anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ORLEN PACZKA a Jakość Sprzedaży

jolantab
#10 Popularyzator#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Jakość mojej sprzedaży została obniżona poprzez parametr: "Zamówienie wysłane w terminie?" - NIE

Zamówienie dotyczy Orlen Paczki, nadawanej w Automacie Paczkowym.

Co się okazuje:

Zamówienie złożone 24 sty 2024, 09:00
zamówienie wysłane: 24-01-2024, 14:53 - NADANE W AUTOMACIE PACZKOWYM
Zamówienie dostarczone do Automatu Odbiorczego - 26-01-2024, 14:44
 
Termin do wysłania podany przez allegro: 
czas na wysłanie - do śr., 24 sty 2024, 23:59
przewidywany czas dostawy - czw., 25 sty 2024
 
Złożyłam reklamację - poprzez kontakt Allegro, o usunięcie tego zamówienia z jakości sprzedaży - "Przesyłka  nadana zgodnie z deklaracją, opóźnienie leży po stronie przewoźnika"
 
No i odpowiedź konsultanta, po dobie od mojego zgłoszenia:
"Paczka nadana w Automacie Paczkowym według regulaminu ORLEN ma 36 godzin na podjęcie przez kuriera"  oraz "W związku, że nasi partnerzy logistyczni nie potwierdzili winy po swojej stronie nie mogę przekazać zamówień do wykluczenia."
 
Czy to jest prawidłowa interpretacja? Szukałam wszędzie w allegro - godzin granicznych nadań w Automatach Orlen - i nie znalazłam...
Proszę o wskazanie linku, jak ktoś posiada....
 
Dlaczego więc Allegro - wskazuje ten rodzaj dostawy jako 1 dzień po nadaniu?
 
Dla moderatorów - zamówienie
637ea2b0-ba8e-11ee-be35-d959fd21a861
oznacz moderatorów
76 ODPOWIEDZI 76

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jolantab Zamówienie 4b503d40-f1d2-11ee-ae30-517c1e445d9c zostało wykluczone z Jakości sprzedaży, zostanie to uwzględnione w najbliższym nocnym przeliczeniu. 

oznacz moderatorów

vivvo
#7 Wielbiciel#

Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży zamówień:

ada20d00-f981-11ee-8883-1db17ea94ff3
2c72a060-e553-11ee-a568-8fbba9d7037d
 
zostały nadane terminowo.
Dlaczego wciąż muszę sprawdzać przesyłki Allegro ONE?
Do tej pory, żadna z nich nie jest realizowana zgodnie z Waszymi ustaleniami?
 
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@vivvo Zamówienia zostały już wykluczone. Będzie to widoczne po nocnym przeliczeniu statystyk. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę o usunięcie zamówienia 
ce9b4d80-faf5-11ee-9197-bd99537c519d 

z jakości - SZYBKA WYSYŁKA

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jolantab Nie mamy możliwości wykluczenia osobno z miary "szybka wysyłka". Możemy jedynie wykluczyć całe zamówienie z terminowej wysyłki, ale to wówczas negatywnie wpłynęłoby na Twoje statystyki w tej mierze. Jeśli zamówienie zostało wysłane zgodnie z deklarowanym czasem, nie mamy w zwyczaju wykluczać.

oznacz moderatorów

kaszubski_design
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,
Jeżeli można prosiłbym również o korektę zamówień:
09c507b0-f9ad-11ee-ae4d-81ffa3fc1086
90467cb1-0010-11ef-89f2-2f4282771107
66f0d730-02e9-11ef-8293-fb5c70ede8f2
30f066b0-0789-11ef-9907-778b3b113e5c
e751e220-f33a-11ee-8052-85a1cee22a68
69e08140-f6ad-11ee-90f2-53e95db71482
d968b6b0-f6a1-11ee-9197-bd99537c519d
ac514e10-00a8-11ef-af3d-8f570e555c8c
850adae0-014f-11ef-a827-d954160fbeb2
c76c4be0-022a-11ef-9571-4f4e91b604e6
8afcdb80-0224-11ef-8293-fb5c70ede8f2
e4618290-060a-11ef-b064-072246162e18

Przesyłki nadane w terminie, niektóre nawet odebrane przez Klienta przed granicznym nadaniem paczki w Paczkomacie Orlen, a Państwa system traktuje zlecenie jako "nieterminową" realizację, np.:
e751e220-f33a-11ee-8052-85a1cee22a68
Przedmiot zakupiony 5 kwi 2024, 12:56
czas na wysłanie: do pon., 8 kwi 2024, 23:59
przesyłka nadana w Paczkomacie ORLEN: 05-04-2024, 14:26
przesyłka odebrana przez kuriera: 05-04-2024, 15:15

Przesyłka została odebrana 7 kwietnia, a czas na jej nadanie miałem do... 8 kwietnia.


