Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na jakiej podstawie allegro zwraca klientowi środki z allegro protect, jeśli klient ewidentnie uszkodził produkt? Po 3 miesiącach od otrzymania produktu, zgłasza reklamację, że wyświetlacz nie działa. Ma problem z wysyłką na reklamacje, chce rozpatrzenia na podstawie filmiku nagranego. Po kilku informacjach, że musimy otrzymać produkt aby ustosunkować się do reklamacji otrzymujemy go, a produkt nosi ślady użytkowania, a najważniejsze, że produkt jest po zalaniu. I to dość mocnym, bo jest korozja na elektronice, ślady cieczy itp. W dyskusji argumentujemy swoje stanowisko, wrzucamy zdjęcia, odrzucamy reklamację. Po czym allegro proponuje zwrot środków z allegro protect. Czyli co? Produkujemy oszustów. Kupuję na allegro, uszkadzam produkt, zgłaszam, że taki otrzymałem, po czym tworzę dyskusję i w taki sposób mogę zarobić kilka tysięcy miesięcznie za zgodą allegro wbrew regulaminowi. Bo allegro tego uczy. Nie jesteśmy jedynie w branży, bo znamy praktyki od innych, z podmianą podzespołów w urządzeniach, czy też zamawianie podróbek z Chin i podmienianie, a następnie tworzenie dyskusji i dymanie sprzedawcy na kasę. Rozumiem ochronę klienta, ale gdzieś powinna leżeć granica. Jako sprzedawca w takiej sytuacji jestem na straconej pozycji, nie dość, że produkt uszkodzony, zwrot kasy to jeszcze nie zarobiłem tylko dokładam do interesu. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Haha czyli jak ten sprzedawca jeszcze dostanie negatywa to olewacie sprawę wysyłając tego linka co wyżej. 😂 Patologia
Tak jest i nie przeskoczysz tego. Możesz się wkurzać a i tak każdy pracownik Allegro będzie wysyłać te gotowe formułki. Allegro bardzo długo działa niezgodnie z prawem, stąd płacą wysokie kary nałożone przez UoKiK ale nie przejmują się tym, bo mandaty opłacają z tytułu podwyżek prowizji i innych dodatkowych opłat. Sponsorem tej patologii, niestety są Sprzedawcy.
@seb1q ostatni wyrok jest nieprawomocny także... czas zacząć byc na bieżąco. Nie wiem, sprzedawcy płaczą, odgrażąją się tym czym tamtym i dalej sprzedają. To jest dopiero patologia 😄
@Client:109808341 to nie jest patologia, ale konieczność. Allegro po pierwsze ma monopol, a po drugie u innych wcale nie jest lepiej ani taniej.
Płacz rozcieńcza emocje 😉
@Client:104371448 kupujący płaczą, że tu sami "handlarze", narzekają, a nie potrafią kupić w innym miejscu. patologia czy emocjonalne uzależnienie?
No cóż przez takie zachowania tracicie klientów. Ja też mam sytuacje z kupującym, który fałszywie posądził mnie o wysłanie uszkodzonego przedmiotu. Allegro Protect wypłaciło mu zwrot i wystawił mi negatywa z fałszywym opisem na który nie reagujecie chociaż widać ze to jakaś konkurencja na jakimś fake koncie. Macie w czterech literach sprzedających i taka prawda
I dlatego kursy Allegro lecą w dół a użytkownicy masowo rezygnują z tego portalu. Ja tez nie ma zamiaru się kopać z koniem i dzisiaj założyłem sobie konto na **piiip**u
"Liczba użytkowników allegro.pl i aplikacji Allegro spadła w listopadzie do 21 048 822 z 21 267 846 w październiku - wynika z danych Mediapanel Gemius Polska przygotowanych dla PAP Biznes.
" ponad 200 tyś mniej
@ko_alka Droga moderatorko, ale po co Allegro wcina się między wódkę a zakąskę?
Przecież klient @ScreenLabPL jest jego klientem, a nie Allegro.
Allegro powinno dbać o dobre stosunki ze swoimi klientami takimi jak ScreenLabPL i milion innych, bo to właśnie z nich doją pieniądze, a opisana sytuacja jest czymś absolutnie przeciwnym.
Dajcie sprzedawcom sprzedawać i rozwiązywać konflikty we własnym zakresie, a nie wsadzajcie ich na miny oszustów.
@AGLOPRIMA2jestem w trakcie procesu reklamacji. Handlarz bezczelnie leci w kulki. Zlozylem reklamacje na @. Zero reakcji. Trudno - zalozylem spor. Handlarz sie zbulwersowal bo on ma 14 DNI ROBOCZYCH na decyzje (nie dal znac, ze @ dotarł). Musialem go wyprowadzic z bledu. W 14-stym dniu łaskawie napisal, ze uznaje reklamacje (nie chcial towaru i zdjec). I milczy od 2 tygodni albo odpowiada zdawkowo.
Pewnie bede musial pyknac nierozwiazany spor i wystapic do AP.
Na wlasne życzenie i przez głupotę handlarza.
@AGLOPRIMA2 napisał(a):
Dajcie sprzedawcom sprzedawać i rozwiązywać konflikty we własnym zakresie, a nie wsadzajcie ich na miny oszustów.
I bardzo dobrze, ze Allegro trzyma pieczę. Bez dyskusji i AP klienci mieliby wieksze straty niż mają.
