Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jakość mojej sprzedaży została obniżona poprzez parametr: "Zamówienie wysłane w terminie?" - NIE
Zamówienie dotyczy Orlen Paczki, nadawanej w Automacie Paczkowym.
Co się okazuje:
@jolantab Zamówienie 4b503d40-f1d2-11ee-ae30-517c1e445d9c zostało wykluczone z Jakości sprzedaży, zostanie to uwzględnione w najbliższym nocnym przeliczeniu.
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówień:
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o usunięcie zamówienia
ce9b4d80-faf5-11ee-9197-bd99537c519d
z jakości - SZYBKA WYSYŁKA
@jolantab Nie mamy możliwości wykluczenia osobno z miary "szybka wysyłka". Możemy jedynie wykluczyć całe zamówienie z terminowej wysyłki, ale to wówczas negatywnie wpłynęłoby na Twoje statystyki w tej mierze. Jeśli zamówienie zostało wysłane zgodnie z deklarowanym czasem, nie mamy w zwyczaju wykluczać.
Dzień dobry,
Jeżeli można prosiłbym również o korektę zamówień:
09c507b0-f9ad-11ee-ae4d-81ffa3fc1086
90467cb1-0010-11ef-89f2-2f4282771107
66f0d730-02e9-11ef-8293-fb5c70ede8f2
30f066b0-0789-11ef-9907-778b3b113e5c
e751e220-f33a-11ee-8052-85a1cee22a68
69e08140-f6ad-11ee-90f2-53e95db71482
d968b6b0-f6a1-11ee-9197-bd99537c519d
ac514e10-00a8-11ef-af3d-8f570e555c8c
850adae0-014f-11ef-a827-d954160fbeb2
c76c4be0-022a-11ef-9571-4f4e91b604e6
8afcdb80-0224-11ef-8293-fb5c70ede8f2
e4618290-060a-11ef-b064-072246162e18
Przesyłki nadane w terminie, niektóre nawet odebrane przez Klienta przed granicznym nadaniem paczki w Paczkomacie Orlen, a Państwa system traktuje zlecenie jako "nieterminową" realizację, np.:
e751e220-f33a-11ee-8052-85a1cee22a68
Przedmiot zakupiony 5 kwi 2024, 12:56
czas na wysłanie: do pon., 8 kwi 2024, 23:59
przesyłka nadana w Paczkomacie ORLEN: 05-04-2024, 14:26
przesyłka odebrana przez kuriera: 05-04-2024, 15:15
Przesyłka została odebrana 7 kwietnia, a czas na jej nadanie miałem do... 8 kwietnia.
Z góry serdecznie dziękuję i... czy jest jakaś szansa na uporanie się tym problemem?
Widzę, że jest on obecny dość długo, przynajmniej od 3 miesięcy licząc datę utworzenia tego tematu, i nadal występują błędy.
Pozdrawiam serdecznie,
Bartłomiej Kaszubski
Dzień dobry Bartłomieju @kaszubski_design! Czy możesz napisać w jaki sposób nadajesz przesyłki (przez Wysyłam z Allegro, czy korzystasz z narzędzia przewoźnika)? Czy podczas nadawania przesyłek podajesz adres e-mail kupującego z Allegro?
Przesyłki nadawane są dokładnie w taki sam sposób jak zamówienia w których Klienci wybierają metody DPD, Poczta Polska czy InPost czyli, nazwijmy to, "własna umowa" - korzystam z takich brokerów kurierskich jak apaczka.pl, furgonetka.pl, czy bezpośrednio ze strony dpd.com.pl
Nie jestem zainteresowany wysyłaniem przez Państwa system, ponieważ pisząc wprost nie stać mnie na to aby opłacać przesyłki Klientom, zwiększać tym samym procentowy wskaźnik zwrotów "bo jak za darmo to najwyżej oddam", a również materiały, którymi przygotowuję przesyłkę do bezpiecznego i pewnego transportu nie otrzymuję za darmo.
Zawsze wszystkie dane zgadzają się z tymi które podawane są przez Państwa portal - numer telefonu, zamaskowany adres email, zawsze również dodaję numer listu przewozowego na allegro korzystając z opcji "Dodaj numer przesyłki".
Nie mam żadnych problemów z przewoźnikami w/w czyli DPD, Poczta Polska, InPost. Tutaj Państwa system wszystko "wyłapuje" prawidłowo, aktualizuje drogę przesyłki. Problem jest tylko z Orlenem, który z tego co widzę nie ma żadnej komunikacji z Państwem - brak informacji o tym, że jest nadana, odebrana przez kuriera, czy doręczna - kompletnie nic. W "szczegółach zamówienia" jest tylko informacja o numerze listu przewozowym i danych dostawy.
Ewidentnie problem leży po Państwa stronie, albo po Orlenie za co cierpią sprzedający - jeżeli jest taki problem i występuje on już od ponad 3 miesięcy to dlaczego przesyłki Orlen są wliczane do "Jakości sprzedaży"? Jest to naprawdę bardzo krzywdzące i niesprawiedliwe. Jeżeli jest kłopot z naprawieniem tego błędu dlaczego nie można wykluczyć wszystkich przesyłek Orlen z "Jakości sprzedaży"?
