Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wracam do sprawy dostaw. Dostajemy niskie oceny z powodu tego, że macie problemy z przewoźnikami. Klienci piszą wprost, że zostali oszukani bo widzieli inny czas dostawy a przesyłka dotarła zamiast po 1 dniu po 2-3 dniach. Co zamierzacie z tym zrobić? Co przesłać i gdzie żebyście pousuwali te oceny? Klientom mówimy, żeby dawali Wam za to negatywy a nie nam ale nie wszyscy odczytują wiadomości. Pytanie kolejne czemu na FB nie odpisujecie na wiadomości?
@Czytajnikpl Komentarze usuwamy tylko wówczas, gdy naruszają one nasze zasady. Zgłoszenia w tej sprawie należy wysyłać przez formularz.
Jeżeli usługa dostawy nie jest realizowana zgodnie z założeniami, sugeruję złożenie reklamacji dotyczącej konkretnych przesyłek. Tylko wtedy przewoźnik będzie mógł się odnieść do problemu.
Odpisujemy na prywatne wiadoności na Facebooku. Jeśli zgłoszeń jest wiele, trzeba dłużej poczekać na odpowiedź.
Proszę przeczytać jeszcze raz ze zrozumieniem co napisałem. Dodam kilka pytań z odpowiedziami w celu lepszego zrozumienia. Macie problem z przewoźnikami od miesiąca? . TAK. Nie chcecie informować o tym klientów? TAK. Przerzucacie negatywne opinie, które są wynikiem Waszej złej pracy i strachem przed Zarządem na sprzedawców. TAK. Dlaczego zatem sprzedawcy mają się wykłócać z przewoźnikami o nie wywiązywanie się z umowy zawartej z Wami? Prosiłem już kilak razy POINFORMUJCIE NA STRONIE GŁÓWNEJ ALLEGRO KUPUJĄCYCH O PROBLEMACH Z DOSTAWAMI
Przydało by się żeby było wyraźnie podane "Zanim wybierzesz formę dostawy sprawdź opinie o dostawcy ,wybierając bez sprawdzenia kupujesz na własną rękę" . Do tego mogli by zrobić ankietę -ranking dostawców ,gdzie można by było wskazać tych uznanych za najpewniejszych . Klient zawsze mógłby sobie podejrzeć którzy dostawcy gwarantują najpewniejszą obsługę a których trzeba omijać szerokim łukiem.
Nie. Chodzi o to, że od miesiąca przewoźnicy Allegro mają problem z kierowcami dlatego nie odbierają paczek z punktów na czas. 20-30% przesyłek dociera ze znacznym opóźnieniem. Kierownictwo Allegro zna problem ale zamiast zrobić cokolwiek (poinformować kupujących lub chociaż nie fałszować informacji o planowanym terminie dostawy) to chowają głowę w piasek i przerzucają problem na sprzedawców co jest zwykłą podłością ze strony Allegro. Boją się, że im trochę z tego powodu spadną obroty i stracą swoje stołki.