Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zgłasza zwrot produktu, który ma wyłączone prawo do zwrotu.
Produkt wraca do Sprzedającego, a Sprzedający zwrotu NIE PRZYJMUJE i odsyła produkt Kupującemu.
Klient ma swój produkt, a Sprzedający zapłatę za niego.
Jak w tej sytuacji wyglądają parametry jakości:
- "szybkie zwroty wpłat od klientów"
- " brak zwrotów od klientów"
W którym parametrze są naliczane punkty?
Co tzn, zwrotu nie przyjmuje- powód?
Odmowa przyjęcia zwrotu produktu - produktów wyłączonych z możliwości odstąpienia od umowy zakupu (np. produkt spersonalizowany) lub o ograniczonej mozliwosci zwrotu ( np. Produkty higieniczne po otwarciu opakowania).
Oczywiście z taką informacją w warunkach zwrotów.
Ale jak jest odmowa zwrotu to kupujący nie ma możliwości zwrotu!
No i taki kupujący odsyła do sprzedającego produkt... i co wtedy?
@abielizna__pl masz taki konkretny przypadek?
Jeśli była na aukcji zaznaczona informacja że produkt wyłączony ze zwrotu to grzecznie napisz do kupującego by odebrał to co do niego należne.
Tak też robię, i kupujący odbiera produkt. Pojawia się wtedy pytanie,
Jak w tej sytuacji wyglądają parametry jakości:
- "szybkie zwroty wpłat od klientów"
- " brak zwrotów od klientów"
W którym parametrze są naliczane punkty?
@abielizna__pl mam już potwierdzoną informację, że w szybkich zwrotach nie naliczymy punktów, bo w takim przypadku nie będzie zwrotu. W mierze "brak zwrotów od klientów" też teoretycznie nie, bo jeśli kupujący nada zwrot naszą metodą to jako sprzedawca przestaniesz mieć 0 zwrotów, dlaczego w takich sytuacjach najlepiej skontaktować się z nami bezpośrednio i wówczas wykluczymy całe zamówienie ze statystyk.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Gdzie zgłaszać takie zamówienia?
Na czacie? Przez kontakt? - okazuje się że tam doradcy nie są w stanie wykluczyć takich zamówień z jakości.
Chociażby zgłoszenie 42454843 z 31.05.
Czy zgłaszać takie zamówienia w tym wątku?
404dac30-1805-11ef-84ee-e30503652985
86649da0-15cb-11ef-a12f-5fef7e56ffb2
510b21d0-0f02-11ef-a8dd-17a19ab3d084
3ee51784-098b-11ef-bc38-1dcb14a8e63c
Proszę o wykluczenie zamówienia
@majteczki_com_pl poprosiłam o wykluczenie tych zamówień z miary szybkie zwroty.
@abielizna__pl upewnię się i wrócę tutaj z odpowiedzią.
@abielizna__pl widzę, że zgłosiłaś to już w prowadzonej sprawie. Przekazałam wszystkie informacje Doradcy, z którym w niej korespondujesz. Poproszę jeszcze o chwilę cierpliwości.
Zapytałam Gdzie zgłaszać takie zamówienia?
Na czacie? Przez kontakt?
Jak widzisz w zgłoszeniu - mija 8 dni, i problem jest nadal.
Gdzie zgłaszać kolejne takie przypadki?
@abielizna__pl możesz w przyszłości zgłaszać to tutaj na forum.
Proszę o wykluczenie z parametrów jakości zamówień, gdzie zwroty nie zostały przyjęte:
6de41410-2270-11ef-898d-7da6bdde9e0f
29906fa1-0d24-11ef-932b-83a2739c2423
e044d8c1-0469-11ef-8706-b7b30f3d18b4
Zwroty tych zamówień NIE zostały przyjęte.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@majteczki_com_pl Przekazałam te zamówienia do wykluczenia ze statystyk jakości sprzedaży.
@nat_not @nat_not
Bardzo cieszy mnie fakt ze usuwacie z jakości sprzedaży takie parametry. Licze na taka sama współpracę w mojej sprawie gdzie moja jakosc sprzedaży spadła w wyniku nieuczciwego traktowania ze strony serwisu, błędu serwisu i błędu konsultantów, rownież Pani którzy obsługiwali sprawe. W przeciwnym razie sprawa sprawa w sądzie przeciwko równiez Pani to tylko formalność. https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/allegro-bez-mojej-zgody-i-wiedzy-dokona%C5...