anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odpinanie ofert od produktu prawidłowo połączonych-informacja o działaniu niezgodnie z regulaminem

Przem-0
#7 Wielbiciel

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień Dobry.

Od kilku dni prowadzimy korespondencję z konsultantami Allegro i pomimo wymiany kilkunastu e-maili sprawa nie została nadal wyjaśniona. 

Proszę o sprawdzenie zgłoszenia nr 52837452 - pod tym nr była prowadzona korespondencja. Sprawa dotyczy wiadomości e-mail z dn. 01.07.2025, 13:02, Do tej pory nie udało się ustalić które oferty zostały odpięte od katalogu, które wg Allegro mogą (ale nie muszą) być błędnie połączone. Konsultanci nie są w stanie stwierdzić które oferty zostały odpięte oraz wskazać na jakiej podstawie powstało odpięcie w każdej z ofert. Konsultanci nie są w stanie stwierdzić podstawy wysłania emaila z dn. 01.07.2025 z godz 13:02 z upomnieniem,  Więcej informacji znajduje się w zgłoszeniu pod numerem wskazanym wyżej. Podjęliśmy działania prewencyjne zgodnie z sugestią jednego z konsultantów (aktualizacja danych z katalogu przez Sales Center do wszystkich ofert) oraz odświeżenie i aktualizacja parametrów przez API zewnętrzne. 

Dn 03.07.2025, o godz 16:49 otrzymaliśmy informację o anulowaniu upomnienia, ale nie jest tam wskazane o jakie upomnienie chodzi.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Przem-0 Allegro Gadane nie jest miejscem przeznaczonym do zgłaszania reklamacji w przypadku niezadowolenia z obsługi zgłoszeń przez formularz kontaktowy. Jeśli chcesz złożyć reklamację, poinformuj o tym w prowadzonej korespondencji. Doradca wskaże Ci z jakiej ścieżki należy skorzystać.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Przem-0
#7 Wielbiciel

W poście poprosiłem o sprawdzenie tej sprawy tj korespondencji. Może ktoś z moderatorów będzie w stanie skonsultować to z działem wyżej, który będzie miał więcej informacji. 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @Przem-0. Skonsultuję tę sprawę z odpowiedzialnym zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Ja Ci odpowiem jak to wygląda - sprzedajemy przecież ten sam towar 🙂

Allegro sprząta sobie informacje w swoim katalogu i robi w nim ostre zmiany - likwiduje zdublowane wpisy i zmienia parametry

bo niektóre oferty miały podpięte pod siebie po kilkadziesiąt eanów

 

Musisz zwrócić uwagę na maile jakie otrzymujesz od allegro - najczęściej jest to pusty email,

bo nie jest w nim często napisane o jakie oferty chodzi,

że serwis wprowadził - zmiany - masz w nim link w którym przechodzisz do listy ofert

w którym serwis wprowadził zmiany - jeżeli nie potwierdzisz i zaakceptujesz tam zamian

to allegro automatycznie odłącza oferty chyba po 14 dniach

i nie ma znaczenia, że np: treść Twojej oferty była  pierwotnie pobrana z katalogu allegro

Nam poleciało masę ofert bo nie zwróciłem na to uwagi

 

Najlepsze jest to, że te siłowo wprowadzone parametry nie muszą być zgodne z rzeczywistością

masz tu przykład z Twojej oferty

https://allegro.pl/oferta/dell-multimedia-keyboard-kb216-us-black-rtl-box-klawiatura-multimedialna-1...

wg katalogu allegro klawiatura ma układ hiszpański

jak ktoś się zdenerwuje i opisze te głupoty allegro, możesz się spodziewać odpięcia oferty od katalogu bo oszukujesz konsumenta, że sprzedajesz klawiatury hiszpańskie kiedy faktycznie są one w wersji usa

 

 

 

oznacz moderatorów

Przem-0
#7 Wielbiciel

Ta oferta miała pierwotnie prawidłowe parametry podane przez nas, ale sugerując się poradami konsultantów odświeżyliśmy wszystkie aktywne oferty pobierając dane z katalogu i okazuje się, że pomimo posiadania w ofertach prawidłowych danych, serwis aktualizuje je z katalogu na nieprawidłowe. Oczywiście można zgłaszać... do tysięcy ofert, gdzie czas wnoszenia poprawek przez jedną osobę wyniósłby tygodnie jak nie miesiące. Pomijam już fakt, że w katalogu jest mnóstwo nieprawidłowych zdjęć produktów, które są niezgodne z regulaminem.

Dobra rada z tym mailem. Podejrzewam, że da się to zaktualizować - jest opcja w Sales Center: Asortyment -> Aktualizacje ofert ->  Automatyczna aktualizacja Nowość (Włącz tę opcję, a kolejne zmiany w ofertach zatwierdzimy automatycznie. W ciągu 7 dni od pojawienia się zmiany zatwierdzimy zmiany automatycznie. Do tego momentu możesz zgłosić błąd w produkcie jeśli nie zgadzasz się ze zmianą.

To może rozwiązać przyszłe problemy.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@Przem-0  Cytuję: Pomijam już fakt, że w katalogu jest mnóstwo nieprawidłowych zdjęć produktów, które są niezgodne z regulaminem. Koniec cytatu. Tylko z regulaminem? One są niezgodne ze zdrowym rozsądkiem. Najpierw ktoś ( coś ? ) zatwierdziło że to co niżej to jest układ scalony, tranzystor, kondensator, opornik itp.  ( można wybrać sobie właściwe i na pewno będzie pasowało ) a teraz " inne coś " nagminnie odłącza przedmioty prawidłowo podłączone do  katalogu i trzeba to łączyć ponownie poświęcając czas tak jak gdybyśmy nie mieli co robić tylko zajmować się tym całym pożal się Boże katalogiem. A kiedy pisalismy że taki dokładnie będzie efekt to jedyne co było nam podsuwane to uspokojenia że na pewno nie będzie tak źle. No i mieli rację. Nie jest tak źle. Jest znacznie gorzej niż mogliśmy to sobie wyobrazić.

Zrzuty 2025-05-25 błędy odbiornik jako 74S112.jpg

oznacz moderatorów