anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odstąpienie od umowy przed nadaniem przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
mdrogeria
#21 Demiurg#

Przesylka przygotowana , numer wprowadzony do systemu , klient odstępuje od umowy przed nadaniem .

Pytanie do  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  oraz sprzedających .

Jak system potraktuje transakcję jeśli usunę numer przesyłki i zwrócę środki natychmiast bo jeśli zostanie potraktowana przesyła jako niezrealizowana czy nie nadana w terminie klient będzie musiał zaczekać na środki do momentu aż przewoźnik uzna ją jako przeterminowaną .

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Czy Twoje pytanie dotyczy w takim przypadku jakości Twojej sprzedaży? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

tak dokładnie o to mi chodzi .🤔

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@mdrogeria Klient nie musi czekać na żadną decyzję przewoźnika. Należy mu się po odstąpieniu niezwłoczny zwrot wpłaty, najpóźniej w ciągu 14 dni. System nie powinien w takiej sytuacji zaniżać jakości sprzedaży.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 to nie jest temat dla Ciebie ..... z całym szacunkiem swoje obowiązki i prawa klienta znam 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Skonsultuję taki przypadek z ekspertami w tej kwestii i jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

 dzięki . Klient może otrzymazć zwrot środków natychmiast , albo zaczeka tydzień jak to ma wpłynąć na jakość . W ciągu godzinki będzie kurier 🤔

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Mam już info, że w takiej sytuacji jeśli Kupujący anuluje zamówienie to my również anulujemy je w statystykach liczonych do jakości sprzedaży. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

 to nie było anulowanie , nie zdążył pewnie przed wprowadzeniem numeru przesyłki i dlatego otrzymałem odstąpienie od umowy .

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@mdrogeria  a jakbyś przypisał numer innej paczki?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:44052296 nie chcę kombinować , nie nadam jej ... zbynio mi nie zaszkodzi jeśli będzie to miało wpływ na jakość  . Negatyw i ew. nierowiązana dyskusja to już katastrofa .

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Jeśli wystąpisz o zwrot prowizji i go otrzymasz, nie będziemy brali tego zamówienia pod uwagę w obliczeniach. W przeciwnym wypadku wysyłka w terminie będzie konieczna. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

🌼 dzięki za zaangażowanie , nie nadałem , zwróciłem środki , zwrot prowizji bez problemu . Podrawiam Cię Złotko 😀

 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Polecam się na przyszłość i też pozdrawiam gorąco 😉

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@mdrogeria Z całym szacunkiem dla Ciebie, ale nie Ty decydujesz, co jest, a co nie jest tematem dla mnie.

oznacz moderatorów
SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

często się to zdarza zakup o 9 anulacja o 15 paczka spakowana fv wypisana. Odbiór  paczek mam o 16 .

zadałem pytanie kliku krotne pracownikowi Allegro skoro do średniej wlicza się szybkość wysalania paczki po wymuszaniu muszę korzystać z usługi NP UPS ALLEGRO gdzie kurier przyjeżdża kiedy chce czyli np o 11 co mam wtedy zrobić ? Wymuszacie wysyłanie paczek do 13 tego samego dnia .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

SanexHurtowBHPno to podam dane swojego / sam już nie wiem jak nazwać żeby nie urazić / 

Zakup 11:46

godzinę graniczną mam ustawioną na 12:00 

przesyłka gotowa 12:00 z minutami 

Odstąpienie od umowy 12:16

Odbiór kurierski dzisiaj był ok 13:30

Co do godziny granicznej , piszę o dnośnie cyt,,kurier przyjeżdża kiedy chce czyli np o 11 ,,

masz możlliwiść ustawienia godziny granicznej indywidualnie dla każdego rodzaju przewoźnika tu https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy.

Wysyłka tego samego dnia 

Dla wybranych przewoźników przedmioty kupione do wybranej godziny wysyłam tego samego dnia.

ZMIEŃ

oznacz moderatorów