Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam. Allegro co się dzieje z opłatami dodatkowymi za przesylki DHL. Ciagle na biezaco doliczane mi sa oplaty do przesylek ze niby jeden z wymiarow jest dluzszy niz 120. Nie wysylam takich produktów. Nie mam wystawionych takich rzeczy ktore przekraczaja wymiar 120cm. Jest to poprostu niemozliwe. W system wpisujemy rozmiary paczek i nigdy nie zdazylo sie by przekraczaly podane wymiary. Na chwile obecna boje sie wysylac paczki poniewaz przy paczkach np. o takich rozmiarach 56 x 12 x 11 cm,waga 1 kg jest doliczona oplata 25,99. Jest to dla mnie wogole nieoplacalne.
Po drugie mam juz zlozone reklamacje na inne przesylki tego typu i nic sie nie dzieje. Od moderatorow rowniez czekam na odpowiedz i nie moge sie doczekac.
@kadus_ms_fb zostaje zaopatrzyć się w skalówkę fotograficzną robić zdjęcia paczek przed wysłaniem i reklamować.
Ewentualnie uderzać bezpośrednio w DHL Bo oni w ten sposób próbują sobie odbić niekorzystna umowę z allegro😒
Ale bez przesady. Mierzymy paczki i wymiary wpisujemy do systemu poniewaz taki jest wymog przy nadawaniu paczki. Jezeli ktos np.wysyla 100 paczek dziennie to ma robic zdjecia ? Przeciez to sa syzyfowe prace.
@kadus_ms_fb będziesz mieć niezbity dowód przy składaniu ewentualnego odwołania.
@ @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ coraz więcej tematów z doliczeniami..
@sklep_solpio już zajmujemy się tymi sprawami idywidualnie
@kadus_ms_fb nam też doliczyli do wysyłanych piór wycieraczek, że powyżej 120 cm. Złożyliśmy reklamacje, która została odrzucona. Dopiero odwołanie się i przytoczenie, że dzień wcześniej też była wysyłana taka sama paczka (takie same wymiary w systemie allegro) i do niej nie została doliczona dopłata poskutkowało uznaniem reklamacji i korektą na rachunku.
@AutoEra_pl DHL NIE PRZEWIDUJE, ŻE ICH SYSTEM MOŻE COŚ ŹLE POLICZYĆ... a pewnie maszyna przekłamała wymiary i tak się dzieje..
@kadus_ms_fb odpowiedzieliśmy Ci w drugim wątku w tym temacie. Na ten moment Twoje reklamacje są weryfikowane.