Rozumiem, jak to mówią "kij ma dwa końce" i przez takie rozwiązanie zyskają nieuczciwi sprzedający, którzy deklarują wysyłkę w danym terminie i się tego nie trzymają, ale... dlaczego karać tych uczciwych?
Problem opisywałem Państwu przez wiadomość e-mail, nr zgłoszenia 41756794 i tam załączyłem zdjęcia trzech przykładowych przesyłek gdzie widnieją wszystkie takie same dane (tutaj nie chcę tego zamieszczać ze względu na dane Klientów), wraz z zamaskowanym adresem email, ale... problem jest dalej, jest to bardzo niesprawiedliwe.
Dzień dobry,
Pani Moniko @la_nika, czy jest szansa uzyskania od Pani/Państwa (allegro.pl) jakieś odpowiedzi, pomocy w zgłaszanym przeze mnie problemie?
Od poniedziałku nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czekam, zaglądam tutaj, sprawdzam informację na skrzynce e-mail... cichutko, a problem niestety jest, nie znikł, co więcej dodaję kolejne zamówienia, które zostały nadane prawidłowo, a system allegro/Orlen znów mnie za to karze.
Poniżej "zaktualizowana" (niektóre zamówienia były już starsze niż 30 dni więcej zniknęły ze statystyk) lista 13 zamówień:
09c507b0-f9ad-11ee-ae4d-81ffa3fc1086
90467cb1-0010-11ef-89f2-2f4282771107
66f0d730-02e9-11ef-8293-fb5c70ede8f2
30f066b0-0789-11ef-9907-778b3b113e5c
6a0400f0-0947-11ef-a101-ed257eaf1148
6b78de00-0b05-11ef-93d8-e38ddc6de186
2d2cf340-0a40-11ef-8293-fb5c70ede8f2
621cc750-0ba4-11ef-a514-c1e7b917971f
ac514e10-00a8-11ef-af3d-8f570e555c8c
850adae0-014f-11ef-a827-d954160fbeb2
c76c4be0-022a-11ef-9571-4f4e91b604e6
8afcdb80-0224-11ef-8293-fb5c70ede8f2
e4618290-060a-11ef-b064-072246162e18
Bardzo liczę na Państwa pomoc - proszę tak naprawdę o coś, co "z automatu" nie powinno być mi odebrane/karane. Dziękuję.
Pozdrawiam serdecznie,
Bartłomiej Kaszubski
@kaszubski_design Twoje zgłoszenie jest konsultowane. Kiedy dostaniemy odpowiedź, odezwiemy się tutaj ponownie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o wykluczenie przesyłki A000PR2H15 i zamówienia 6decabd0-269e-11ef-893b-c34d9139618e z jakości sprzedaży.
Została ona nadana TERMINOWO.
zamówienie:418a9060-079b-11ef-9c13-edcc31ddb9d1
Wysłane w terminie, proszę o korektę.
@KarbonPrint poprosiłam o wykluczenie zamówienia z jakości sprzedaży.
edit: Od jutra zamówienie nie będzie wliczane do jakości sprzedaży.
Proszę o usunięcie z jakości sprzedaży (wysyłka) zamówienie
@vivvo Każdy przypadek jest indywidualny, dlatego konieczne jest zgłaszanie zamówień, jeśli do opóźnienia doszło w wyniku nieprawidłowego działania ze strony przewoźnika.
Opisz proszę dokładniej przyczynę problemu w zgłaszanym przypadku. Kiedy otrzymam to wyjaśnienie, przekażę Twoją prośbę do odpowiedniego zespołu.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Natalia, przyczyną problemu została vatdzo dokładnie opisana.
Zacytuję: "
Proszę o usunięcie z jakości sprzedaży (wysyłka) zamówienie
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Serio?
Ja mam ci wyjaśnić dlaczego TERMINOWO NADANA PACZKA - w statystykach sprzedaży jest jako OPÓŹNIONA?
To ja proszę CIEBIE o to wyjaśnienie - dlaczego paczka nadana terminowo przez WASZ sposób dostawy jest w statystykach jako "nadana po terminie"
Wyjasnisz?
@jolantab Paczka jest uznawana za nadaną w momencie jej zeskanowania przez kuriera. Piszesz o terminowym nadaniu, więc doprecyzuj czy zgłaszasz tutaj błąd czy może paczka nie została zeskanowana w terminie? W jaki sposób nadawałaś przesyłkę?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy sprawdziłaś to zamówienie - którego numer został ci podany?
A nie, po co?
Lepiej zwlekać kilka dni i dopytywać czy doprecyzowywać informacje - KTÓRE BYŚ SAMA ODCZYTAŁA, GDYBYŚ SPRAWDZIŁA TRACKING PRZESYŁKI.
Czy możesz, finalnie po dwóch dniach to zrobić?