anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem negatywny komentarz od klienta, który anulował zakup po 30 minutach

vintage_shop_eu
#9 Pomysłodawca

Ciekawostka, otrzymałem komentarz negatywny do transakcji, która została opłacona i anulowana, ale uwaga!!! 

- został zgłoszony zwrot towaru w ciągu m/w 30 minut od zakupu. Oczywiście zwróciłam pieniądze natychmiast.

A po 72 dniach komentarz negatywny jaki to uszkodzony sprzęt wysłaliśmy. Bzdura, bo dzień później towar został

zakupiony i mam - co ciekawe 2 komentarze do aukcji z tym samym numerem i towarem. Jeden pozytywny, drugi negatywny.  A nie działa nr tel. i nie mogę się do dziada dodzwonić. 😉

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Może teraz dotrze 🙂

Serdecznie pozdrawiam,

Napuszony pawik.

oznacz moderatorów

vintage_shop_eu
#9 Pomysłodawca

... pajac

oznacz moderatorów

vintage_shop_eu
#9 Pomysłodawca

Kupujący zgłosił zwrot towaru, pół godziny po dokonanym zakupie. Zwrócono mu zapłatę w ciągu 1 godziny od żądania zwrotu. Więc jak może ocenić zakup, który "de facto" nie miał miejsca? Oferta została WZNOWIONA, więc to ta sama oferta ten sam sprzęt, co widać na zdjęciach - również po nr seryjnych i po numerze oferty. A transakcje są różne, a nawet nie -  jest tak naprawdę druga, bo pierwsza nie doszła do skutku. I oczywiście, że opinia zalicza się do statystyk, bo było 100% pozytywnych opinii a jest 98,1% obecnie.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

"Opis produktu nieprawdziwy. Druga kieszeń nie działa a przyciski sterujące zaraz chyba wypadną. "

@vintage_shop_eu allegro usuwa takie komentarze, ale tylko wybranym przez siebie osobom

i jak widać nie zostałeś do tego wybrany 😞

i ponownie masz rację - za jeden unikalny towar na allegro mogą być 2 różne komentarze

 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@vintage_shop_eu ale o czym ty gadasz? były 2 różne komentarze do 2 różnych zakupów (klient A I KLIENT B_)

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@sklep_solpio były dokładnie 2 odmienne komentarze z różnych transakcji do tego samego towaru

w tym jedna ewidentnie nieprawdziwa, bo kupujący zrezygnował z zakupu przed otrzymaniem przedmiotu

ten komentarz ewidentnie wprowadza w błąd konsumentów, gdyż może sugerować, że kupujący otrzymał towar i był z niego niezadowolony

 

takie rzeczy tylko na allegro i za wiedzą allegro

 

 

 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@RED Zróbmy teścik...

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   Napiszcie proszę, czy negatywny komentarz tyczy się zamówienia które zostało zgłoszone do zwrotu?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@TechartGSM tak, negatywny komentarz dotyczył zamówienia zwróconego (ale nie anulowanego). 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@RED a napisz mi tutaj czy allegro takie komentarze usuwa ? kiedyś też pisałem u usunięcie takiego komentarza to niestety "subiektywna ocena klienta"

oznacz moderatorów

vintage_shop_eu
#9 Pomysłodawca

ZAKUP I ZWROT 17_06_7.jpg

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@sklep_solpio Daj spokój, próbowałem... 🤣

oznacz moderatorów

vintage_shop_eu
#9 Pomysłodawca

Taaa, próbowałeś, tak jak moderatorzy w grupie, oni też próbują wmówić mi, że klient, który nie otrzymał zamówionego towaru, tylko zwrot pieniędzy w  wyniku żądania w godzinę z hakiem po zakupie, ma prawo pisać zwykłe kłamstwa o towarze, którego na oczy nie widział i o sprzedawcy, który natychmiast oddał mu jego pieniądze. A moderatorzy nadają się tu niestety tylko do usuwania niewygodnych screenów, które nie pasują do ich narracji.  

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@vintage_shop_eu Niestety póki na allegro tego nie zmienią będą takie komentarze pisać...  jak to Allegro twierdzi "była to subiektywna ocena klienta" xDDDD więc wiesz to jest jak walka z wiatrakami. JEDYNIE MOGĄ USUNĄĆ JAK KLIENT BY NAPISAŁ COŚ ODNOŚNIE DOSTAWY BEZ OCENY TRANSAKCJI 😄 sory za caps ale chce nakreślić powagę problemu.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@vintage_shop_eu usunęliśmy stąd wyłącznie zrzuty, na których było widać loginy Twoich klientów lub dane kontaktowe. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

vintage_shop_eu
#9 Pomysłodawca

Zamykam góvnoburzę bo najwyraźniej dotarła również do klienta i edytował komentarz 😉 Dziękuję wszystkim za udział. Wciąż uważam, że to błąd w regulaminie allegr0, który dopuszcza takie historie.

oznacz moderatorów

-Outlet-Butik-
#10 Popularyzator

dopuszcza takie  - i inne - i jeszcze inne - kumuluje się wk... sprzedawców - a efektem tego jest- iż produkt na półce sklepu stacjonarnego kosztuje 4zł a w allegro najtańsza opcja - 10zł 😄 Uśmiałem się z tego jakiś czas temu - musiałem kupić jakaś łatkę do basenu ( popularnego producenta )  - mówię trudno - kupie drożej w lokalnym markecie budowlanym. Wcześniej oczywiście sprawdziłem na Allegro  - nie pamietam już produktu ale różnica była 100% 😄

Produkt 1:1 sprawdzany po EAN. Od tego czasu patrzę i juz w sumie nic tu nie kupuje.... SZKODA!

oznacz moderatorów