Z góry serdecznie dziękuję i... czy jest jakaś szansa na uporanie się tym problemem?
Widzę, że jest on obecny dość długo, przynajmniej od 3 miesięcy licząc datę utworzenia tego tematu, i nadal występują błędy.

Pozdrawiam serdecznie,
Bartłomiej Kaszubski

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry Bartłomieju @kaszubski_design! Czy możesz napisać w jaki sposób nadajesz przesyłki (przez Wysyłam z Allegro, czy korzystasz z narzędzia przewoźnika)? Czy podczas nadawania przesyłek podajesz adres e-mail kupującego z Allegro

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kaszubski_design
#8 Zapaleniec#

Przesyłki nadawane są dokładnie w taki sam sposób jak zamówienia w których Klienci wybierają metody DPD, Poczta Polska czy InPost czyli, nazwijmy to, "własna umowa" - korzystam z takich brokerów kurierskich jak apaczka.pl, furgonetka.pl, czy bezpośrednio ze strony dpd.com.pl
Nie jestem zainteresowany wysyłaniem przez Państwa system, ponieważ pisząc wprost nie stać mnie na to aby opłacać przesyłki Klientom, zwiększać tym samym procentowy wskaźnik zwrotów "bo jak za darmo to najwyżej oddam", a również materiały, którymi przygotowuję przesyłkę do bezpiecznego i pewnego transportu nie otrzymuję za darmo.
Zawsze wszystkie dane zgadzają się z tymi które podawane są przez Państwa portal - numer telefonu, zamaskowany adres email, zawsze również dodaję numer listu przewozowego na allegro korzystając z opcji "Dodaj numer przesyłki".
Nie mam żadnych problemów z przewoźnikami w/w czyli DPD, Poczta Polska, InPost. Tutaj Państwa system wszystko "wyłapuje" prawidłowo, aktualizuje drogę przesyłki. Problem jest tylko z Orlenem, który z tego co widzę nie ma żadnej komunikacji z Państwem - brak informacji o tym, że jest nadana, odebrana przez kuriera, czy doręczna - kompletnie nic. W "szczegółach zamówienia" jest tylko informacja o numerze listu przewozowym i danych dostawy.
Ewidentnie problem leży po Państwa stronie, albo po Orlenie za co cierpią sprzedający - jeżeli jest taki problem i występuje on już od ponad 3 miesięcy to dlaczego przesyłki Orlen są wliczane do "Jakości sprzedaży"? Jest to naprawdę bardzo krzywdzące i niesprawiedliwe. Jeżeli jest kłopot z naprawieniem tego błędu dlaczego nie można wykluczyć wszystkich przesyłek Orlen z "Jakości sprzedaży"?
Rozumiem, jak to mówią "kij ma dwa końce" i przez takie rozwiązanie zyskają nieuczciwi sprzedający, którzy deklarują wysyłkę w danym terminie i się tego nie trzymają, ale... dlaczego karać tych uczciwych?
Problem opisywałem Państwu przez wiadomość e-mail, nr zgłoszenia 41756794 i tam załączyłem zdjęcia trzech przykładowych przesyłek gdzie widnieją wszystkie takie same dane (tutaj nie chcę tego zamieszczać ze względu na dane Klientów), wraz z zamaskowanym adresem email, ale... problem jest dalej, jest to bardzo niesprawiedliwe.

oznacz moderatorów

kaszubski_design
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,
Pani Moniko @la_nika, czy jest szansa uzyskania od Pani/Państwa (allegro.pl) jakieś odpowiedzi, pomocy w zgłaszanym przeze mnie problemie?
Od poniedziałku nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czekam, zaglądam tutaj, sprawdzam informację na skrzynce e-mail... cichutko, a problem niestety jest, nie znikł, co więcej dodaję kolejne zamówienia, które zostały nadane prawidłowo, a system allegro/Orlen znów mnie za to karze.
Poniżej "zaktualizowana" (niektóre zamówienia były już starsze niż 30 dni więcej zniknęły ze statystyk) lista 13 zamówień:
09c507b0-f9ad-11ee-ae4d-81ffa3fc1086
90467cb1-0010-11ef-89f2-2f4282771107
66f0d730-02e9-11ef-8293-fb5c70ede8f2
30f066b0-0789-11ef-9907-778b3b113e5c
6a0400f0-0947-11ef-a101-ed257eaf1148
6b78de00-0b05-11ef-93d8-e38ddc6de186
2d2cf340-0a40-11ef-8293-fb5c70ede8f2
621cc750-0ba4-11ef-a514-c1e7b917971f
ac514e10-00a8-11ef-af3d-8f570e555c8c
850adae0-014f-11ef-a827-d954160fbeb2
c76c4be0-022a-11ef-9571-4f4e91b604e6
8afcdb80-0224-11ef-8293-fb5c70ede8f2
e4618290-060a-11ef-b064-072246162e18

