Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Przychodzę z takim pytaniem, klientka twierdzi, że nie dostała zamówienia, a śledzenie pokazuje, że przesyłka została odebrana przez klienta. Przewoźnik był to one kurier - dostawa jutro. Co możemy zrobić w takiej sytuacji.?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nr zamówienia -
@VayaMedical skoro klient tak twierdzi a jest to bardzo prawdopodobne znając ich jakość, złóż reklamacje i poproś o potwierdzenie odbioru lub odszkodowanie 😄
https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
Oni czasami tak oznaczają gdy kurier wozi na samochodzie i nie chce po premii dostać. Jest szansa, ze dziś czy jutro dostarczą.
@VayaMedical przesyłka faktycznie posiada status doręczenia. Skonsultuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Dziękuje, czekam na odpowiedź