Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w grudniu nowy pracownik chciał się "popisać" pomysłowością i ustawił obniżkę na naszej ofercie podłączając się do innego produktu. Dostaliśmy za to wykluczenie z programu, które trwa do dzisiaj. Oczywiście pracownik został odpowiednio pouczony. I przeniesiony na mniej odpowiedzialne stanowisko. Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. Zwracam się z prośbą o odblokowanie tej możliwości. Przez 1,5 roku od założenia konta przestrzegaliśmy regulaminu akcji i zobowiązujemy się do dalszego jego przestrzegania. Był to jednorazowy błąd, który niestety bardzo dużo nas kosztuje. Dziękuję @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_