anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opóźnienie przesyłki na prośbę kupującego.

MAMY ROZWIĄZANIE!
fellord1
#8 Zapaleniec#

Witam!
Dzisiaj klient zrobił u mnie zakup i opłacił. W wiadomości dla sprzedjącego napisał: "Proszę o wysyłkę w okolicach sylwestra lub spokojnie po nowym roku z uwagi na plany wyjazdowe", oczywiście nie jest to dla mnie problem, wyślę przesyłkę później, jednak nie chciałbym, żeby przez to spadła mi jakość sprzedaży, co zrobić?
Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#

Dopiero po zrealizowaniu dostawy możesz prosić o wyłączenie tego z jakości.

oznacz moderatorów
realbudcom
#9 Pomysłodawca#

A gdzie zgłaszać takie sytuacje? Czy jest jakieś jedno miejsce czy za każdym razem należy pisać na forum?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@fellord1 będziemy mogli wykluczyć zamówienie, gdy status przesyłki wskaże na opóźnienie, gdy tak się stanie, podaj numer zamówienia. Jeśli prośba kupującego została przekazana w Uwagach do zakupu, to wystarczy, jeśli w inny sposób konieczny będzie jeszcze zrzut ekranu z wiadomością. 
@realbudcom forum jest jak najbardziej w porządku do zgłaszania takich próśb, możesz też napisać za pomocą formularza (na forum będzie szybciej). 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
fellord1
#8 Zapaleniec#

Chodzi o zamówienie:
ccb20f23-bc58-11ef-bba6-1b79c8334347

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@fellord1 okej, to gdy już je nadasz i będzie oznaczone jako opóźnione, daj proszę znać. Na razie nie mamy czego wykluczać, bo przesyłka nie została wysłana, więc nie ma status opóźnionej. 

@ELMIXAGD_pl da się 🙂 W takiej sytuacji, możesz dzwonić do kupujących lub najlepiej napisać wiadomość i podesłać nam zrzut ekranu z wiadomością do kupującego, wykluczymy takie zamówienie. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
ELMIXAGD_pl
#13 Ambasador#

Hmmm.... 

A co w przypadku, gdy "wyłapię" w zamówieniu od kupującego błąd? - zwykle dzwonię, kupujący są wdzięczni za "sprostowanie zamówienia", nie muszą reklamować ani zwracać produktu,  jednak czasem to trwa ze 2 dni, zanim odbiorą telefon. Tak samo dotyczy to czasem adresu dostawy.

Jak maja się do tego "statystyki" ? - to znaczy, wiem jak się mają, tylko pytanie, czy coś da się z tym zrobić.

 

 

oznacz moderatorów