@AGLOPRIMA2 problem polega na tym, ze handlarze regularnie lecą w kulki z reklamacjami. Masowo je odrzucają i bezczelnie odpychają je od siebie na wszelkie możliwe sposoby. Często nieuczciwe!
@Client:104371448 jak można nieuczciwie odrzucić reklamację skoro sprzedawca ma do tego pełne prawo? od decydowania czy reklamacja była zasadna czy nie jest sąd a nie student na stażu w allegro.
@Client:104371448 ciekawą sprawą jest też tutaj osa, w którym reklamacje/ jakość sprzedaży/ pok nie obowiązuje. tysiące komentarzy, że sprzedają towar którego nie mają i gdzie blokada konta? 🙂
Towar został dostarczony uszkodzony, przez kuriera. Wartość zamówienia 37,99 zł, a Sprzedający daje mi kod na 20 zł, na zakupy na Allegro!!!
Konsola dotarła do mnie z uszkodzeniem obudowy,po dokonaniu zwrotu czekałem miesiąc na zwrot pieniędzy! Oczywiście gdyby nie moje emaile trwało by to o wiele dłużej! .Konto smart gwarantuje zwrot pieniędzy w ciągu 14-stu dni!
Podczas odbioru paczki okazało się, że zostało wysłane jedno pudełko kapsułek a nie dwa. Sprzedawca nie odbiera telefonu.
Sprzedają towar którego nie mają na stanie. Dopiero po kilku interwencjach okazało się że nie wyślą, bo nie mają. Porażka. Super przykład dla innych sprzedających.
Oprócz tego ciagle przewijające się komentarze, że mają problem z terminowym zwrotem pieniędzy, wysyłają uszkodzony sprzęt- głównie telewizory, nie odpowiadają terminowo w dyskusjach.
Przykład nr 1 podałeś bez sensu. Jeśli przesyłkę uszkodziła firma kurierska, to sprzedawca za to nie odpowiada. Musisz wtedy złożyć reklamację w firmie kurierskiej, bo zgodnie z prawem (kodeks cywilny itd.) w momencie nadania przesyłki i przejścia jej w ręce kuriera, sprzedający nie ma już możliwości sprawowania opieki nad przesyłką.
Z resztą, to logiczne. Chyba to rozumiesz, prawda?
@outdoor-bazar chyba nie do konca wiesz co piszesz... 😮
Przykład nr 1 podałeś bez sensu. Jeśli przesyłkę uszkodziła firma kurierska, to sprzedawca za to nie odpowiada.
Uważasz, ze za przesyłkę przejętą przez firmę kurierską, odpowiada sprzedawca? A na jakiej podstawie? Podasz jakiś przepis prawny? Jakiś argument?
@outdoor-bazar jak się wczytasz tutaj we wczesniejsze tematy to zrozumiesz co mialem na mysli / o czym mowilem. Nie chce mi sie pisac kolejny raz tego samego. Po to jest archiwum, zeby tam najpierw szukac odpowiedzi.
Tak samo moge zapytac na jakiej podstawie prawnej twierdzisz, ze to na kupujacym spoczywa obowiazek reklamacji? 😄
Bo tego akurat nie wiem. I zapewniam cie, ze tego nie ma we wczesniejszych tematach.
"Tak samo moge zapytac na jakiej podstawie prawnej twierdzisz, ze to na kupujacym spoczywa obowiazek reklamacji? 😄"
Ty tak serio, czy chciałeś mnie rozśmieszyć? 🙂 Miałem już kilka sytuacji, kiedy kupujący musiał składać reklamację np z powodu zgubienia paczki, zniszczenia lub dostarczenia jej pod błędny adres. Za każdym razem obowiązek reklamacji spoczywał na adresacie przesyłki. Nie na nadawcy. I to jest nie tylko podyktowane przepisami ale i bardzo logiczne. Dlaczego? No jak myślisz?
Polecam ci się wczytać w przepisy prawa. Jak już się wczytasz, to może czegoś się nauczysz i będziesz potrafił rozmawiać z sensem. Podałbym ci gotowe paragrafy do zapoznania się z tematem, ale po tonie twojej wypowiedzi stwierdzam, ze nie chce mi się. Szukaj sam.
Nienawidzę oszustów i szczerze ci współczuję kolego ale faktem pozostaje, że znacznie więcej niż nieuczciwych kupujących, jest niestety oszustow-handlarzy. Gdyby nie ich cwaniackie i bezczelne praktyki, potrzeba stworzenia czegoś takiego jak Allegro Protect w ogóle by nie zaistniała. Zaistniała, więc jak to zwykle bywa, znaleźli się tacy, co to wykorzystują. Jak sam zdaje się zauważyłeś, czasami robi to twoja konkurencja....
@spicy_nicy allegro samo sobie tworzy problemy które później w nieudolny sposób stara się rozwiązać. wystarczyło nie faworyzować sprzedawców z chin i nie robić cyrku z allegro lokalnie.
Pamiętajcie, że istnieje coś takiego, jak Sąd Internetowy - rozpatrujący drobne sprawy online (najczęściej windykacyjne), w miarę szybko i taniej, niż sąd konwencjonalny. Na moderatorów allegro nie można liczyć, bo olewają sprzedawców, ale Sąd Internetowy to już jakaś opcja szukania pomocy, gdy oszukał Cie kupujący. Musimy sobie radzić sami.