Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Klient zgłasza zwrot, powód odstąpienie. Ok, normalna rzecz.
Niestety mija prawie dziesięć dni a zwrotu zamówienia dalej nie ma - cały czas tylko numer przesyłki i nic więcej.
3 dni temu wysłane przez "centrum wiadomości" pytanie do klienta, kiedy można spodziewać się zwrotu zamówienia. Do dzisiaj brak odpowiedzi mimo, że widać logowania klienta np. dzisiaj.
W takiej sytuacji decyzja odmowna zwrotu środków wydaje się oczywista.
Czy Allegro może uzyskać od klienta informację czy podtrzymuje odstąpienie i czy "raczy" dokonać zwrotu? 😉
Przesyłka została dostarczona ale nie określiłbym bym tego słowem "już" a wreszcie albo dopiero ;).
Niemniej udało się rozwiązać problem - zwrot za zamówienie też poszedł. Klient chyba zadowolony skoro wystawił pozytywną ocenę.