anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odmowa zwrotu produktu a jakość sprzedaży

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

Kupujący zgłasza zwrot produktu, który ma wyłączone prawo do zwrotu.

Produkt wraca do Sprzedającego, a Sprzedający zwrotu NIE PRZYJMUJE i odsyła produkt Kupującemu.

Klient ma swój produkt, a Sprzedający zapłatę za niego.

Jak w tej sytuacji wyglądają parametry jakości:

- "szybkie zwroty wpłat od klientów"

- " brak zwrotów od klientów"

W którym parametrze są naliczane punkty?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

LEW433
#21 Demiurg#

Co tzn, zwrotu nie przyjmuje- powód?

oznacz moderatorów

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

Odmowa przyjęcia zwrotu produktu - produktów wyłączonych z możliwości odstąpienia od umowy zakupu (np. produkt spersonalizowany) lub o ograniczonej mozliwosci zwrotu ( np. Produkty higieniczne po otwarciu opakowania).

Oczywiście z taką informacją w warunkach zwrotów.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale jak jest odmowa zwrotu to kupujący nie ma możliwości zwrotu!

oznacz moderatorów

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

No i taki kupujący odsyła do sprzedającego produkt... i co wtedy?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@abielizna__pl masz taki konkretny przypadek? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Pytam o zasadę

Możesz mi odpowiedzieć?

 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Jeśli była na aukcji zaznaczona informacja że produkt wyłączony ze zwrotu to grzecznie napisz do kupującego by odebrał to co do niego należne.

oznacz moderatorów

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

Tak też robię, i kupujący odbiera produkt. Pojawia się wtedy pytanie, 

Jak w tej sytuacji wyglądają parametry jakości:

- "szybkie zwroty wpłat od klientów"

- " brak zwrotów od klientów"

W którym parametrze są naliczane punkty?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@abielizna__pl mam już potwierdzoną informację, że w szybkich zwrotach nie naliczymy punktów, bo w takim przypadku nie będzie zwrotu. W mierze "brak zwrotów od klientów" też teoretycznie nie, bo jeśli kupujący nada zwrot naszą metodą to jako sprzedawca przestaniesz mieć 0 zwrotów, dlaczego w takich sytuacjach najlepiej skontaktować się z nami bezpośrednio i wówczas wykluczymy całe zamówienie ze statystyk. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Gdzie zgłaszać takie zamówienia?

Na czacie? Przez kontakt? - okazuje się że tam doradcy nie są w stanie wykluczyć takich zamówień z jakości.

Chociażby zgłoszenie 42454843 z 31.05.

Czy zgłaszać takie zamówienia w tym wątku?

404dac30-1805-11ef-84ee-e30503652985

86649da0-15cb-11ef-a12f-5fef7e56ffb2

510b21d0-0f02-11ef-a8dd-17a19ab3d084

3ee51784-098b-11ef-bc38-1dcb14a8e63c

oznacz moderatorów

majteczki_com_pl
#8 Zapaleniec#

Proszę o wykluczenie zamówienia 

f750e720-2efe-11ef-a045-79eb09cf15d3
bb0e76e1-1cf4-11ef-a9fc-ed3656384703
 
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@majteczki_com_pl poprosiłam o wykluczenie tych zamówień z miary szybkie zwroty. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@abielizna__pl upewnię się i wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@abielizna__pl widzę, że zgłosiłaś to już w prowadzonej sprawie. Przekazałam wszystkie informacje Doradcy, z którym w niej korespondujesz. Poproszę jeszcze o chwilę cierpliwości. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

abielizna__pl
#7 Wielbiciel#

Zapytałam Gdzie zgłaszać takie zamówienia?

Na czacie? Przez kontakt? 

Jak widzisz w zgłoszeniu - mija 8 dni, i problem jest nadal.

Gdzie zgłaszać kolejne takie przypadki?

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@abielizna__pl możesz w przyszłości zgłaszać to tutaj na forum. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

majteczki_com_pl
#8 Zapaleniec#

Proszę o wykluczenie z parametrów jakości zamówień, gdzie zwroty nie zostały przyjęte:

6de41410-2270-11ef-898d-7da6bdde9e0f

29906fa1-0d24-11ef-932b-83a2739c2423

e044d8c1-0469-11ef-8706-b7b30f3d18b4

Zwroty tych zamówień NIE zostały przyjęte.

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@majteczki_com_pl Przekazałam te zamówienia do wykluczenia ze statystyk jakości sprzedaży.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ZosiaGry7
#8 Zapaleniec#

@nat_not @nat_not 

 

Bardzo cieszy mnie fakt ze usuwacie z jakości sprzedaży takie parametry. Licze na taka sama współpracę w mojej sprawie gdzie moja jakosc sprzedaży spadła w wyniku nieuczciwego traktowania ze strony serwisu, błędu serwisu i błędu konsultantów, rownież Pani którzy obsługiwali sprawe. W przeciwnym razie sprawa sprawa w sądzie przeciwko równiez Pani to tylko formalność. https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/allegro-bez-mojej-zgody-i-wiedzy-dokona%C5...

oznacz moderatorów