Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam. Klient dzwonił że nie może odebrać paczki Orlen . Niby zły kod. Jak to ogarnąć?
Zamówienie a31472c0-66b7-11f0-bdcc-b11f7509ed79
@MARGOokazje znając klientów poproś go żeby zerknął do szczegółów zakupu , tam znajdzie prawidłowy kod , zaleciłbym również zweryfikowanie punktu odbioru , Ty również sprawdź czy to przesyłka Orlen , allegro ostatnio mocno miesza i klienci się gubią .
Teraz klient pisze że nie otrzymał kodu.
To jak chce odebrać paczkę? Hmmm?
@MARGOokazje eehhh... pewnie złapał jakiegoś prehistorycznego SMS-a , ot ...winien maleńki bajzelek w skrzynce odbiorczej .
Cześć, @MARGOokazje. Status przesyłki wskazuje na to, że nie została jeszcze dostarczona do punktu, a jedynie przekazana do doręczenia. Gdy paczka dotrze do punktu, klient otrzyma od nas kod do odbioru przesyłki - w zakładce Moje zakupy oraz w wiadomości mailowej i SMS.
Przy odbiorze paczki warto upewnić się, że adres punktu jest zgody z adresem, który został podany przy składaniu zamówienia.