urządzeniach mobilnych opcja ta się nie wyświetla.
Prosimy o informację, z czego może wynikać ten problem oraz czy istnieje sposób, aby opcja odbioru osobistego była dostępna również w wersji mobilnej serwisu lub aplikacji Allegro. Pozdrawiamy, Astra Digital @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ta opcja w aplikacji jest normalnie dostępna dla Twoich ofert.
@AstraDigital Dzień dobry 🙂 Klienci mają możliwość wyboru odbioru osobistego zarówno w aplikacji jak i w przeglądarce na komputerze.
Sposób jest ten sam. Kupujący musi kliknąć w sekcji odbiór w punkcie "zobacz wszystkie na mapie". Następnie wyfiltrować Odbiór osobisty i oddalić mapę. Powinien pojawić się jeden punkt na mapie. (adres, który podałeś jako odbiór osobisty)