Bardzo liczę na Państwa pomoc - proszę tak naprawdę o coś, co "z automatu" nie powinno być mi odebrane/karane. Dziękuję.
Pozdrawiam serdecznie,
Bartłomiej Kaszubski

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kaszubski_design Twoje zgłoszenie jest konsultowane. Kiedy dostaniemy odpowiedź, odezwiemy się tutaj ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

majteczki_com_pl
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Proszę o wykluczenie przesyłki A000PR2H15 i zamówienia 6decabd0-269e-11ef-893b-c34d9139618e z jakości sprzedaży.

Została ona nadana TERMINOWO.

 

oznacz moderatorów

KarbonPrint
#8 Zapaleniec#

zamówienie:418a9060-079b-11ef-9c13-edcc31ddb9d1

Wysłane w terminie, proszę o korektę.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@KarbonPrint poprosiłam o wykluczenie zamówienia z jakości sprzedaży. 

edit: Od jutra zamówienie nie będzie wliczane do jakości sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

vivvo
#7 Wielbiciel#

Proszę o usunięcie z jakości sprzedaży (wysyłka) zamówienie 

c754ab20-09ff-11ef-9907-778b3b113e5c
 
Przesyłka została nadana TERMINOWO.
 
Proszę, wyjaśnijcie mi - dlaczego WASZE przesyłki Allegro ONE trzeba zgłaszać do wykluczeń? Dlaczego nie robicie tego automatycznie? 
Właściwie KAŻDA przesyłka nadana przed godziną graniczną jest realizowana z opóźnieniem.
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@vivvo Każdy przypadek jest indywidualny, dlatego konieczne jest zgłaszanie zamówień, jeśli do opóźnienia doszło w wyniku nieprawidłowego działania ze strony przewoźnika. 

Opisz proszę dokładniej przyczynę problemu w zgłaszanym przypadku. Kiedy otrzymam to wyjaśnienie, przekażę Twoją prośbę do odpowiedniego zespołu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Natalia, przyczyną problemu została vatdzo dokładnie opisana.

Zacytuję: "

Proszę o usunięcie z jakości sprzedaży (wysyłka) zamówienie 

c754ab20-09ff-11ef-9907-778b3b113e5c
Przesyłka została nadana TERMINOWO"
 
Jakiej odpowiedzi jeszcze oczekujesz? Mam Ci wyjaśnić dlaczego WASZA forma dostawy jest notorycznie realizowana niezgodnie z zasadami? Z?
To raczej do was to pytanie
 
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab Piszesz o terminowym nadaniu i jednocześnie prosisz o wykluczenie przesyłki ze statystyk jako opóźnionej - tutaj proszę o wyjaśnienie. 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Serio?

Ja mam ci wyjaśnić dlaczego TERMINOWO NADANA PACZKA - w statystykach sprzedaży jest jako OPÓŹNIONA?

To ja proszę CIEBIE o to wyjaśnienie - dlaczego paczka nadana terminowo przez WASZ sposób dostawy jest w statystykach jako "nadana po terminie"

Wyjasnisz?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab Paczka jest uznawana za nadaną w momencie jej zeskanowania przez kuriera. Piszesz o terminowym nadaniu, więc doprecyzuj czy zgłaszasz tutaj błąd czy może paczka nie została zeskanowana w terminie? W jaki sposób nadawałaś przesyłkę?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  

Czy sprawdziłaś to zamówienie - którego numer został ci podany?

A nie, po co?

Lepiej zwlekać kilka dni i dopytywać czy doprecyzowywać informacje - KTÓRE BYŚ SAMA ODCZYTAŁA, GDYBYŚ SPRAWDZIŁA TRACKING PRZESYŁKI.

Czy możesz, finalnie po dwóch dniach to zrobić?

oznacz moderatorów