anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odblokowanie udziału w AlleObniżka

Client:44201201
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, w grudniu nowy pracownik chciał się "popisać" pomysłowością i ustawił obniżkę na naszej ofercie podłączając się do innego produktu. Dostaliśmy za to wykluczenie z programu, które trwa do dzisiaj. Oczywiście pracownik został odpowiednio pouczony. I przeniesiony na mniej odpowiedzialne stanowisko. Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. Zwracam się z prośbą o odblokowanie tej możliwości. Przez 1,5 roku od założenia konta przestrzegaliśmy regulaminu akcji i zobowiązujemy się do dalszego jego przestrzegania. Był to jednorazowy błąd, który niestety bardzo dużo nas kosztuje. Dziękuję  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:44201201 czy kontaktowaliście się w tej sprawie za pomocą formularza, z konta, którego to dotyczy?
Napisałeś do nas z prywatnego konta, więc nie mam żadnych informacji na temat konta, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44201201
#7 Wielbiciel#

Tak, kontaktowaliśmy się poprzez formularz oraz wysyłaliśmy pismo w tej sprawie do Państwa. Niestety, nie otrzymaliśmy na nie odpowiedzi. Dotyczy to konta ARSA_GO

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44201201 czy możesz podać jeszcze numer tego zgłoszenia, w który poruszyliście ten problem? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44201201 jedyną możliwością na zdjęcie blokady udziału w akcji Alleobniżka jest zwrócenie wpłaty na kwotę nadużycia. Poprosiłam już o ustalenie tej kwoty, gdy to się stanie skontaktujemy się z Tobą e-mailowo. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44201201
#7 Wielbiciel#

Super, dziękuję ślicznie za pomoc. Oczywiście kwota zostanie zwrócona jak tylko dostanę informację o jej wysokości. Na jakiego maila przyjdzie wiadomość?

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44201201 Wiadomość przyjdzie na adres e-mail połączony z kontem ARSA_GO.

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44201201 cześć! Wysłaliśmy wiadomość na e-mail, na który zarejestrowane jest konto ARSA_GO (sprawa nr 46841346).
Daj proszę znać w odpowiedzi na e-mail, czy zgadzasz się na opłacenie tej kwoty, wówczas odpowiedni dział wystawi notę, a po uregulowaniu, udział w programie zostanie odblokowany. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44201201
#7 Wielbiciel#

Odpowiedziałem na maila, że zgadzam się na spłatę tej kwoty.

oznacz moderatorów