anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

One kurier kod pocztowy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Flylip
#7 Wielbiciel#

Pole "Dane nadawcy" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera

nr zamówienia: 

7d2e9d30-828a-11f0-b666-dd5b7e17e248
 

Skarbka z Gór 57
03-287 Warszawa

Jak to jest możliwe że kupujący wybiera One Kurier DPD - wy jako Allegro mu to puszczacie ale nie można już wygenerować etykiety bo " Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera" ?? I co ja mam teraz zrobić 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

DPD obsługiwali Box-y ale żeby jeszcze kuriera 🤔

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Flylip konsultuję zgłoszenie, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Flylip już wyjaśniam. Kod pocztowy, z którego nadajesz 39-120 nie jest obsługiwany przez Allegro One Kuriera.

Nie powinieneś mieć aktywnej w cenniku metody Allegro One Box, One Courier tylko tę, dla której paczki odbiera DPD i UPS.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
Flylip
#7 Wielbiciel#

Super informacja tylko gdzie o tym informujecie? Co ja jako sprzedawca mam teraz zrobić? Słucham i czekam na propozycje 🙂 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Flylip. Taką informację podajemy w cenniku, po zaznaczeniu opcji One Kurier (własny kurier Allegro) dostawa do One Punkt i One Box, pod drzwi poniżej podświetla się łącze [Sprawdź, czy jesteś w zasięgu usługi One Kurier], jak na zrzucie ekranu: 

 Zrzut ekranu 2025-08-27 183306.png
Po kliknięciu w link, pojawi się pole do wprowadzenia kodu pocztowego miejscowości, z której nadajesz przesyłki. 

W tej sytuacji powinieneś wyłączyć tę metodę dostawy w swoich cennikach, aby kupujący nie mogli wybrać jej przy kolejnych zamówieniach. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Flylip
#7 Wielbiciel#

To już wiem - pytam co mam zrobić z moim zamówieniem 🙂 

 

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Flylip, możesz skontaktować się z kupującym, wyjaśnić sprawę i zaproponować aby anulował zamówienie i zrealizował zakup ponownie, z wyborem innej metody dostawy. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Flylip podczas dodawania do cenników łone kuriera jest informacja sugerująca weryfikację czy Twój kod pocztowy znajduje się w zasięgu przewoźnika ..tylko po co czytać ?

@MiMary @gdvorek a tak nawiasem ...zamiast walczyć z Inpost-em może pora wziąć się za rozszerzenie zasięgu łonkuriera ,bo widzę ,że cieniuśko Wam to idzie .

oznacz moderatorów
Flylip
#7 Wielbiciel#

Dzięki za informację lecz aktualnie nie o to pytałem 😄 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Flylip nic z tym nie zrobisz , łonkurierem nie nadasz , możesz nadać we własnym zakresie lub przeprosić klienta i oddać kasę \

P.S. też mi się kiedyś daawno temu nie chciało przeczytać 

oznacz moderatorów