Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zamówienie 359b7690-6026-11f0-8c39-11b17e9d797a. Dlaczego zostały odjęte punkty za wysyłkę w terminie? Tak, kurier odebrał ją w następnym dniu po deklarowanym terminie wysyłki, ale kupujący otrzymał ją zgodnie z prognozowanym czasem dostawy. A więc dlaczego?
@Mido skonsultuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@gdvorek Czekam....
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
gdvorek najwidoczniej zaginął w akcji. Czy któraś z moderatorek obecna na forum mogłaby się przyjrzeć sprawie? Mam mało transakcji więc ta JEDNA przesyłka uznana przez was nie wiedzieć czemu za opóźnioną spowodowała że zamiast 100% nadanych w terminie , mam ich tylko 96% i obniżenie punktacji z SUPER na DOBRY.
@Mido dziękuję za cierpliwość. Nikt nigdzie nie „zaginął w akcji”. Mamy weekend, a to oznacza, że czas konsultacji i odpowiedzi może się nieco wydłużyć.
Sprawa jest nadal w toku, a gdy tylko otrzymam pełne informacje, niezwłocznie wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości. Zależy mi, żeby dokładnie to wyjaśnić.
Bo tu liczy się kiedy kurier odbierze przesyłkę z punktu lub automatu. To że klient otrzymał przesyłkę na czas, nie ma znaczenia.
@pecela troszkę nie na czasie jesteś. Zdarza się, choć rzadko, że Allegro wprowadzi coś w miarę sensownego.
@Mido to znak, że w ogóle nie jesteś zorientowany w tym, że te zmiany to działają tak raczej wybiórczo.
@gdvorek o ile mnie pamięc nie myli najpierw miały być wprowadzone wczesniej, tyle, że nie działaly.. i dlatego informowaliście jakiś czas temu że będą -poprawione - działały od 21 lipca. Ale dziękuję.
@gdvorek ale dziś statystyki zostały policzone dokładnie tak samo jak wczoraj więc nic się nie zmieniło.
Dodatkowo część zamówień nadanych w terminie i tak system nie zlicza poprawnie (i nie mowa tutaj o paczkach których w odpowiednim czasie nie zeskanował kurier tylko po prostu system allegro je źle policzył)
@sl-aw-ek jeśli masz u siebie jakieś nieprawidłowości, podaj proszę nry zamówień nadanych w terminie, które nie zostały policzone poprawnie - sprawdzę to.
@sl-aw-ek Tak, jak napisała Sandra. Nie możemy udzielić Ci odpowiedzi na temat zamówienia, które należy do konta niepowiązanego z tym, z którego piszesz.
@w_kiwi ale to Wy oferujecie pomoc której nie możecie udzielić - ja w tym wątku o to nie prosiłem.
@sl-aw-ek jeśli to wchodzi od dziś to pewnie pierwsze przeliczenie będzie o 0:00 🙂 czyli jutro powinno się zmienić, u mnie też nic dziś się nie przeliczyło po nowemu 😄
@kostas11 i jak tam nowe przeliczenie? 🤣 było u Ciebie🤣
@sl-aw-ek mam wszystko w terminie nadane 🙂
@kostas11 masz 100% punktów za szybką wysyłkę?
@sl-aw-ek nie ale do szybkiej wysyłki, liczą się tylko zamówienia złożone do godziny granicznej, więc tu bardzo ciężko zdobyć max 😞 tym bardziej teraz jak ludzie kupują wieczorami 🙂