Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego codziennie spada mi ilośc punktów jakości sprzedaży , co robi nie tak?
@ehydropol bo pewnie nie odpowiedziałeś na pytanie 🙂
spadek obrotów , mniej szybkich nadań ....ha... wyliczać można , zwykle są to obszary , na które nie masz wpływu .
Powoduje to chory system zliczania punktów.
Procent zamówień z szybką dostawą (brak zamówień=brak wysyłek) 0 pkt na 80
Utworzone dyskusje 0 0 pkt na 50
Nierozwiązane dyskusje 0% 0 pkt na 10
Terminowe odpowiedzi na wiadomości (brak pytań=brak odpowiedzi) 0 pkt na 20
Średni czas odpowiedzi (brak odpowiedzi=brak czasu) 0 pkt na 70
Tylko w tym obszarze mam spadek o 230 pkt.
Wniosek prosty.Nie masz dyskusji (problemów z klientami), nie masz pytań od klientów itp, jesteś karany nieprzydzielaniem punktów.
Może po 15.02. coś się zmieni.
@ehydropol jeśli chodzi o konto z którego tutaj piszesz to Twoja jakość sprzedaży jest na poziomie super, jedyne minusowe punkty masz za terminowe odpowiedzi, bo nie odpowiedziałeś w przepisowym czasie na pytanie kupującego zadane 19 stycznia.
Po 30 dniach ta późniejsza odpowiedź nie będzie się już liczyć.
@ehydropol To jest kara za to, że jesteś zbyt dobrym sprzedawcą😂