Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Dzisiaj klient zrobił u mnie zakup i opłacił. W wiadomości dla sprzedjącego napisał: "Proszę o wysyłkę w okolicach sylwestra lub spokojnie po nowym roku z uwagi na plany wyjazdowe", oczywiście nie jest to dla mnie problem, wyślę przesyłkę później, jednak nie chciałbym, żeby przez to spadła mi jakość sprzedaży, co zrobić?
Pozdrawiam.
Dopiero po zrealizowaniu dostawy możesz prosić o wyłączenie tego z jakości.
A gdzie zgłaszać takie sytuacje? Czy jest jakieś jedno miejsce czy za każdym razem należy pisać na forum?
@fellord1 będziemy mogli wykluczyć zamówienie, gdy status przesyłki wskaże na opóźnienie, gdy tak się stanie, podaj numer zamówienia. Jeśli prośba kupującego została przekazana w Uwagach do zakupu, to wystarczy, jeśli w inny sposób konieczny będzie jeszcze zrzut ekranu z wiadomością.
@realbudcom forum jest jak najbardziej w porządku do zgłaszania takich próśb, możesz też napisać za pomocą formularza (na forum będzie szybciej).
Chodzi o zamówienie:
ccb20f23-bc58-11ef-bba6-1b79c8334347
@fellord1 okej, to gdy już je nadasz i będzie oznaczone jako opóźnione, daj proszę znać. Na razie nie mamy czego wykluczać, bo przesyłka nie została wysłana, więc nie ma status opóźnionej.
@ELMIXAGD_pl da się 🙂 W takiej sytuacji, możesz dzwonić do kupujących lub najlepiej napisać wiadomość i podesłać nam zrzut ekranu z wiadomością do kupującego, wykluczymy takie zamówienie.
Hmmm....
A co w przypadku, gdy "wyłapię" w zamówieniu od kupującego błąd? - zwykle dzwonię, kupujący są wdzięczni za "sprostowanie zamówienia", nie muszą reklamować ani zwracać produktu, jednak czasem to trwa ze 2 dni, zanim odbiorą telefon. Tak samo dotyczy to czasem adresu dostawy.
Jak maja się do tego "statystyki" ? - to znaczy, wiem jak się mają, tylko pytanie, czy coś da się z tym zrobić.