Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ciekawostka, otrzymałem komentarz negatywny do transakcji, która została opłacona i anulowana, ale uwaga!!!
- został zgłoszony zwrot towaru w ciągu m/w 30 minut od zakupu. Oczywiście zwróciłam pieniądze natychmiast.
A po 72 dniach komentarz negatywny jaki to uszkodzony sprzęt wysłaliśmy. Bzdura, bo dzień później towar został
zakupiony i mam - co ciekawe 2 komentarze do aukcji z tym samym numerem i towarem. Jeden pozytywny, drugi negatywny. A nie działa nr tel. i nie mogę się do dziada dodzwonić. 😉
Może teraz dotrze 🙂
Serdecznie pozdrawiam,
Napuszony pawik.
... pajac
Kupujący zgłosił zwrot towaru, pół godziny po dokonanym zakupie. Zwrócono mu zapłatę w ciągu 1 godziny od żądania zwrotu. Więc jak może ocenić zakup, który "de facto" nie miał miejsca? Oferta została WZNOWIONA, więc to ta sama oferta ten sam sprzęt, co widać na zdjęciach - również po nr seryjnych i po numerze oferty. A transakcje są różne, a nawet nie - jest tak naprawdę druga, bo pierwsza nie doszła do skutku. I oczywiście, że opinia zalicza się do statystyk, bo było 100% pozytywnych opinii a jest 98,1% obecnie.
"Opis produktu nieprawdziwy. Druga kieszeń nie działa a przyciski sterujące zaraz chyba wypadną. "
@vintage_shop_eu allegro usuwa takie komentarze, ale tylko wybranym przez siebie osobom
i jak widać nie zostałeś do tego wybrany 😞
i ponownie masz rację - za jeden unikalny towar na allegro mogą być 2 różne komentarze
@vintage_shop_eu ale o czym ty gadasz? były 2 różne komentarze do 2 różnych zakupów (klient A I KLIENT B_)
@sklep_solpio były dokładnie 2 odmienne komentarze z różnych transakcji do tego samego towaru
w tym jedna ewidentnie nieprawdziwa, bo kupujący zrezygnował z zakupu przed otrzymaniem przedmiotu
ten komentarz ewidentnie wprowadza w błąd konsumentów, gdyż może sugerować, że kupujący otrzymał towar i był z niego niezadowolony
takie rzeczy tylko na allegro i za wiedzą allegro
@RED Zróbmy teścik...
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Napiszcie proszę, czy negatywny komentarz tyczy się zamówienia które zostało zgłoszone do zwrotu?
@TechartGSM tak, negatywny komentarz dotyczył zamówienia zwróconego (ale nie anulowanego).
@RED a napisz mi tutaj czy allegro takie komentarze usuwa ? kiedyś też pisałem u usunięcie takiego komentarza to niestety "subiektywna ocena klienta"
@sklep_solpio Daj spokój, próbowałem... 🤣
Taaa, próbowałeś, tak jak moderatorzy w grupie, oni też próbują wmówić mi, że klient, który nie otrzymał zamówionego towaru, tylko zwrot pieniędzy w wyniku żądania w godzinę z hakiem po zakupie, ma prawo pisać zwykłe kłamstwa o towarze, którego na oczy nie widział i o sprzedawcy, który natychmiast oddał mu jego pieniądze. A moderatorzy nadają się tu niestety tylko do usuwania niewygodnych screenów, które nie pasują do ich narracji.
@vintage_shop_eu Niestety póki na allegro tego nie zmienią będą takie komentarze pisać... jak to Allegro twierdzi "była to subiektywna ocena klienta" xDDDD więc wiesz to jest jak walka z wiatrakami. JEDYNIE MOGĄ USUNĄĆ JAK KLIENT BY NAPISAŁ COŚ ODNOŚNIE DOSTAWY BEZ OCENY TRANSAKCJI 😄 sory za caps ale chce nakreślić powagę problemu.
@vintage_shop_eu usunęliśmy stąd wyłącznie zrzuty, na których było widać loginy Twoich klientów lub dane kontaktowe.
Zamykam góvnoburzę bo najwyraźniej dotarła również do klienta i edytował komentarz 😉 Dziękuję wszystkim za udział. Wciąż uważam, że to błąd w regulaminie allegr0, który dopuszcza takie historie.
dopuszcza takie - i inne - i jeszcze inne - kumuluje się wk... sprzedawców - a efektem tego jest- iż produkt na półce sklepu stacjonarnego kosztuje 4zł a w allegro najtańsza opcja - 10zł 😄 Uśmiałem się z tego jakiś czas temu - musiałem kupić jakaś łatkę do basenu ( popularnego producenta ) - mówię trudno - kupie drożej w lokalnym markecie budowlanym. Wcześniej oczywiście sprawdziłem na Allegro - nie pamietam już produktu ale różnica była 100% 😄
Produkt 1:1 sprawdzany po EAN. Od tego czasu patrzę i juz w sumie nic tu nie kupuje.... SZKODA!