Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, założyłem konto firmowe na nowy NIP, nie dostałem pakietu powitalnego. Pisałem o tej sprawie do support, ale do tej pory zero odzewu. Konto zostało pozytywnie zweryfikowane itd. Po namysłach stwierdziłem, że możliwe, iż wystąpił błąd techniczny, ponieważ z czego widziałem często się on zdarza. Założyłem nowe konto z nadzieją, że tam się on pojawi, jednak dopiero później doczytałem dokładnie, że to ma być pierwsze konto, więc mam pytanie czy dostanę coś w ogóle gdzieś, czy przepadło? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@piotreq5 Widzę, że doradca weryfikuje Twoją sprawę z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o cierpliwość.
Okej, czekam w takim razie