Odblokowanie udziału w AlleObniżka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, w grudniu nowy pracownik chciał się "popisać" pomysłowością i ustawił obniżkę na naszej ofercie podłączając się do innego produktu. Dostaliśmy za to wykluczenie z programu, które trwa do dzisiaj. Oczywiście pracownik został odpowiednio pouczony. I przeniesiony na mniej odpowiedzialne stanowisko. Serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację. Zwracam się z prośbą o odblokowanie tej możliwości. Przez 1,5 roku od założenia konta przestrzegaliśmy regulaminu akcji i zobowiązujemy się do dalszego jego przestrzegania. Był to jednorazowy błąd, który niestety bardzo dużo nas kosztuje. Dziękuję @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry @Client:44201201 czy kontaktowaliście się w tej sprawie za pomocą formularza, z konta, którego to dotyczy?
Napisałeś do nas z prywatnego konta, więc nie mam żadnych informacji na temat konta, którego to dotyczy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, kontaktowaliśmy się poprzez formularz oraz wysyłaliśmy pismo w tej sprawie do Państwa. Niestety, nie otrzymaliśmy na nie odpowiedzi. Dotyczy to konta ARSA_GO
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:44201201 czy możesz podać jeszcze numer tego zgłoszenia, w który poruszyliście ten problem?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:44201201 jedyną możliwością na zdjęcie blokady udziału w akcji Alleobniżka jest zwrócenie wpłaty na kwotę nadużycia. Poprosiłam już o ustalenie tej kwoty, gdy to się stanie skontaktujemy się z Tobą e-mailowo.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Super, dziękuję ślicznie za pomoc. Oczywiście kwota zostanie zwrócona jak tylko dostanę informację o jej wysokości. Na jakiego maila przyjdzie wiadomość?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:44201201 Wiadomość przyjdzie na adres e-mail połączony z kontem ARSA_GO.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:44201201 cześć! Wysłaliśmy wiadomość na e-mail, na który zarejestrowane jest konto ARSA_GO (sprawa nr 46841346).
Daj proszę znać w odpowiedzi na e-mail, czy zgadzasz się na opłacenie tej kwoty, wówczas odpowiedni dział wystawi notę, a po uregulowaniu, udział w programie zostanie odblokowany.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedziałem na maila, że zgadzam się na spłatę tej kwoty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, od dwóch tygodni niestety nie dostałem odpowiedzi i jednocześnie informacji o kwocie do spłaty. Zbliżają się nadtepne akcje promocyjne i niechcialbym ich przegapić. Mógłbym prosić o pomoc? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:44201201 proszę o odpowiedź w zgłoszeniu nr 46841346 i odpowiedni zespół zweryfikuję Twoją sprawę.
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nikt w tym zgłoszeniu niestety nie odpowiedział od dwóch tygodni.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:44201201 rozumiem, proszę na przyszłość o odp. w zgłoszeniu i "przypomnienie się". Ja poprosiłem zespół o odpowiedź do Ciebie. Dostaniesz informację zwrotną mailowo. Proszę o cierpliwość.
Moderator